Здравейте, не знам как да опиша проблема в заглавието, затова пиша тук:
Значи, като включа фаровете, радиото (4х45w пише на него) и вентилатора на макс и спра на светофар, колата започна да тресе. Като подам само малко газ и се оправя или като изключа фаровете.
Също, днес забелязах, че колата взе да загрява и се оказа, че ако всичко ми е включено, радио, фарове и вентолатор - перката отпред спира да работи и не охлажда. Като спрях фаровете тръгна да работи. Това е при загряла кола. Говорих с майстора да ми вдигне малко оборотите ама той вика "това е пълна инжекция".
Единственото, което бърникаха по колата преди това бе да направят фаровете да се включват автоматично като запаля колата и да се изключват като я изгася.
Жичкажиите ми казаха, че динамото не зареждало като хората, било на 13.5. Ама аз нищо не разбрах - акумулатора не ми пада, та не обърнах внимание.
Има ли начин това неудобство да се премахне, или винаги да внимавам, какво, колко включвам, или има проблем някъде?
Колата ми е голф 2, 1.3i, 55k.c. 1990-91г.
Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Някой много лошо ти бърника по колата май... 13.5В е ниско напрежение, определено е добре да си погледнеш всички връзки - и плюс и минус в двигателния отсек. Премери директно на генератора и към минуса на акумулатора какво тръгва от него. Това ще те ориентира.
Относно перката - ако преди да ти чоплят и да ти правят ДРЛ е работила нормално се върни за рекламация. Не е нормално да гасиш фаровете, за да тръгне перката.
Относно перката - ако преди да ти чоплят и да ти правят ДРЛ е работила нормално се върни за рекламация. Не е нормално да гасиш фаровете, за да тръгне перката.
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
То не е само фаровете, при всичко включено (радио, вентилатор на макс и фарове) осъзнах, че фаровете най-много консумират и затова само тях изключвах.
Също, при тресене на всичко включено, като пусна само габарити - се оправя тресенето.
Жичкажиите се опитали да инсталират реле за фаровете, но се оказало, че динамото ми не зареждало достатъчно
Също, при тресене на всичко включено, като пусна само габарити - се оправя тресенето.
Жичкажиите се опитали да инсталират реле за фаровете, но се оказало, че динамото ми не зареждало достатъчно
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Алтернаторът ти плаче за ремонт, не знам какво се чудиш.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Динамо е при жигулите и москвичите. При ФВ е генератор/алтернатор.
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Да попитам, може ли да ми препоръчате майтори по моят проблем с алтернатора за Казанлък и/или Стара Загора?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
stefan4o написа:Динамо е при жигулите и москвичите. При ФВ е генератор/алтернатор.
Грешен пост Стефане . Ладите са с алтернатор 3 фазен сх. Ларионов /първите с механичен реле регулатор,0т 2104/5 нагоре с електронен. /
Москвичите и те са с алтернатор /от 2140 иДнагоре. Москвич 1360 и надолу бяха с динамо
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Значи, пак се появиха глупостите.
Колата има проблем с притрисване. Понякога става на момента, друг път като е на празен ход.
Тази вечер останах и на празен ход установих, че както си "мърка" изведнъж започва да притрисва (падат оборотите). Стоя така с време и не се оправя.
Започах да изключвам системите - фаровете, без промяна, радиото и то, изключих духалката на парното и колата и се вдигнаха оборотите. После включих пак духалката на най-висока степен и нямаше проблем - стоях така 8мин (по часовник) и пак почна да притрисва. Пак направих целият тест, и само при изключването на парно-духалката се вдигаха оборотите (т.е. Тресенето спря).
Да не би да има някъде оттечка покрай парното?
Колата има проблем с притрисване. Понякога става на момента, друг път като е на празен ход.
Тази вечер останах и на празен ход установих, че както си "мърка" изведнъж започва да притрисва (падат оборотите). Стоя така с време и не се оправя.
Започах да изключвам системите - фаровете, без промяна, радиото и то, изключих духалката на парното и колата и се вдигнаха оборотите. После включих пак духалката на най-висока степен и нямаше проблем - стоях така 8мин (по часовник) и пак почна да притрисва. Пак направих целият тест, и само при изключването на парно-духалката се вдигаха оборотите (т.е. Тресенето спря).
Да не би да има някъде оттечка покрай парното?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Най-вероятно ти се губи вакуум от някой маркуч. Виж всички маркучи за въздух, и най-вече тези по картерната вентилация. Имах пробив в един маркуч по картерната вентилация, и по същия начин тресеше, като спра. Като сложих пръст на дупката, оборотите веднага се вдигаха. И кажи на майстора си, че на този мотор могат да се регулират оборотите механично, нищо че е инжекция, макар, че в случая няма да ти помогне, щото ако е от това, което съм ти писал, продължава да тресе, пробвал съм.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
zhoro25 написа:...Единственото, което бърникаха по колата преди това бе да направят фаровете да се включват автоматично като запаля колата и да се изключват като я изгася...
Здравей колега,
пробвай да го разкараш от колата и пак направи тестовете. Според мен не са го свързали както трябва.
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Колега, какво означава "да го разкараш от колата" не те разбрах?
Странното е, че днес съм с колата от 8:00 и вече съм навъртял над 140км, и нямам никакъв проблем. Даже в момента чакам един клиент вече 12 мин и колата не е претресла изобщо. Нагърчил съм ВСИЧКО - фарове, вентилатор на макс, перката на радиатора се включи преди малко и ЦД плеъра на висок звук - колата мърка.
Ще кажеш, че е обладана от демони :)
Няма смисъл да ходя при майстора, като сега всичко е наред нали?
Странното е, че днес съм с колата от 8:00 и вече съм навъртял над 140км, и нямам никакъв проблем. Даже в момента чакам един клиент вече 12 мин и колата не е претресла изобщо. Нагърчил съм ВСИЧКО - фарове, вентилатор на макс, перката на радиатора се включи преди малко и ЦД плеъра на висок звук - колата мърка.
Ще кажеш, че е обладана от демони :)
Няма смисъл да ходя при майстора, като сега всичко е наред нали?
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
zhoro25 написа:Странното е, че днес нямам никакъв проблем.
Ще кажеш, че е обладана от демони :)
ФорумОт е известен със способностите на Екзорсист!
Демонот се е уплашил, че е разкрит и е отлетял да мъчи някой ръждясал опел.
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Спрях колата за два часа и сега пак тръгнах с нея - пак започна да притрисва.
Ще се ходи на майстор май :(
Ще се ходи на майстор май :(