Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колегата Крис вече ви е казал, но и аз да споделя моя опит. И на мен ми задържаха и двата апарата отзад и причинителите бяха буталата на апаратите, където стои автоматичния регулатор на ръчната. Ако регулаторите не се движат е нормално да задържа. Принципът им на работа е следния: регулатора се движи по ос със резба като при износване и намаляване на накладките регулатора излиза и избутва буталото навън, за да са по-ефективни спирачките и да хваща ръчната. Когато влязат гадости вътре в буталото, ръждясва регулатора и се бетонира. Това оставя буталото във изскочила позиция. Проблема е че задни бутала за vw се продават само на едно място в България (търсих 1 месец и другаде нямаше)....
- ACURA_Sport
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Troyn
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Много благодаря. Каква е цената им и къде мога да ги намеря. ;)
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
По спомен бяха 35лв приблизително бутало+регулатор. Ако искаш пиши ми на лично и ще ти дам координати и повече инфо.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колега да кажеш и на мен :) Да си знам и аз ако ми се наложи.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
В интеркарс или аутокели има ремонтни комплекти...и всеки търговец на дребно ще ви ги достави...
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Няма ги, проверявал съм. Има само стандартните уплътнения, никъде няма бутала със регулатор, само кухи бутала.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Intercars имат отделно само бутало, както и комплект бутало с всички уплътнения
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Както и аутокели, просто буталото е кухо.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ей тия две фирми много големи, цели бутала и гумички имат за апарати. Според мен говорите за съвсем различни неща, цилиндъра, който бута накладката е едно, механизма за ръчната, на който корозира оста е съвсем друга част от спирачния апарат.
п.п. И изобщо не е трудно изваждането му от корпуса на апарата, просто са нужни подходящи дълги зегер клещи.
п.п. И изобщо не е трудно изваждането му от корпуса на апарата, просто са нужни подходящи дълги зегер клещи.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Оста не ръждясва(поне не и често). Може да се повреди механизма на ръчната който е нещо отделно. Най-често срещания проблем е да клеяса и залепне регулатора за буталото.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
В задния ремонтен комплект действително няма вала за задвижване на ръчната спирачка втилката в която лагерува пружината и планката за жилото. Не ми се е налагало да ги търся но предполагам че могат да се намерят. Всичко останало в апарата е във ремонтен комплект.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
mitko85 написа:Според мен говорите за съвсем различни неща, цилиндъра, който бута накладката е едно, механизма за ръчната, на който корозира оста е съвсем друга част от спирачния апарат.
п.п. И изобщо не е трудно изваждането му от корпуса на апарата, просто са нужни подходящи дълги зегер клещи.
, обаче тази осичка в повечето случай е надрана и яде бързо уплътнението. Не е много трудно само дето трябва да свалиш целия сп. апарат
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
За колегата на който му задържаше задното колело, препоръка: регулирай ръчната.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Traytor написа:За колегата на който му задържаше задното колело, препоръка: регулирай ръчната.
А как се регулира?
Питам тъй като аз не открих как?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Не мога да ви кажа, за Ауди-то търсих страшно дълго докато намерих Бентли manual.