Пасат б5 1.8т 1997г Проблем с Клaпан N75 отворена верига
Пасат б5 1.8т 1997г Проблем с Клaпан N75 отворена верига
Здр. колеги имам допитване до сблъсквалите се с това чудо наречено клапан Н75 прочетох доста но ненамерих решение на проблема,а той е че ми набива грешка P01262 за клапана отворена верига замервах напрежението постоянно има 5 волта на контакт смених клапана с нов същата работа къде да търся проблема и по каква причина ми държи постоянно отворен клапана ???
Последна промяна от dkwrs на Съб 07 апр 2018 22:01, променено общо 1 път.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Клапан N75 отворена верига
Мери ли съпротивлението на клапана?
Оп, видях че пробваш с нов.
Оп, видях че пробваш с нов.
Re: Клапан N75 отворена верига
констатирах и др. на дросела имам закачен 1 лост който поне според мене трябва да натиска нещо като гумен клапан а той не го натиска за какво служи това нещо намира се точно под дросела
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Клапан N75 отворена верига
Коригирай заглавието според шаблона:
viewtopic.php?f=6&t=352512
viewtopic.php?f=6&t=352512
Re: Пасат б5 1.8т 1997г Проблем с Клaпан N75 отворена верига
Установих също че на 2 та кабела до клапана има напрежение на жълтия е около 5в а на червено зеления е 12в навежда ме на мисълта че трябва да е маса на единия и каква може да е причината да не е
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Пасат б5 1.8т 1997г Проблем с Клaпан N75 отворена верига
Не съм запознат с управлението на веригите в VW , но ще ти кажа как е при френските .
Електроклапаните и силовите елементи се управляват с 12V и маса а 5V е само за датчици, плюса е постоянен а масата се управлява от компютъра с ШИМ .
На другия край няма да измериш маса , тя не е фиксирана стойност . Аз задължително слагам на буксата крушка 21W ,ако и тя не светне да знаеш че не от клапана .
По принцип "късо към маса" ,"късо към 12V" и "отворена верига" са различни неща.
Електроклапаните и силовите елементи се управляват с 12V и маса а 5V е само за датчици, плюса е постоянен а масата се управлява от компютъра с ШИМ .
На другия край няма да измериш маса , тя не е фиксирана стойност . Аз задължително слагам на буксата крушка 21W ,ако и тя не светне да знаеш че не от клапана .
По принцип "късо към маса" ,"късо към 12V" и "отворена верига" са различни неща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Thunder_78 и 46 госта