Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
- TDIpower_
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
- Автомобил: Vw Golf 4 TDI
- Двигател: 110hp AHF
- Местоположение: Варна
Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Колеги нужна ли е софтуерна намеса за изолирането на EGR колата е Golf 4 1.9TDI 110 AHF
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Не мисля,моят е затапен само с пластина. Има подробна тема-използвай търсачката.Ако си от Варна-може да се консултираш с Ifidik-Иво.
- TDIpower_
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
- Автомобил: Vw Golf 4 TDI
- Двигател: 110hp AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Защото дръпнах маркуча който отива към EGR и не ми изкара Check Engine.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Затапи маркуча който си откачил, че ще напълниш вакуумната система с прахоляци и ще те боли глава от цената на ремонтите!
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Ако не го затапи,ще му избяга голяма част от вакуума
- TDIpower_
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
- Автомобил: Vw Golf 4 TDI
- Двигател: 110hp AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Здравейте колеги понеже съм със затапен егр клапан и ще монтирам рейс пайп след това остава една камара вакуумни маркучи които управляват егр клапана и клапана за меко гасене въпроса ми е как да ги отсраня? не
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Сложи им по един болт и си карай
- TDIpower_
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
- Автомобил: Vw Golf 4 TDI
- Двигател: 110hp AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
За сега съм със болт но искам да ги разкарам от там.. ако някой го е правил бих се радвал да сподели как става!
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Прочетете си софтуера с MPPS или Galletto и ми изпратете файла да ви го премахна, както трябва този ЕГР. Ще получите 7 процента по-голяма мощност и тяга до 2000 оборота. Софтуера се сваля за 10-15 минути и за толкова се качва. Китайските клонинги на тези кабели са без пари и за тези автомобили вършат перфектно работа. Въпросът е, че ще ви потрябва този EGR, но всеки си носи глава на раменете.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Обясни как ще получи по-голяма мощност след като е с рейс пайп? Каква роля играят стойностите в картата на ЕГР при положение, че клапана/вакуума не управлява нищо?
- TDIpower_
- Мнения: 144
- Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
- Автомобил: Vw Golf 4 TDI
- Двигател: 110hp AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Никой и нищо не може да ме убеди че ЕГР ще ми потрябва!
1. Колата на студен старт с ЕГР пропушваше като локомитив!
2. След като се премахна клапата колата на студен старт не пропушва!
3. И е по пъргава до 2000 оборота!
1. Колата на студен старт с ЕГР пропушваше като локомитив!
2. След като се премахна клапата колата на студен старт не пропушва!
3. И е по пъргава до 2000 оборота!
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Онези със зелените жилетки и газ анализаторите ще те убедят, това има предвид колегата.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Много бързо ще те убедят новите газанализатори и новите промени в закона. Освен твърди частици за дизела се мерят и азотни окиси, нещо което ти няма как да видиш, че излиза от ауспуха ти без апаратура. След, като на чисто нов автомобил от завода му се изолира DPF и EGR, нормата на която отговаря автоматически отпада. Същото се отнася и за изолиране само на едно от двете неща.Наистина при новите дизелови двигатели нещата със замърсяването стоят по различен начин от старите дизели и без нужните приспособления за пречистване, те замърсяват доста повече от старото поколение. По разумния начин е да се намери и отстрани проблема, а не да се премахне дадено устройство за екология.
- Stivi
- Мнения: 8293
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR
Така като гледам,няма никакви изгледи скоро "онези с зелените жилетки и газанализаторите" да убедят някой да си върне клапана,пак всичко е много шум за нищо ! Щом на канал в КАТ пак се минава като преди,за какъв контрол говорим !?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dimitar.a.dimitrov и 179 госта