Моят fresh MK2 military green
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Има различни варианти. Аз например съм със саморегулиращо жило. Така си беше колата, не вярвам предният собственик да го е сменил с различно от заводското.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Има си саморегулиращо за голф 2.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Да,то на практика си е като 3-ковото,но само захвата към педала му е за 2-ка.
При него има ли разлика в силата на натискане спрямо обикновеното жило
При него има ли разлика в силата на натискане спрямо обикновеното жило
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Разлика в усилието не трябва да има.Единственото което прави е значението в името му.Да саморегулира износването на съединителя.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Няма абсолютно никаква разлика в усилието, разликата е само в особения му е*ан монтаж... Никога повече няма да сложа такова жило...
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Ясно,значи с обикновено от 15 лв пак ще стане.
А кое прави натискането при 3-ката по-леко,има една пружина на педала дето като подмине половината ход и дърпа педала на долу?
А кое прави натискането при 3-ката по-леко,има една пружина на педала дето като подмине половината ход и дърпа педала на долу?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Новият съединител го прави по леко. Като го смениш с читава марка и смажеш лагера да върви леко, става като перце, особено ако е валео примерно
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
И така днес пак творих по 2-ката.
Като за начало едни странични лайсни .На пръв поглед приличат малко като оригиналните GTI дето им искат по 200 лв и кусур и не се знае колко бързо ще изчезнат пред блока.За това срещу скромните 25 лв и много умуване преди това от коя кола най-много ще приличат на такива от голф 2 се спрях на лайсни от пежо 306 Обаче от тесните,понеже и те имат широки.
Идват малко дълги,но това не ми е проблем да се скъсят и напаснат.
След това се мушнах под колата и свалих скоростния механизъм.
И естествено отново нищо общо с 3-ковия.Захвата е по-различен иначе като механика е едно към едно.Естествено направих от 2 един.От ляво е от 3-ка от дясно е от 2-ка.Разликата е само в отворите за захващане към тунела.
Разбира се понеже моя беше с 4 скорости самият отвор където се движи лоста е ограничен с една ламаринка.И когато искаш да включиш 5-та,лоста се допира до нея и е невъзможно.Хубавото е,че тази ламаринка се реже лесно и ще си стане с достатъчен ход и за 5-та скорост.
Магарето от 3-ката беше намазано с домашен ръждопреубразовател от фосфорна киселина и малко вода.Днес го освежих с малко черен спрей и лак и заприлича на нещо.
Като за начало едни странични лайсни .На пръв поглед приличат малко като оригиналните GTI дето им искат по 200 лв и кусур и не се знае колко бързо ще изчезнат пред блока.За това срещу скромните 25 лв и много умуване преди това от коя кола най-много ще приличат на такива от голф 2 се спрях на лайсни от пежо 306 Обаче от тесните,понеже и те имат широки.
Идват малко дълги,но това не ми е проблем да се скъсят и напаснат.
След това се мушнах под колата и свалих скоростния механизъм.
И естествено отново нищо общо с 3-ковия.Захвата е по-различен иначе като механика е едно към едно.Естествено направих от 2 един.От ляво е от 3-ка от дясно е от 2-ка.Разликата е само в отворите за захващане към тунела.
Разбира се понеже моя беше с 4 скорости самият отвор където се движи лоста е ограничен с една ламаринка.И когато искаш да включиш 5-та,лоста се допира до нея и е невъзможно.Хубавото е,че тази ламаринка се реже лесно и ще си стане с достатъчен ход и за 5-та скорост.
Магарето от 3-ката беше намазано с домашен ръждопреубразовател от фосфорна киселина и малко вода.Днес го освежих с малко черен спрей и лак и заприлича на нещо.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Сандо, нищо не се реже за 5-та предавка. Гледал съм в ЕТКА - абсолютно са еднакви механизмите вътре в купето при 4 и 5-скоростните коли. Просто се сменят едни други неща по лостовия механизъм и така вече имаш пета скорост, без да режеш ламарини по купето.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Не,не по купето в самата кутия ако мога така да я нареча дето вътре се движи скоростния лост.От едната страна има занитена една бяла пластмаса дето ограничава първа от задна.Точно срещу нея има една ламарина дето е подгъната на вътре и ограничава 5-та.
Не съм още на 100% сигурен,но ми се струва че ще пречи на 5-та,поне на 3-ката тази ламаринка е по-навътре подгъната и видимо отвора е по-широк.Но това ще разбера едва когато монтирам скоростите и пробвам.
Не съм още на 100% сигурен,но ми се струва че ще пречи на 5-та,поне на 3-ката тази ламаринка е по-навътре подгъната и видимо отвора е по-широк.Но това ще разбера едва когато монтирам скоростите и пробвам.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Сигурен съм, че на сегашната ми кола я има също и не е рязана. Преди години един майстор така искаше да реже на предната ми. Като смених едни неща се оказа, че това е просто излишно.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Дано е така,като монтирам скоростната кутия ще разбера със сигурност.
Иначе само смених дългия прът,всичко си остана от 2-ката.Даже оранжевите гумички се оказаха в много добро състояние,само смазах с нова грес и сглобих по обратния ред.
Иначе само смених дългия прът,всичко си остана от 2-ката.Даже оранжевите гумички се оказаха в много добро състояние,само смазах с нова грес и сглобих по обратния ред.
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Кутиите на ск.лост на 4степенна и 5ст. са различни знам го от опит.Санде ,добре ,че си отрязал ламаринката точно тя пречи за включване на 5ск. при мен не е отрязана и доста често се налага да търся 5ск.Стефанчо извади маншона на ск.лост и виж до болтчето което държи барчето има набита цифра голяма около 8-10мм. -при мен е 4 значи лоста е за 4ст. ск.кутия.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Според ЕТКА няма разлика в този възел. Спомням си го много добре, още преди няколко години минавах от 4 към 5-степенна кутия. Но тип 085. Направих снимки одеве на моя механизъм, но не знам дали се вижда добре. Има една планка, която се пада отдясно. Не видях да има цифра някъде щампована
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
И аз забелязах тая 4-ка на корпуса на ламарината и си помислих,че може би означава че е за 4-степенна ск.кутия.
Иначе не съм я отрязал въпросната ламаринка,но достъпа до нея е лесен и ще го направя.Ще измеря другия път и с ролетката,но ми се струва че имат разлика в отворите където се движи лоста.
Ето тук съм очертал с червено където е цифричката.
Иначе не съм я отрязал въпросната ламаринка,но достъпа до нея е лесен и ще го направя.Ще измеря другия път и с ролетката,но ми се струва че имат разлика в отворите където се движи лоста.
Ето тук съм очертал с червено където е цифричката.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта