2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Колеги,имам няколко въпроса по схемата на 2Е 2.0/115 к.с.
Понеже преправям инсталацията за голф 2 и ми остават няколко кабелчета които съм оградил със синьо и червено.
Оградените в синьо са предполагам за оборотомера на таблото,понеже ми изписва instrument panel като задържа с мишката на него в Autodata,но защо са два кабела и как да ги вържа към оборотомера на двойката?
Другите три кабелчета които съм очертал в червено са нещо от рода на data link,ac conector и още нещо...предполагам,че са за диагностика,за + когато колата има климатик и нещо друго.Тях може ли да не ги връзвам?
Също така ми остана един по-дебел червен кабел на пин номер 4,който на схемата го няма,дали е постоянен + към компютъра или да го вържа към контакт.При мен ECU-то е Сименс,а повечето 2Е са с Бош.Възможно ли е от там да идват разликите?
Иначе всичко друго си отговаря по цветове и пинове.
Понеже преправям инсталацията за голф 2 и ми остават няколко кабелчета които съм оградил със синьо и червено.
Оградените в синьо са предполагам за оборотомера на таблото,понеже ми изписва instrument panel като задържа с мишката на него в Autodata,но защо са два кабела и как да ги вържа към оборотомера на двойката?
Другите три кабелчета които съм очертал в червено са нещо от рода на data link,ac conector и още нещо...предполагам,че са за диагностика,за + когато колата има климатик и нещо друго.Тях може ли да не ги връзвам?
Също така ми остана един по-дебел червен кабел на пин номер 4,който на схемата го няма,дали е постоянен + към компютъра или да го вържа към контакт.При мен ECU-то е Сименс,а повечето 2Е са с Бош.Възможно ли е от там да идват разликите?
Иначе всичко друго си отговаря по цветове и пинове.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Сандо, ако колата може да работи така що ти трябва да им търсиш места на няколко кабела?
На мен при всеки ремонт ми остават по няколко винтчета, ама колата си върви като смазана!
На мен при всеки ремонт ми остават по няколко винтчета, ама колата си върви като смазана!
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Защото не знам дали ще тръгне така Инсталацията е като рошава гарга в момента и трябва да я пригодя да работи в кола която не е била предвидена за нея.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Намери услужлив колега с Голф, за да гледаш от там кое как е свързано. Или преспи и утре ще ти излезе решението.
Бих ти казал една случка с мен, ама виждам не си на кеф!
Бих ти казал една случка с мен, ама виждам не си на кеф!
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Кажи случката пък жичките може да почакат
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
1994 година сменям мотор на едно Рено 9 и съм взел един електроинженер по ел.инсталацията. Смених мотора, върза той всички кабели и не можа да запали ... мъчих го половин час, ама като се стъмни се прибрахме по домовете.
Цяла нощ не съм спал, анализирах всичко и си помислих, че сигурно е забравил захранването на бобината.
На другият ден поглеждам и наистина не бе вързан този кабел, пъхнах го и запали от раз! Та утрото е по-мъдро от нощта.
Цяла нощ не съм спал, анализирах всичко и си помислих, че сигурно е забравил захранването на бобината.
На другият ден поглеждам и наистина не бе вързан този кабел, пъхнах го и запали от раз! Та утрото е по-мъдро от нощта.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Но до тая мъдра мисъл си стигнал през нощта.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Курт Деликуртев написа:
На мен при всеки ремонт ми остават по няколко винтчета, ама колата си върви като смазана!
Лошо е когато не стигнат винтчетата!
А по темата........
Това отгоре дето е заградено в синьо,двата отиват на таблото съответно на 10-ти и 7-ми пин на таблото.Предполагам едната жица е за оборотомер,другата за имо.(ако има)
Тези отдолу....W3-резервен кабел не се ползва.X88-към климатика,че като включи компа да вдигне малко оборотите.X1-буксата за диагностика.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Оборотомера май ще е с налучкване
Долните три кабелчета няма да ги ползвам,но ще ги отделя старателно в едно снопче за всеки случай.
Остана дебелия червен кабел който идва от пин 4,а на схемата не е отбелязан
Долните три кабелчета няма да ги ползвам,но ще ги отделя старателно в едно снопче за всеки случай.
Остана дебелия червен кабел който идва от пин 4,а на схемата не е отбелязан
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
На мен ми излиза за пин 4-Pin not connected.
Виж пак кой № е въпросния пин.Този комп от каква кола е марка/модел/година и какъв мотор?
Виж пак кой № е въпросния пин.Този комп от каква кола е марка/модел/година и какъв мотор?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Голф 3 92-ра с 2Е 115к.с.
Всички кабелчета ги просвирих и си отговарят по цветове и пинове,само тоя червен кабел който е от пин 4 не знам какъв е.А е по-дебел от другите и си мисля,че е постоянен +,но не мога да съм сигурен.
Може би разликата идва от това,че ECU-то ми е на Сименс,а повечето 2Е съм виждал с Бош
Лошото в случая е,че орязах бушониерата от 3-ката и вече е невъзможно да се проследи каквото и да е,но колата си беше в движение и си палеше и работеше добре.
Всички кабелчета ги просвирих и си отговарят по цветове и пинове,само тоя червен кабел който е от пин 4 не знам какъв е.А е по-дебел от другите и си мисля,че е постоянен +,но не мога да съм сигурен.
Може би разликата идва от това,че ECU-то ми е на Сименс,а повечето 2Е съм виждал с Бош
Лошото в случая е,че орязах бушониерата от 3-ката и вече е невъзможно да се проследи каквото и да е,но колата си беше в движение и си палеше и работеше добре.
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Извинявам се предварително за спама. Може ли да попитам за помощ при свързването на AGG двигател. Същата ли е схемата като при 2Е? Предстои ми конверсия на Транспортер Т3, на който ще монтирам въпросният AGG. Преди 2 години сам си подвързах на другия бус TDI двигатеря с компа с помоща на колега от София, който директно ми каза да отделя дадени кабели от снопа към компа и да ги свържа с определените за тях пинове на релето. Всичко стана за около 30 минути, но тук при бензиновите не знам дали е същата схемата. Понеже не съм ел. специалист, ми беше от голяма полза този вид, просто обяснение. До колкото знам, трябва и второ реле за бензинова помпа.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Колега, имай предвид, че АГГ е с друго ЕКУ.
Мен ако питаш свали от колата всички кабели от моторния отсек + бушониерата в купето, както е с релетата.
Мен ако питаш свали от колата всички кабели от моторния отсек + бушониерата в купето, както е с релетата.
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
Мотора съм го свалил с компа и снопа кабели от компа към двигателя + още един по-малък сноп, който съм свалил за всеки случай. Въпроса е, че трябва да разбера, кои кабели от старата бусова инсталация се свързват към съответните към новата инсталация на компа. Предпжлагам, че с тези кабели на лампите по таблото ще се оправя и сам.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2-3 въпросчета за ел.схема на 2 Е двигател от голф 3
При АГГ е малко по-сложно от колкото при 2Е
При 2Е е със старата инсталация говорим за голф 3...та инсталацията на двигателя и компютъра са в отделен сноп и са няколко букси които се връзват към бушониерата.
След 94-та когато спират да произвеждат 2Е и запоЧват с ADY/AGG минават и на по-новия вид инсталация,която е обща с тая на мотора.Демек трябва да ги разплиташ,понеже всичко е на едно...фарове,мигачи,перки,мотор,комп и т.н.
И най големия проблем е че вече са с имобилайзер,който ако не си свалил заедно с една черна кутийка и чипа в ключа,няма да запали.
Ако отделиш само моторната инсталация,ще успееш да навържеш всичко,само ти трябва релето за помпата и едно реле което е за компютъра.Имобилайзера също трябва да се навърже или да се отстрани от специалист и компа да не го търси вече
Ако намеря схемата на АГГ мога да я кача тук за по-лесно
При 2Е е със старата инсталация говорим за голф 3...та инсталацията на двигателя и компютъра са в отделен сноп и са няколко букси които се връзват към бушониерата.
След 94-та когато спират да произвеждат 2Е и запоЧват с ADY/AGG минават и на по-новия вид инсталация,която е обща с тая на мотора.Демек трябва да ги разплиташ,понеже всичко е на едно...фарове,мигачи,перки,мотор,комп и т.н.
И най големия проблем е че вече са с имобилайзер,който ако не си свалил заедно с една черна кутийка и чипа в ключа,няма да запали.
Ако отделиш само моторната инсталация,ще успееш да навържеш всичко,само ти трябва релето за помпата и едно реле което е за компютъра.Имобилайзера също трябва да се навърже или да се отстрани от специалист и компа да не го търси вече
Ако намеря схемата на АГГ мога да я кача тук за по-лесно
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта