Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Здравейте колеги.Искам да попитам възможно ли е газифицирането на Пасат Б6 двигател 2.0 TFSI 200 к.с..Възможни проблеми и всичко като цяло как стоят нещата ?Благодаря предварително
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Кiko написа:Здравейте колеги.Искам да попитам възможно ли е газифицирането на Пасат Б6 двигател 2.0 TFSI 200 к.с..Възможни проблеми и всичко като цяло как стоят нещата ?Благодаря предварително
Става, приготви от 4 500 лева нагоре.
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Чак толкова ли струва газовата защо сигурно ли е това ?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Кiko написа:Чак толкова ли струва газовата защо сигурно ли е това ?
Карай си колата на бензин и не се занимавай. Технологията не е икономически изгодна особенно с твоя мощен мотор. Ще ти харчи И бензин И газ.(не ти говоря за първоначално палене ами за постоянно) И като сметнеш цената на системата и евентуална поддръжка и проблеми се вкарваш във филм страшен. А изгода никаква.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Този въпрос се задава преди да си купил колата
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Карам същия мотор, но в Ауди. Съвет от мен- карай си колата на бензин. Не държах на газта, но питах ей така от спортна злоба няколко светила в областа. Отгоовра беше- може да се направи, но с пробег под 30 000км годишно е безмислено, да не кажа даже леко вътрешно от към инвестиция и нерви.
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Какви проблеми може да създава след монтирането газовата и защо да не се направи доколкото знам гори и по малко бензин а инвестиция от 2500лв ще се избие според мен след около 30000 хил км
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Колега дай малко инфо за мотора разход подръжка и какво да се гледа при покупка силни слаби страни
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Задължително гледаш при покупка за
* грешки за синхронизация на валовете- 99% сигнал, че е имало проблем и е творено по главата (валовете нямат лагери- лагеруват директно с главата и ако думне маслената помпа, става 'мяу')
* грешки за налягането на горивото- значи незабавно трябва да се смени един клапан, който се протрива и помпата за високо налягане на горивото го пробива и пак става 'мяу'
* Хубаво е да се види налягането на маслото- маслените помпи са няколко ревизии и са слабо място- аз лично свалих цялата помпа- след инспекция се оказа, че е подменяна превантивно с по- нова ревизия на някакъв преден етап. Според мен е задължително свалянето и инспекция (след покупката...)
* Картерна вентилация- участва в празния ход, може да ти омасли турбината, отделно има клапан за налягане на маслото в корпуса на масления филтър, който пък е пластмасов...- задължителна подмяна с нови (около 1000лв всичко)
* Турбина- там е ясно- ослушваш се за непривични шумове, за пушене при даване на газ, ако може- за масло в кулерите се гледа
* Бобини- случва се да думне някоя, аз имам една нова резервна, по 130лв грубо е бройката Беру.
Мотора има гаден звук(особено след като слизам от два шестака), но върви много прилично, не е топ-икономичен, но на дълъг път и нормално каране 120-150 си пада на 8/100 (правил съм и 20 в града :))
* грешки за синхронизация на валовете- 99% сигнал, че е имало проблем и е творено по главата (валовете нямат лагери- лагеруват директно с главата и ако думне маслената помпа, става 'мяу')
* грешки за налягането на горивото- значи незабавно трябва да се смени един клапан, който се протрива и помпата за високо налягане на горивото го пробива и пак става 'мяу'
* Хубаво е да се види налягането на маслото- маслените помпи са няколко ревизии и са слабо място- аз лично свалих цялата помпа- след инспекция се оказа, че е подменяна превантивно с по- нова ревизия на някакъв преден етап. Според мен е задължително свалянето и инспекция (след покупката...)
* Картерна вентилация- участва в празния ход, може да ти омасли турбината, отделно има клапан за налягане на маслото в корпуса на масления филтър, който пък е пластмасов...- задължителна подмяна с нови (около 1000лв всичко)
* Турбина- там е ясно- ослушваш се за непривични шумове, за пушене при даване на газ, ако може- за масло в кулерите се гледа
* Бобини- случва се да думне някоя, аз имам една нова резервна, по 130лв грубо е бройката Беру.
Мотора има гаден звук(особено след като слизам от два шестака), но върви много прилично, не е топ-икономичен, но на дълъг път и нормално каране 120-150 си пада на 8/100 (правил съм и 20 в града :))
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Какво искаш да чуеш сега .
Слагай втечнената газ , И след 30 000 км. Пусни една тема за да сме наясно колко точно изби с включени евентуални ремонти и поддръжка на системата. Или със смяна на някоя и друга дюза запушена от нагар. И без това няма много газифицирани tfsi та.
Слагай втечнената газ , И след 30 000 км. Пусни една тема за да сме наясно колко точно изби с включени евентуални ремонти и поддръжка на системата. Или със смяна на някоя и друга дюза запушена от нагар. И без това няма много газифицирани tfsi та.
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Май като цяло става не си купувай Пасат Б6 за да няма 'мяу'
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Има вариант за 2400.
Не е 4500.
Не е 4500.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Кiko написа:Май като цяло става не си купувай Пасат Б6 за да няма 'мяу'
Кефа цена няма
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Ivo_Dinkov написа:Кiko написа:Май като цяло става не си купувай Пасат Б6 за да няма 'мяу'
Кефа цена няма
Да бе какъв кеф да се изсипваш мощно лев постоянно ли ако това е кеф
Re: Монтаж на газова уредба на Пасат Б6 2.0 TFSI
Zdravko Zankov написа:Има вариант за 2400.
Не е 4500.
И аз долу горе толкова гледах гозови уредби и вече май си ги правят вече колко газ и бензин гори и до колко си заслужава икономията
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта