Здравейте! Колата е Vw golf 5 1.9 tdi 105 коня 2006 година БКЦ двигател 5 степенна скоростна кутия
Кажете какъв точно комплект маховик да взема, понеже гледамима различни.
Който е по запознат да каже точно какъв е(мисля да го купувам от Германия понеже съм там)
Помагайте!
голф 5 1.9 тди маховик
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Ами "ВАЛЕО" правят и май са най добри като качестжо ама май съм закъснял с отговора. Искам само да споделя че най накрая оправих проблема с тресенето при палене просто смяна на софтурера за подаването на горивото.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: голф 5 1.9 тди маховик
J.clarckson написа:Ами "ВАЛЕО" правят и май са най добри като качестжо ама май съм закъснял с отговора. Искам само да споделя че най накрая оправих проблема с тресенето при палене просто смяна на софтурера за подаването на горивото.
а маховик сменя ли колега,че и моята пали с удар и са чудя кво е?
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Ако се чува чаткане след като запалиш като е студена това са първите симптоми и разбира се като газиш се чуват пружините ако луфта е по-голям.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: голф 5 1.9 тди маховик
няма чаткане
има удар,в таблото се усеща,понякога се заклаща скоростния лост,както е описал колегата
тресе,не работи равномерно в началото(все едно не работят свещите,но те са здрави)
изпушва
като гася няма шум,има съвсем леко доловимо разстрисане,което би трябвало да е нормално
има удар,в таблото се усеща,понякога се заклаща скоростния лост,както е описал колегата
тресе,не работи равномерно в началото(все едно не работят свещите,но те са здрави)
изпушва
като гася няма шум,има съвсем леко доловимо разстрисане,което би трябвало да е нормално
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Това изпушване като палиш не трябва да го има, съвсем леко за секунда и трябвя да заработи идеално търси в дюзите проблема
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Здравейте,
Темата е стара, но все пак реших да попитам.
Някой слагал ли е твърд маховик от Голф 3 или Пасат Б3/4 на Голф 5/Кади/Пасат Б6 и т.н. с двигател 1.9 ТДИ 105 к.с. ПД?
Кутията се води 0А4, 5 степенна която е подобна на 02J, която пък идва от 02А.
Заводско има Кади 1.9ТДИ ПД 75к.с. с едномасов маховик с номер 038105269D. Същия маховик се слага и на 1.6 ТДИ 105к.с. Според английските форуми става за 1.9 ТДИ 105 със съединител с номер 623 3534 00 на Люк или 3000 950 734 на Закс, които са за въпросното 1.6 ТДИ.
Маховика на Голф 3/Пасат Б3 е с номер 028105269B или BX.
Интересува ме има ли разлика между двата маховика, външно изглеждат напълно еднакви, както и нужно ли е да се слага комплект съединител за 1.6 ТДИ или може да се използва от ВР6?
Или ако съединителя от 1.6 ТДИ е с нещо по-добър от този на ВР6, дали може да се сложи на маховик от 1Z/ABF?
Поздрави!
Темата е стара, но все пак реших да попитам.
Някой слагал ли е твърд маховик от Голф 3 или Пасат Б3/4 на Голф 5/Кади/Пасат Б6 и т.н. с двигател 1.9 ТДИ 105 к.с. ПД?
Кутията се води 0А4, 5 степенна която е подобна на 02J, която пък идва от 02А.
Заводско има Кади 1.9ТДИ ПД 75к.с. с едномасов маховик с номер 038105269D. Същия маховик се слага и на 1.6 ТДИ 105к.с. Според английските форуми става за 1.9 ТДИ 105 със съединител с номер 623 3534 00 на Люк или 3000 950 734 на Закс, които са за въпросното 1.6 ТДИ.
Маховика на Голф 3/Пасат Б3 е с номер 028105269B или BX.
Интересува ме има ли разлика между двата маховика, външно изглеждат напълно еднакви, както и нужно ли е да се слага комплект съединител за 1.6 ТДИ или може да се използва от ВР6?
Или ако съединителя от 1.6 ТДИ е с нещо по-добър от този на ВР6, дали може да се сложи на маховик от 1Z/ABF?
Поздрави!
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: голф 5 1.9 тди маховик
не слагай твърд маховик без това скоростните кутии са кекави ,а ремонта не евтин като се счупят
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Ами в темата за Голф 4 четох че има доста хора които са доволни с твърд от ВР6. Отделно нали се слага заводско на 1.6 ТДИ със същата кутия. Пак в английския Шкода форум четох, че в официалния сервиз на Шкода я правели същата конверсия.
Колата я кара баща ми, преди това караше Пасат Б5 110к.с. АФН и около 50000км. му мина с твърд маховик от Ауди 80 Б4 и съединител от А4 Б5 90к.с. След това го продаде и до колкото знам още го карат така.
Сега е решил да слага пак твърд, тъй като беше доволен предишния път.
Точно за това се чудя има ли разлика между двата комплекта от 1.6 ТДИ и от 1Z+VR6. Единия си е мислен за дизел със същата мощност и въртящ момент, а другия от ВР6 не би трябвало да има проблем с въртящия момент на 1.9 105к.с.
Колата я кара баща ми, преди това караше Пасат Б5 110к.с. АФН и около 50000км. му мина с твърд маховик от Ауди 80 Б4 и съединител от А4 Б5 90к.с. След това го продаде и до колкото знам още го карат така.
Сега е решил да слага пак твърд, тъй като беше доволен предишния път.
Точно за това се чудя има ли разлика между двата комплекта от 1.6 ТДИ и от 1Z+VR6. Единия си е мислен за дизел със същата мощност и въртящ момент, а другия от ВР6 не би трябвало да има проблем с въртящия момент на 1.9 105к.с.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 226 госта