Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Здравейте колеги, сменях ангренажен ремък и водна помпа, ремък континентал и водна помпа долз и антифриз съответно, след интервенцията парното ми духа едно такова марно преди това направо жулеше. След като я запалих първият път я оставих да дигне градуси и беше почти на 90 а парно въобще нямаше..
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Ако не е обезвъздушена добре парно няма да има като хората.
- dalgia-73
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Да не върти помпата наобратно.
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Как така наобратно, не се ли слага по един начин?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Кой извърши операцията?
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Като обезвъздушаваш я дръж на 2000 оборота поне.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Давай още поне 2 пъти загряване -изстиване-доливане на антифриз.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
dalgia-73 написа:Да не върти помпата наобратно.
Това го чувам тия дни за втори път.
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
muns61 написа:Кой извърши операцията?
Аз. Обаче инах проблем с изпарителя, изпускаше газ в охл. система, та днес смених и него с нов, обезвъздуших и сега като че ли парното е по добре.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Алоууууууууууу некомпетентните по-добре си мълчете. На АБУ мотора няма как да върти наобратно тъй като се върти от ангренажа. Не вкарвайте хората в излишни размисли.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Реално водната помпа обтяга ангренажа. Малко трудно е да се завърти ремъкът така, че да й се даде обратна посока на въртене.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Брезник
- Контакти:
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Здравейте понеже вече има тема за парното и аз да се включа!
КОлата е голф 3 ABS мотор та въпроса ми е следния след , като имаше климатик обаче ремонта беше много скъп и след като шайбата на компреосра за климатика започна да вие реших вместо да му сменям лагера да го изхвърля обаче момчетат дето ми го сменяваха изхвърлиха и компресора и смениха шайбата и динамото и сега съм с динамо от голф 2 с клиновиден ремък и помпата е наклиновиден ремък от тогава парното не е много хубаво грее но не е както преди реших сам да сменя радиатор на парно и облепих клапите обаче разлика нямаше повече топло се усеща когато двигателя е над 2500 оборота та се замислих има ли вероятност помапта да върти наобратно след смяна на ремъка от пистов на клиновиден !?
КОлата е голф 3 ABS мотор та въпроса ми е следния след , като имаше климатик обаче ремонта беше много скъп и след като шайбата на компреосра за климатика започна да вие реших вместо да му сменям лагера да го изхвърля обаче момчетат дето ми го сменяваха изхвърлиха и компресора и смениха шайбата и динамото и сега съм с динамо от голф 2 с клиновиден ремък и помпата е наклиновиден ремък от тогава парното не е много хубаво грее но не е както преди реших сам да сменя радиатор на парно и облепих клапите обаче разлика нямаше повече топло се усеща когато двигателя е над 2500 оборота та се замислих има ли вероятност помапта да върти наобратно след смяна на ремъка от пистов на клиновиден !?
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
За горния колега;дебита на помпата зависи само от диаметъра и оборотите на рем. шайба а не дали ремъка е трапецовиден или ''пистов''. Ако я разглобим вече зависи и от диаметъра на турбината и от това перките и дали са радиално насочени или са с наклон в зависимост от посоката на въртене.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Брезник
- Контакти:
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Благодаря колега не зная дали ще намеря по-малка шайба така че за сега ще си остана с по-слабо парно, Благодаря за отговора
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Г3 1.6 АБУ Слабо парно след смяна на ангренажен ремък и водна помпа
Я скицирай, или снимай как е монтиран ремъка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта