Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Здравейте колеги ,имам един много гаден теч на гориво от тръбичките,които влизат в гнп- то.Нафтата съсипва маркучите на охладителната система.Как се лекува този проблем.Предполагам има някакви дифтунги,които се сменяват.Ако някой се е сблъсквал нека сподели.Ето и една примерна снимка,на която са чисти ,дори ръждиви,а при мен са в гориво.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19559
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Виж в края на тръбичките как има едни уширения:
Те лягат в легла на щуцерите (и на дюзите), които съответстват точно на конусите.
Там дихтунги няма.
Има под щуцерите, в самата помпа и малко трудно се 'наместват'
Провери от къде точно тече. Може някой да е правил помпа и да го е домързяло да ги сложи.
А може да са под напрежение тръбичките и да са се поизметнали.
Спомни си кога какво е правено в този участък, избърши хубаво и измий и наблюдавай
Щуцерите се затягат с усилие 45-50Н.м.
Те лягат в легла на щуцерите (и на дюзите), които съответстват точно на конусите.
Там дихтунги няма.
Има под щуцерите, в самата помпа и малко трудно се 'наместват'
Провери от къде точно тече. Може някой да е правил помпа и да го е домързяло да ги сложи.
А може да са под напрежение тръбичките и да са се поизметнали.
Спомни си кога какво е правено в този участък, избърши хубаво и измий и наблюдавай
Щуцерите се затягат с усилие 45-50Н.м.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Някой да не е връткал помпата( за предварение или закъснение) и не е охлабил щуцерите. Сега стоят под напрежение .Моята също я врътна един колега от форума без да ги разхлаби всичките,ама щото аз не му дадох-на моя отговорност ,но не текат.Ако повече са я врътнали се получава някога теч.Развий,виж конусите как са ,почисти хубаво резбите и ако тръбичките се стремят да''бягат'' на някъде ги посгъни за да ги насочиш.После стегни и пробвай.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Колега, пробва ли да стегнеш гайките на тръбичките?
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Гайките са стегнати на макс,първи собственик съм на колата в Бг от 4 години.Откакто съм я купил там все си е мокро,но от известно време тече и наскоро смених маркуча върху,който капеше,защото беше заминал.Може би както казвате решението е да отвивам и завивам наново.Вчера един майстор ми каза да търся такива тръбички от моргата,защото тия нямали оправия...Затова и пуснах тема,ако има друг вариант,защото тия от моргата може да са като при мен.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Да не тече от това триъгълното между тръбичките което се намира.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Теча е по скоро от задните две тръбички,точно там където се завиват.И нафтата се стича по гнп-то ,и когато карам извънградско капе направо върху маркуча за антифриза.Просто оттам си сълзи и при по продължение ително каране започва направо да капе.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19559
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
cekoman написа:Теча е по скоро от задните две тръбички,...
Цеко, прецакали са ти резбичките най-вероятно, пич!
Не знам снимката от коша на Поло ли е, но на Шарана ми е по точно този начин разположението на нещата и... там бъркане с ключ нЕма!
Докато не развиеш тръбичката на IV цилиндър (тази отпред, долу) и централното болтче, за обезвъздущшаването, не можеш никакъв ключ да навреш там и да стегнеш хубаво.
Тааа... или са завили гайките накриво навремето, или са ги оставили хлабави, а после са стегнали накриво тръбичките към гнездата им.
Свали ги и огледай хубаво конусите на тръбичките.
Ако не ти се занимава да търсиш нови, а твоите конуси ти изглеждат наранени - пробвай със ситна пиличка да загладиш ръбовете и да ги притегнеш така, че да не седят под напрежение
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
От коша на Поло е снимката,обаче двигателите и разположението на гнп Тата при повечето 1,9 от 90 те години са едни същи.Та пробвал съм да ги натегна,но са затегнати на макс,при мен ключ влиза там,но колкото да опитам да натегна.Не смея да пипам така.Има някакъв майстор в Благоевград,който се занимава с гнт-та и ще отида да погледне.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Ако тече от развалцовката, която ляга върху щуцера, може да е наранена повърхността. Трябва да свалиш тръбичката и да видиш коя от двете повърхности е наранена.
Ремонтът е като калайдисаш контактната повърхност.
Ремонтът е като калайдисаш контактната повърхност.
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
А горната тръбичка за обратна нафта суха ли е?
Избърши хубаво тръбичките и навий малко хартия, мека, салфетка и като покараш малко виж коя е мокра...
Избърши хубаво тръбичките и навий малко хартия, мека, салфетка и като покараш малко виж коя е мокра...
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Ами то си личи,вторите две са мокри,а първите съвсем леко омазнени,горе при дюзите има леко омазняване,но чак да е текло надолу не личи.Откакто съм купил колата взе е мазно там дето влизат в ГНП-то .Наскоро смених маркуча под тях ,защото от нафтата се беше напукал и сега като карам на дълъг път капе гориво върху новия маркуч,а именно над него са тези тръбички,които са все мокри.Сигурен съм че е от тях.Нафтата се стича по дясната част на гнп то и директно върху маркуча.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Аз съм а 90% сигурен че е от уплътнението на голямата гайка намираща се в средата между тръбичките.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Теч от тръбичките влизащи в ГНП-то Polo Variant 1,9sdi
Като я покарам повечко ще снимам точно ситуацията :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stan7 и 61 госта