Здравейте,
Имам въпроси към колегите, които са запознати:
1. Какви части са необходими, за да стане PB един двигател, който в момента е RP?
2. Същото ме интересува и за конверсията от 1P към PB, които на външен вид изглеждат еднакви и предполагам ще е по-лесно?
Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
1Р е с два катализатора и ламбда сонда докато РВ няма нито едно от тях
т.е. имат различни компютри
1Р го дават да върви с бензин А91 докато РВ с А98
имат разлика и във въртящия момент
1Р е 143/3000 оборота
РВ е 159/4000 оборота
http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... toren.html
1Р се слага само на синхро
а за RP към РВ ти трябва бензинова помпа,дебитомер,кутия за въздушния филтър+гофрето към дросела, всмукателен колектор с все дюзи,рейка,регулатор,моторче за празен ход,компютър,маслен охладител,и изпускателния колектор мисля е по различен с двуцевка, и както се вижда от горния линк имат разлика в компресията, единия е 9.0 а другия е 10.0, детонационен датчик, инсталация др.
т.е. имат различни компютри
1Р го дават да върви с бензин А91 докато РВ с А98
имат разлика и във въртящия момент
1Р е 143/3000 оборота
РВ е 159/4000 оборота
http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... toren.html
1Р се слага само на синхро
а за RP към РВ ти трябва бензинова помпа,дебитомер,кутия за въздушния филтър+гофрето към дросела, всмукателен колектор с все дюзи,рейка,регулатор,моторче за празен ход,компютър,маслен охладител,и изпускателния колектор мисля е по различен с двуцевка, и както се вижда от горния линк имат разлика в компресията, единия е 9.0 а другия е 10.0, детонационен датчик, инсталация др.
Последна промяна от moimoimoi на Пон 01 яну 2018 12:28, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Сложи глава от РВ - с по-големи клапани е, за камерата не знам дали е с различен обем. Буталата също са различни. Съответно размера на маховик и съединител са различни.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Vlad777 написа:Здравейте,
Имам въпроси към колегите, които са запознати:
1. Какви части са необходими, за да стане PB един двигател, който в момента е RP?
Бутала, глава, моторна инсталация заедно с датчици и комп. Бензинова помпа, изпускателна система, всмукателна система от филтъра до всмукателна колектор включително.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Днес RP-то счупи съединителя и свалихме скоростите.
Оказаха се 2 счупени пружини. Странно защото иначе не е износен - доста си е дебел...
Има течн на масло от семеринга на коляновия вал, който свалих за смяна. Отворих и картера и свалих лагера на втората биела. Износен е и ще сваляме главата утре да видим какво става с буталата и сегментите, а и без това яко бият повдигачите, та се чудя какво да правя.
Проблемът идва от това, че колата работи много богато на бензин и разрежда маслото. Газ няма. Вероятно затова са се износили лагерите.
Оказаха се 2 счупени пружини. Странно защото иначе не е износен - доста си е дебел...
Има течн на масло от семеринга на коляновия вал, който свалих за смяна. Отворих и картера и свалих лагера на втората биела. Износен е и ще сваляме главата утре да видим какво става с буталата и сегментите, а и без това яко бият повдигачите, та се чудя какво да правя.
Проблемът идва от това, че колата работи много богато на бензин и разрежда маслото. Газ няма. Вероятно затова са се износили лагерите.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Май в тоя случай не е лошо да видиш и мембраната на регулатора на налягането в моното.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Идеален момент за смяна на буталата с други от 1,8/примерно от ABS/,замяна на главата/PB/,разпределителен вал и изпускателен колектор/PB,2E/.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Vlad777 написа:а и без това яко бият повдигачите, та се чудя какво да правя.
Проблемът в случая съм сигурен, че не е в самите повдигачи, а в износените им легла. Аз имам същия проблем. На студено палене чукат, мислех да ги сменя наскоро като сменявах ангренажния ремък, но се отказах, леглата има са се разширили по посоката на въртене на разпределителния вал и са станали елипсовидни. Това едва ли би махнало чукането сутрин. Не знам тези легла изобщо могат ли да се оправят
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Реално - да, но има ли смисъл - не, а и няма смисъл да задълбаваш, смени главата направо.
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Аз така направих преди пет години.
При мен бяха вкопани изпускателните клапани.
АБС мотор,сложих глава от РП.
Има малка разлика в гарнитурата на капака на клапаните.
При мен бяха вкопани изпускателните клапани.
АБС мотор,сложих глава от РП.
Има малка разлика в гарнитурата на капака на клапаните.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
След като иска ПБ,защо да слага глава от моно?
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Коментара ми беше в посока дертовете на Калин.
Няма смисъл да правиш глава.
А Влад може да иска и Г60 да прави.
Няма смисъл да правиш глава.
А Влад може да иска и Г60 да прави.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Тя моята е от ПФ глава с монтирано моно на нея, но проблемът с хидравличните повдигачи е еднакъв при всичките, разшлякани легла.
Та да спираме с отклонението от темата, Влад е голЕм и разумен да си направи изводите
Та да спираме с отклонението от темата, Влад е голЕм и разумен да си направи изводите
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
В крайна сметка за RP-то реших да сложа бутала от ABS и разпределителен вал от 2E, който така или иначе имам. Ще сменя всички лагери, сегменти и повдигачите. Главата трябва да е готова утре.
Някой правил ли е подобна сглобка?
Някой правил ли е подобна сглобка?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Разлики между 1.8 8v - RP, 1P и PB
Много има с такава сглобка,реално на АБС мотор слагаш 2Е вал...Ако искаш обаче осезаем ефект,смени и главата,и изпускателните колектори.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта