Избор на кола за около 10 хил.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Аз срещу бричката няма какво лошо да кажа,избрах си пасато по негова препоръка и ето 15 000 километра няма какво да сменявам! Моля се Богу така да бъде дълго време!
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Избор на кола за около 10 хил.
На ти не си карал.
15000.
Нищо не е.
15000.
Нищо не е.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Познават майстори, могат да огледат кола, с това се занимават. Не гледай, че по клипчетата бъркат сухите факти чат пат.
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Добре, радвам се, че има вече толкова много мнения. И аз съвсем започвам да се насочвам към нещо по-разумно, защото не знам колко ще ми е кеф да карам премиум или полу-премиум автомобил с още по-премиум поддръжка и разходи :). Особено, ако нямам пълно доверие на продавача. Ще погледна какво предлага бричката - чувал съм го, но само във връзка с някакви клипчета в нета.
Та за момента правя пълна ревизия на това което съм гледал до момента и се преориентирам към:
1. Пежо 407 (може и 308, макар и с рязко намаляване на куфарите, които мога да влача по морето/екскурзии). За HDI-то от много време се чуват хубави работи. не знам как са им автоматиците (не че съм твърдо решил да е автомат, просто виждам, че се предлагат немалко такива).
2. Ситроен С5.
3. Ауди А4 B6 - наистина ли е толкова здраво, колкото съм слушал? Гледам и че държат цена.
Може би по-малко вероятни, но не напълно отписани:
4. Мазда 6 (трябва да проуча повечко тук, но им се носи добра слава).
5. Пасат 6.
Може и да забравям някоя. Ще поразгледам и за Голф 5/6 оферти.
Реално колата няма да се купува утре, а имам поне 1-2 месеца за разглеждане и тестово каране. Единственият проблем е, че трябва да намаля малко броя на коли, които гледам, за да не правя по 30 тест драйва на уикенд :)
Благодаря пак!
Та за момента правя пълна ревизия на това което съм гледал до момента и се преориентирам към:
1. Пежо 407 (може и 308, макар и с рязко намаляване на куфарите, които мога да влача по морето/екскурзии). За HDI-то от много време се чуват хубави работи. не знам как са им автоматиците (не че съм твърдо решил да е автомат, просто виждам, че се предлагат немалко такива).
2. Ситроен С5.
3. Ауди А4 B6 - наистина ли е толкова здраво, колкото съм слушал? Гледам и че държат цена.
Може би по-малко вероятни, но не напълно отписани:
4. Мазда 6 (трябва да проуча повечко тук, но им се носи добра слава).
5. Пасат 6.
Може и да забравям някоя. Ще поразгледам и за Голф 5/6 оферти.
Реално колата няма да се купува утре, а имам поне 1-2 месеца за разглеждане и тестово каране. Единственият проблем е, че трябва да намаля малко броя на коли, които гледам, за да не правя по 30 тест драйва на уикенд :)
Благодаря пак!
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Тест драйв ще правиш само ако търсиш обяви от частни лица,в автокъщите забрави че някой ще ти даде да караш !
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Голф 5 няма нищо общо с Пасат, камо ли с Ц5, което е на светлинни години напред, нито с 407. Колите са различен клас.
Най-комфортна возия е тази на хидравличния Ц5. С 19ки не усещаш дупките грам. Със серийни за модела 19ки става въпрос, не за няква ултра селяния.
Просто не всеки би купил Ц5 ....а е кола един път..
Най-комфортна возия е тази на хидравличния Ц5. С 19ки не усещаш дупките грам. Със серийни за модела 19ки става въпрос, не за няква ултра селяния.
Просто не всеки би купил Ц5 ....а е кола един път..
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Не доходът е важен за покупката на една кола, а това, което ти остава реално в джоба, след като си платиш сметките и изобщо разходите. Като искаш брада, си купуваш и гребенче. Щом като те плашат премиум разходи, не си купуваш такъв автомобил. И също е важно да си купиш кола, която ти харесва на теб.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Странно защо за "кола един път" им се сриват цените на вторичния пазар толкова стремглаво. Явно само който не е имал такава кола си мисли, че е един път... А пък тези, които имат, доста искат да се отърват, щом за 10 000 лв се продават коли 2010 г. с пуно екстри, които като нови са стрували една кофа пари Дет се вика - кола един път, ама да не е твоя.Vidol Nikolov написа:Просто не всеки би купил Ц5 ....а е кола един път..
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Избор на кола за около 10 хил.
При едно търсене в мобилето с еднакви критерии /2010г,130-140кс,дизел/ излизат 5 ситроена и 20 пасата,цените са горе-долу сходни,това значи ли че много повече притежатели на пасат искат да се отърват от тях,или че пасатите са го давали нови за без пари та са загубили по-малко от стойността си !? Да не четях този форум,да си помисля че пасата е велика и безпроблемна кола....е сори,ама не е ! А факта ,че е винаги в топ класацията на крадените коли,съвсем би ме накарал да помисля дали да го купя
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Е някой ако мисли, че колите са като през 80-те - направени така, че да бъдат здрави и надеждни... Марката е без значение.
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Избор на кола за около 10 хил.
От тук:
viewtopic.php?f=87&t=459332&hilit=ситроен
Предполагам, че горното мислиш за С5 1 фаза 2, а сега говориш за С5 2 фаза 1:
Ако е така, толкова ли е драстична разликата в двете поколения според теб?
Не разбрах автора на темата към кое поколение С5 се е насочил, но моите 5 точки са за С5 2 фаза 1 2.0 HDI или 2.2 HDI Bi-turbo. Има редица предимства пред 407.
Vlad, колите от PSA винаги са били подценявани и затова се обезценяват сериозно. Вярно е че голяма част от моделите им са трошливи, но има няколко железни модела на които си струва да се обърне внимание. Обратното е при VW, изключително прехвалена марка, при която плащаш за име и стари лаври, но не и за качество, здравина, комфорт и евтино обслужване. Пример е това което карам аз. През 2010 год. я взех на цената на Голф 3 1.6 от последните години, а като кола предлага много повече във всяка насока от голфа. Ясно е че е в класа на Пасата, но като цена е на парите на голфа. Просто при французите ако попаднеш на читав модел (а те са само няколко) ще получиш много повече за парите си.
viewtopic.php?f=87&t=459332&hilit=ситроен
Vidol Nikolov написа:Ситроена е пълна кошара,и аз ги харесвам франсетата,ама тоя чайник с тоя мотор ходи като умрял.
Самият мотор пати с Фап-а,трудно тръгва под 2000 оборота няма никой,все едно караш чист дизел.
Хитачи са дюзите и са скъпи.Чат пат текват о-пр и почва да пуши и да смърди на нафта
Бензиновите също не стават защото са HTP.
Обезценява се главозамайващо,нещо като Е класа очиларка ..с тая скорост върви надолу.
Не се крадат грам,това и отключено няма кой да го вземе.Това му е плюсът
Маховика и съединителя са му 1130 лева(ония ден го гледах).. .
Предполагам, че горното мислиш за С5 1 фаза 2, а сега говориш за С5 2 фаза 1:
Vidol Nikolov написа:... Друго, което мога да кажа че е здраво и вози уникално е последният въздушен Ц5 .Карал съм такъв 2012та производство с 2.2 170 дизел.
Голям минус е високият разход от 14 градско в Сф. Пак 6 степенна, пак ръчка и т.н. Все пак е кола, която не всеки би купил, но е качествена...
Ако е така, толкова ли е драстична разликата в двете поколения според теб?
Не разбрах автора на темата към кое поколение С5 се е насочил, но моите 5 точки са за С5 2 фаза 1 2.0 HDI или 2.2 HDI Bi-turbo. Има редица предимства пред 407.
Vlad, колите от PSA винаги са били подценявани и затова се обезценяват сериозно. Вярно е че голяма част от моделите им са трошливи, но има няколко железни модела на които си струва да се обърне внимание. Обратното е при VW, изключително прехвалена марка, при която плащаш за име и стари лаври, но не и за качество, здравина, комфорт и евтино обслужване. Пример е това което карам аз. През 2010 год. я взех на цената на Голф 3 1.6 от последните години, а като кола предлага много повече във всяка насока от голфа. Ясно е че е в класа на Пасата, но като цена е на парите на голфа. Просто при французите ако попаднеш на читав модел (а те са само няколко) ще получиш много повече за парите си.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Да колега,точно за С2 втора фаза говоря.Вкус приятел няма. Голяма просторна, удобна кола, тих мотор, хубава возия, какво повече може да искаш и то пълна с екстри. Не желая да влизам в полемика относно дизелите на марките нито да си говорим за екстри, интериори и други подобни. Показателно е, че който е карал френски дизел не се качва на друг. Боничарките са френски, Бусчетата са франсета, Маршрутките са франсета. Дали е щото са боклуци.
Но и това мнение и горното на колегата в зелено са леко в страни. Дайте да е конструктивен диалог .
Но и това мнение и горното на колегата в зелено са леко в страни. Дайте да е конструктивен диалог .
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Съгласен съм с казаното за С5, действително автомобил предлагащ много за парите си. Просто ми направи впечатление рязката промяна в мнението ти. Предполагам, че това е защото не си детайлно запознат с поколенията на С5 или точно обратното - познаваш ги в детайли. За да е конструктивен диалога трябва да се говори в конкретика, а тук нито ти нито автора изяснявате за кое С5 се говори/търси.
Нямам за цел да споря, а просто да изясним какво се търси
Нямам за цел да споря, а просто да изясним какво се търси
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Аз търся кола 2008-2009 година, не знам там кой Ситроен се пада, но мисля, че е 2.0 HDI. Карал съм няколко хиляди км. едно Пежо 307 с такъв двигател и то най-малката версия (90 коня) и си беше доста добре.
Иначе е ясно, че французите трябва поне 10 години да правят най-здравите коли, за да им се оправи поне малко лошото име. Та затова се обезценяват толкова бързо и затова германките ще държат цена винаги. Колкото до бусове и баничарки - там съм чувал, че не се правят номерата като при "леките коли" и все още се търси здравина.
Едит: Сега проверих - със сигурност търся втора генерация, за първата ще трябва да направя голям компромис с външния вид на колата.
П.П. Някой знае ли колко струва услугата на бричката? Видях, че е 5-10% от стойността на колата или в моя случай до 1000 лв. Това актуално ли е?
П.П.2. Гаражът ми е направен с гениална врата и механизъм, които го стесняват до около 190-195 см вход. Веднъж вътре е лесно и Майбах ще се събере, но входа е тъпо направен, така че прибиране на огледалата също няма да е лоша екстра :)
Иначе е ясно, че французите трябва поне 10 години да правят най-здравите коли, за да им се оправи поне малко лошото име. Та затова се обезценяват толкова бързо и затова германките ще държат цена винаги. Колкото до бусове и баничарки - там съм чувал, че не се правят номерата като при "леките коли" и все още се търси здравина.
Едит: Сега проверих - със сигурност търся втора генерация, за първата ще трябва да направя голям компромис с външния вид на колата.
П.П. Някой знае ли колко струва услугата на бричката? Видях, че е 5-10% от стойността на колата или в моя случай до 1000 лв. Това актуално ли е?
П.П.2. Гаражът ми е направен с гениална врата и механизъм, които го стесняват до около 190-195 см вход. Веднъж вътре е лесно и Майбах ще се събере, но входа е тъпо направен, така че прибиране на огледалата също няма да е лоша екстра :)
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Избор на кола за около 10 хил.
Колега 2.0HDI има в C5 от 2000та година до края на модела през 2017. В годините посочени от теб е С5 2 фаза 1. Прибирането на огледалата също го има при PSA още от 2000 год. така че няма да ти е проблем.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: V.Nanovski и 150 госта