Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Вто 13 мар 2018 8:18


Колегата Крис вече ви е казал, но и аз да споделя моя опит. И на мен ми задържаха и двата апарата отзад и причинителите бяха буталата на апаратите, където стои автоматичния регулатор на ръчната. Ако регулаторите не се движат е нормално да задържа. Принципът им на работа е следния: регулатора се движи по ос със резба като при износване и намаляване на накладките регулатора излиза и избутва буталото навън, за да са по-ефективни спирачките и да хваща ръчната. Когато влязат гадости вътре в буталото, ръждясва регулатора и се бетонира. Това оставя буталото във изскочила позиция. Проблема е че задни бутала за vw се продават само на едно място в България (търсих 1 месец и другаде нямаше)....




Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Вто 13 мар 2018 10:41


Много благодаря. Каква е цената им и къде мога да ги намеря. ;)


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Вто 13 мар 2018 10:52


По спомен бяха 35лв приблизително бутало+регулатор. Ако искаш пиши ми на лично и ще ти дам координати и повече инфо.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8376
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Вто 13 мар 2018 23:22


Колега да кажеш и на мен :) Да си знам и аз ако ми се наложи.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Пет 16 мар 2018 7:52


В интеркарс или аутокели има ремонтни комплекти...и всеки търговец на дребно ще ви ги достави...


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 16 мар 2018 9:13


Няма ги, проверявал съм. Има само стандартните уплътнения, никъде няма бутала със регулатор, само кухи бутала.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 16 мар 2018 9:24


Intercars имат отделно само бутало, както и комплект бутало с всички уплътнения
1.png


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 16 мар 2018 11:05


Както и аутокели, просто буталото е кухо.


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mitko85 » Пет 16 мар 2018 22:49


Ей тия две фирми много големи, цели бутала и гумички имат за апарати. Според мен говорите за съвсем различни неща, цилиндъра, който бута накладката е едно, механизма за ръчната, на който корозира оста е съвсем друга част от спирачния апарат.
п.п. И изобщо не е трудно изваждането му от корпуса на апарата, просто са нужни подходящи дълги зегер клещи.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Съб 17 мар 2018 0:22


Оста не ръждясва(поне не и често). Може да се повреди механизма на ръчната който е нещо отделно. Най-често срещания проблем е да клеяса и залепне регулатора за буталото.
Изображение

image-0-02-04-fed92537db381161823ce396a244cd53f43daa98c538d122e140e4feaf46e1ca-V.jpg


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Съб 17 мар 2018 8:07


В задния ремонтен комплект действително няма вала за задвижване на ръчната спирачка втилката в която лагерува пружината и планката за жилото. Не ми се е налагало да ги търся но предполагам че могат да се намерят. Всичко останало в апарата е във ремонтен комплект.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kris11 » Съб 17 мар 2018 21:07


mitko85 написа:Според мен говорите за съвсем различни неща, цилиндъра, който бута накладката е едно, механизма за ръчната, на който корозира оста е съвсем друга част от спирачния апарат.
п.п. И изобщо не е трудно изваждането му от корпуса на апарата, просто са нужни подходящи дълги зегер клещи.

:th_up , обаче тази осичка в повечето случай е надрана и яде бързо уплътнението. Не е много трудно само дето трябва да свалиш целия сп. апарат :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Съб 17 мар 2018 23:57


За колегата на който му задържаше задното колело, препоръка: регулирай ръчната.


milenski_77
Мнения: 581
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот milenski_77 » Нед 18 мар 2018 8:08


Traytor написа:За колегата на който му задържаше задното колело, препоръка: регулирай ръчната.

А как се регулира?
Питам тъй като аз не открих как?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Нед 18 мар 2018 11:35


Не мога да ви кажа, за Ауди-то търсих страшно дълго докато намерих Бентли manual.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта