Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Дросела си се адаптира перфектно ще го отворя тези дни да го видя. Но не мисля че е от него проблема защото тази грешка ми излезе пак когато се опитах да го адаптирам до като колата е запалена. След това я изгасих и на контакт изтрих грешките и адаптирах дросела и нищо не излизе в Fault Codes.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Колега, дросела ВИНАГИ се обучава на "контакт", а не при работещ двигател.
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
щом се адаптирал значи е ок,но ако продължи да гасне и да ти набива тази грешка трябва да търсиш нов
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: RE: Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
След като го адаптирах не ми е прекъсвала. Мисля че е било от това. Възможно ли е само да си изгъби адаптацията.tdi fen написа:щом се адаптирал значи е ок,но ако продължи да гасне и да ти набива тази грешка трябва да търсиш нов
Изпратено от моят SM-N920C с помощта на Tapatalk
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Че и питаш.
Напълно възможно е да не адаптира, въпреки, че дава инфо, че дросела се адаптира. Това се получава, когато има някакъв проблем, примерно е дърпала или дърпа неотчетен въздух, някой сензор е дал грешка, после друг дава грешка и компа си променя алгоритмите, това наблюдавах при моят двигател.
Чистя грешките, обаче след няколко паления ми набива грешка за МАП, после за ламбда сонда и сутринта започва да ми прави номера дросела. Фактически проблемите с дросела започват най-вече при студен двигател, когато трябва да включи "автоматичния смукач", да обогати сместа, обаче, тъй като компа е самоадаптивен, ако има параметри, които липсват или са неточни си пали, най-вероятно по някакви стандартни карти и изтърва празния ход, или му липсва инфо. Мисля, че като набие грешка за някой датчик спира да гледа показанията му, просто му залагат някакво "поведение" в софта.
Тези екута са "кухи парчета" и не са много "умни".
Дано проблема се е решил само с адаптацията, защото при мен проблемът се появяваше след известно време, покарай малко, пък ще видим.
Ако се появи проблема, пак пиши, да поумуваме.
Напълно възможно е да не адаптира, въпреки, че дава инфо, че дросела се адаптира. Това се получава, когато има някакъв проблем, примерно е дърпала или дърпа неотчетен въздух, някой сензор е дал грешка, после друг дава грешка и компа си променя алгоритмите, това наблюдавах при моят двигател.
Чистя грешките, обаче след няколко паления ми набива грешка за МАП, после за ламбда сонда и сутринта започва да ми прави номера дросела. Фактически проблемите с дросела започват най-вече при студен двигател, когато трябва да включи "автоматичния смукач", да обогати сместа, обаче, тъй като компа е самоадаптивен, ако има параметри, които липсват или са неточни си пали, най-вероятно по някакви стандартни карти и изтърва празния ход, или му липсва инфо. Мисля, че като набие грешка за някой датчик спира да гледа показанията му, просто му залагат някакво "поведение" в софта.
Тези екута са "кухи парчета" и не са много "умни".
Дано проблема се е решил само с адаптацията, защото при мен проблемът се появяваше след известно време, покарай малко, пък ще видим.
Ако се появи проблема, пак пиши, да поумуваме.
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
В събота и аз направих няколко теста,понеже и моята продължава с проблема си с неравномерното ускорение.
Пробвах с друг дросел (от ауди С3)- разлика няма
Прегледах бобините-разлика няма
Пробвах с други свещи-разлика няма
Следващото което мисля да пробвам е с друга бензинова помпа, ако отново няма промяна,мисля да пробвам с друг педал на газта...и накрая ако пак няма промяна. ще сваля дюзите и ще ги отнеса на стенд.
Някой да даде идея от какво друго може да е ?
Какво вече писах по-напред в темата дебитомер,свещи,н75,температурен датчик са сменяни съвсем скоро с чисто нови..
Пробвах с друг дросел (от ауди С3)- разлика няма
Прегледах бобините-разлика няма
Пробвах с други свещи-разлика няма
Следващото което мисля да пробвам е с друга бензинова помпа, ако отново няма промяна,мисля да пробвам с друг педал на газта...и накрая ако пак няма промяна. ще сваля дюзите и ще ги отнеса на стенд.
Някой да даде идея от какво друго може да е ?
Какво вече писах по-напред в темата дебитомер,свещи,н75,температурен датчик са сменяни съвсем скоро с чисто нови..
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
N75 на какво казвате . На клапанчето което седи на турбото и управлява байпасния клапан за разтоварване(уестгейт) или соленоидния клапан който управлява първото. ? Дано ме разбере някой
Струвами се че проблемати е свързан някъде в тая зона
Струвами се че проблемати е свързан някъде в тая зона
Последна промяна от ivuchev на Пон 05 фев 2018 20:15, променено общо 1 път.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Ако имаш комутатор отделно от бубините може и там да е. Щото при мен е вграден във всяка бубина
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Вчера ми светна резервата за горивото а изкачвах наклон с 4човека в колата не беше много стръмен катерих го на 2ра с около 1600-1800 оборота и по едно време колата изгуби мощност и все едно бях пуснал педала на газта вкарах първа пак по същия начин все едно не бях натиснал педала а той беше до земята. Спрях и пак тръгнах и се оправи. След това го качвах на по ниска предавка и нямаше проблем.
Възможно ли е горивната помпа да прегрява понеже като е в резервата и да няма от какво да се охлажда и от там да е дошло това заглъхване. Колата директно спря да върви все едно свърши горивото
Възможно ли е горивната помпа да прегрява понеже като е в резервата и да няма от какво да се охлажда и от там да е дошло това заглъхване. Колата директно спря да върви все едно свърши горивото
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Помпата, ако прегрява, няма да изкара дълго, ще започне да цвили и накрая изгаря, малко време и трябва за да изгори, от сорта на минути беше. Просто си карал на по-висока предавка и за това е изгубила мощност, наклон, по-малка скорост, по-ниска предавка.
Кофтито е, че след толкова дертове, човек да се чуди, кое е нормално и кое не, знам как е.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Колега сложи едно манометърче на входа на рейката и премери колко бара прави налягане. На празен ход и с подадена газ след това.
Манометър от първата железария до 7 лв. ( за манометъра ти трябва преходник за 8 мм. маркуч пак от магазин за газ уредби ). 1 м. Бензинов маркуч, тройник 8х8х8 от магазин за газови уредби и 4 скобки . Иначе казано толкоз пари ще дадеш на сервиза да ти замерят налягането .
На празен ход трябва да е 2.4 бара акато дадеш газ да скача до 3 ако регулатора ти е 3 бара. Действай и пиши.
Манометър от първата железария до 7 лв. ( за манометъра ти трябва преходник за 8 мм. маркуч пак от магазин за газ уредби ). 1 м. Бензинов маркуч, тройник 8х8х8 от магазин за газови уредби и 4 скобки . Иначе казано толкоз пари ще дадеш на сервиза да ти замерят налягането .
На празен ход трябва да е 2.4 бара акато дадеш газ да скача до 3 ако регулатора ти е 3 бара. Действай и пиши.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
"След това го качвах на по ниска предавка и нямаше проблем."
Ако има проблем с помпата, ниско налягане, и при по ниска предавка няма да достига гориво, както и на равно при ускорения, пак ще придърпва, сутрин ще гасне и ще пали трудно!
Дали ще е висока или ниска предавката, няма значение. Помпата прегрее ли си отива, няма да се оправи от самосебе си, то си е един елкетромотор с четки, или работи, или не.
Ако има проблем с помпата, ниско налягане, и при по ниска предавка няма да достига гориво, както и на равно при ускорения, пак ще придърпва, сутрин ще гасне и ще пали трудно!
Дали ще е висока или ниска предавката, няма значение. Помпата прегрее ли си отива, няма да се оправи от самосебе си, то си е един елкетромотор с четки, или работи, или не.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Слави, на мен също ми се е случвало. Особенно на първа. Когато ходя до село, улицата ми е с много дупки. На няколко пъти карам(пъпля направо) на първа и в момента, който премина участъка от 50м и натисна да ускоря, колата не реагира. Натискам съединителя, отпускам напълно педала на газта и оново подам газ-вече си реагира. Рядко ми се е случвало, но е факт. Отдавам проблема на ел.газ. Аз не съм с жило (1.6 16v AUS). Интересното е, че винаги става при студено време.
Колегата е прав за помпата. И моята чат-пат вие, като на умряло, а понякога дори рано сутрин, работи като часовник. Ще сменям, когато напълно се предаде. Ако имаш проблем с дебита, на високите ще се усеща по-осезаемо.
Колегата е прав за помпата. И моята чат-пат вие, като на умряло, а понякога дори рано сутрин, работи като часовник. Ще сменям, когато напълно се предаде. Ако имаш проблем с дебита, на високите ще се усеща по-осезаемо.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
barutchiev написа:. Ще сменям, когато напълно се предаде. .
Само да не те предаде на магистралата на 120 тия километър. Че тогава има да псуиш че не си я сменил като си я чул да вие. Аз затова мойта я смених за 1 час та да няма драми на път . Мойта започна много да бучи ама много и чат пат като натисна повечко газта да вие.
Та имам една виеща но работеща на vdo на около 170 000 е ако избуши твойта пиши.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: RE: Re: Голф 4 1.8т 2001г AUM- Гасне и прекъсва
Благодаря колега. Ако това стане, смятам да не ПСУЯМ и просто да запаля принудително на ГАЗ. Все пак ще те имам в предвид :Divuchev написа:barutchiev написа:. Ще сменям, когато напълно се предаде. .
Само да не те предаде на магистралата на 120 тия километър. Че тогава има да псуиш че не си я сменил като си я чул да вие. Аз затова мойта я смених за 1 час та да няма драми на път . Мойта започна много да бучи ама много и чат пат като натисна повечко газта да вие.
Та имам една виеща но работеща на vdo на около 170 000 е ако избуши твойта пиши.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Pavkata_gti и 63 госта