Iezekil написа:Когато купувах моите Dunlop SP Winter Response /въпреки масовата форумна истерия по Континентал/ заложих визуално на готините канали за вода/все пак наблягате на мокрото/ и по-скъпата цена.Сега ги гледам обаче,че ги дават индекс С на мокро???Добре де,ако това е големия критерий да ви кажа,че на мокро не съм имал никакви проблеми с тия гуми.Проблеми имах миналия 31 декември,когато ми се наложи да пътувам през навявания и всякакв вид лед и сняг....от където и личната ми убеденост,че ми трябват доста по-меки гуми.
Актуалната серия от 2013 г. - SP Winter Response 2 има индекс B на мокро. За предишната - нямам представа, защото тези индекси май тогава влязоха в сила. И като цяло Dunlop имат 2 класа зимни гуми в масовите размери - сериите Winter Response и Winter Sport, като втората е по-висок клас.
Не зная твоя Дънлоп коя година и кой сезон го караш, но няма как една гума да е вечно млада...
Отваряме сайт за гуми и какво виждаме за най-масовия размер 195/65/15 при мокра настилка:
Всички (66 резултата):
B Клас - 15 бр
C Клас - 33 бр
E Клас - 16 бр
F Клас - 1 бр
Сам мисля, че можеш да се ориентираш кое е висок, среден и нисък клас гуми. F няма да го коментираме - това е някаква специфична гума само за сняг, каквито са всъщност и повечето гуми с клас E.
Та както е видно, руските гуми са на посредствено ниво, под средното. Да, добри са на сняг, но те и китайците са добри на сняг. Реално в градски и междуградски условия колко караш на сняг за един сезон? 10-15 дни от 150?
Хубавите гуми държат и на мокро и на сухо и на сняг. Руските - само на сняг. Какво да им харесвам, като в 95% от времето не карам на сняг, а през останалите 5% от времето съм с не по-лоши за сняг гуми?
Националната ми принадлкежност е БЪЛГАРСКА! Честно казано яд ме е, че все още има хора, които са готови да се предадат на чуждо владичество и веят чужди знамена на национални празници и биха заменили българския флаг с друг! Но лека полека вървят към гроба тези, което е добрата новина.