Моля модераторите или администраторите да прочетат темата и да вникнат във въпроса преди да я заключат!
Колата е голф 4(MK4) 1.9 TDI (AHF 110коня).Проблема е,че акумулатора за два три дни пада до 11.01v(Нов BOSCH 74AH). Измерих зареждането и е 14.2v(на празен ход без консуматори) на фарове и парно 14v.Консумацията на заключена кола и включена аларма винаги е различно!(изчаквам поне 15-20мин за да заспи всичко и тогава меря).Веднъж е 0.005а друг път 0.007а при еднакви условия(колата е в гараж). Преди няколко дни забелязах нещо странно.Вечерта се прибрах от работа и измерих 12.80v.Отключих колата и премерих на сутринта 12.01v.След това забелязах,че акумулатора започва да вдига сам напрежение и за около 3-4 минути се вдигна сам до 12.35v.Което ме води до мисълта,че по някакъв начин алармата "смуче"акумулатора.Алармата е фабрична и се активира от ключа(стандартен сгаваем ключ с два бутона)И диод с червена подсветка на вратата.Но има и един допълнителен светодиод който е сложен и който след заключване на колата започва да мига 3-5 секунди и след това вдига прозорците.(не ги вдига светодиода разбира се а някаква допълнителна аларма ).Та въпроса ми е как да разделя алармите и да си оставя оригиналната?Знам,че има опция и някое микроключе да се бъзика.За начало искам да изключа допълнителната аларма.В допълнение искам да добавя,че към нея имам една букса в жабката и едно устройство което виси на ключовете.(Снимка 1). Когато го пъхна в буксата която е в жабката нищо не се случва.(очаквам да я изключа по този начин). Дали има нещо друго или по друг начин се изключва?Ако някой го е пробвал или знае нека сподели.
Как се изключва аларма? 2
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как се изключва аларма? 2
Едва ли има втора аларма,че и да работи с оригиналния ключ.По-вероятно е комфорт модула да не заспива,като логично е да го управлява оригиналната аларма всъщност.Отделно тия 0,007А ми се виждат малко,ама знам ли.
Можеш да се опиташ да проследиш кабелите от жабката и ще разбереш какво командват,както и да го изключиш въпросното нещо.Има тема как се мери утечка,поне ще разбереш от къде е проблема....
Можеш да се опиташ да проследиш кабелите от жабката и ще разбереш какво командват,както и да го изключиш въпросното нещо.Има тема как се мери утечка,поне ще разбереш от къде е проблема....
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Как се изключва аларма? 2
Имал съм 3 MK4 но досега всички са били с аларми от ключа без втори светодиод и без въпросното нещо което е на снимката.А впрочем то какво е и как се казва?Ето и снимка на консумацията при изключена аларма и оставане да заспи комфорт модула.За мен е нормална или греша?
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Как се изключва аларма? 2
До 0,05 А е допустимо,т.е. ти се вписваш в допустимото.Търси проблема другаде.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как се изключва аларма? 2
Нормална е утечката но все пак казваш,че ти пада акумулатора...та мери често докато хванеш какво се случва.Колкото до присадената джаджа,ще трябва да поразглобиш и проследиш кабелите,докато откриеш някоя кутия/или друга джаджа/,да се надяваме,че ще има надписи по нея и ще разберем за какво е.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Как се изключва аларма? 2
Джаджата ми прилича на допълнителен имобилайзер - преди доста време имаше такива с 2 пъпки.Джаджата я пъхаш в гнездото и палиш.
Като е в гараж откачи + клемата за през вечерта и сутринта измери напрежението. Не изключвам и вероятността акумулатора да е пътник, а за него нищо не се споменава.
Като е в гараж откачи + клемата за през вечерта и сутринта измери напрежението. Не изключвам и вероятността акумулатора да е пътник, а за него нищо не се споменава.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Как се изключва аларма? 2
Акумулатора пише, че е нов Бош, но и аз не изключвам да е дефектен.
Онзи ден изхвърлих Бош S5 на 4г.
Онзи ден изхвърлих Бош S5 на 4г.
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Как се изключва аларма? 2
kris11 написа:Kато е в гараж откачи + клемата за през вечерта и сутринта измери напрежението. Не изключвам и вероятността акумулатора да е пътник, а за него нищо не се споменава.
Точно така, независимо, че е нов. При тази констатирана външна утечка най- вероятно става въпрос за окъсена клетка в акумулатора
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как се изключва аларма? 2
Мина ми през акъла за имобилайзер,ама кой ще го навре чак в жабката??
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Как се изключва аларма? 2
Имаше време да си оправиш заглавието според шаблона, не го направи.
Получаваш официално предупреждение.
Получаваш официално предупреждение.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта