Golf MK3 Температурен Датчик
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
По-добре си смени термостата. И моята така беше дълго време. И о, чудо - дали от това или от друго - ама разходът ми падна.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: RE: Re: Golf MK3 Температурен Датчик
Щом е бил феби със син пръстен, далеч не е оригиналния, това вемо дето си сложил също не очаквай чудеса от него. Читав датчик е 40-50 лева, няма значение какъв е, всичко е пакетаж, въпроса е на него да пише ELTH made in Luxembourg. Успех, колега!D1D00 написа:Днес сменихме въпросния датчик (става въпрос този дето е на тройника) и сега стрелката отлепва много по бързо от преди, и заковава след 7-мата минута на 80 градуса, не дето пише 70 а на следващото деление, и не мърда не зависимо парното на студено ли е настроено или на топло . Предполагам това да е работната му температура на двигателя.
Стария беше оригиналния още, със син пръстен на Febi доста корозирал от долната страна. Новия е пак със син пръстен обаче на Vemo (Vemo.de), момчето което го смени каза че тази марка била хубава от към въпросни датчици, 20-тина лева ми струваше...
- D1D00
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
За сега колицата си загрява бързо до работна температура, за което съм доволен, преди не беше така. Ще стане ясно в Неделя когато имам едно дълго пътуване как ще се представи от към разход на бензин, да се надяваме да излезе сполучлив датчик но докато загрява правилно мисля че ще е такъв, пък ако не, ще търся този дето го препоръчвате...
Последна промяна от D1D00 на Чет 15 фев 2018 19:02, променено общо 1 път.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
Да падне разхода колко
Караи си колата
Караи си колата
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Golf MK3 Температурен Датчик
Аххх този датчик От есента до сега само с него се разправям. Смених 2 и всеки с различни проблеми. Сама се форсира до 4000 оборота, ти натискаш спирачки а тя си подава газ , релето за подгрева щрака постоянно ...
Първия който си беше на колата беше най зле. Там само ръгам някоя скорост и тя си кара сама почти Ако можеше и волана да върти щеше да е перфе.
После поръчах някакъв. Не помня цена или марка но знам че беше единствения с жълта маркировка. Беше пълно с други цветове детчици на който пише че са заместители на този с жълтото. Та с този автопилота беше изключен и можеше да си караш спокойно Обаче на место показваше че температурата е 110С при реални 50 и все бях на тръни.
Върнах го за рекламация но и до днес ни датчик ни пари.
После взех друг с които съм в момента. Мери вярно, харчи 20/100 градско, не си подава сама газ обаче чат пат задържа обороти. Проблема се явява ако съм я заиграл малко повечко и реша да спра. Аз натискам спирачка а в същото време стъпковото държи дросела отворен за 2-3 сек след което се прибира и колата изведнъж забива муцуна. Абе все едно спирам с едновременно натиснати педал на спирачката и на газта. Обаче това го прави сравнително рядко и за сега се търпи.
Сега рециклирах оригиналния си датчик и на полеви тест мери вярно. Тези дни ще го монтирам обратно и ще видя има ли промяна и колко време ще изкара
Първия който си беше на колата беше най зле. Там само ръгам някоя скорост и тя си кара сама почти Ако можеше и волана да върти щеше да е перфе.
После поръчах някакъв. Не помня цена или марка но знам че беше единствения с жълта маркировка. Беше пълно с други цветове детчици на който пише че са заместители на този с жълтото. Та с този автопилота беше изключен и можеше да си караш спокойно Обаче на место показваше че температурата е 110С при реални 50 и все бях на тръни.
Върнах го за рекламация но и до днес ни датчик ни пари.
После взех друг с които съм в момента. Мери вярно, харчи 20/100 градско, не си подава сама газ обаче чат пат задържа обороти. Проблема се явява ако съм я заиграл малко повечко и реша да спра. Аз натискам спирачка а в същото време стъпковото държи дросела отворен за 2-3 сек след което се прибира и колата изведнъж забива муцуна. Абе все едно спирам с едновременно натиснати педал на спирачката и на газта. Обаче това го прави сравнително рядко и за сега се търпи.
Сега рециклирах оригиналния си датчик и на полеви тест мери вярно. Тези дни ще го монтирам обратно и ще видя има ли промяна и колко време ще изкара
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта