Извинявам се, намерих подобни теми но техните дати навеждат на това че информацуята в тях не е много актуална.
Предстои ми пътуване април месец до южна Италия и на пръв поглед най-удачният маршрут е с ферибота от Игуменица до Бриндизи или Бари.
В тази връзка имам следните въпроси, на които търся актуална информация:
- По всички сайтове виждам че има по 1 ферибот дневно (огромен кораб), който тръгва от Игуменица около полунощ. Дали някой има "прясна" информация от челен опит на място и да може да сподели има ли и други фериботи през деня и колко евентуално е техният брой. От уста на уста рабрах че има и по-малки кораби фериботи, който пътуват, но до колко това е вярно? Има ли сайт в който да се провери?
- Необходимо ли е предварителното закупуване на билети или да на място след като пристигна в Игуменица да свърша тази работа?
Предварително благодаря на отзовалите се.
Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
Ферибоотите са повече от 1, аз лично съм пътувал от 2 пъти от Триест и 1 път от Анкона.
Анек Лайнс е едната фирма, другата е Супер Ф .... не си спомням вече.
Ако пътуваш за северна Италия не прави грешка да купуват билет до Бриндизи, разликата в цените не е голяма, ама после от Бриндизи до Венеция имаш много километри! Питай чичко Гугъл, той знае всичко.
Лек и безавариен път!
Анек Лайнс е едната фирма, другата е Супер Ф .... не си спомням вече.
Ако пътуваш за северна Италия не прави грешка да купуват билет до Бриндизи, разликата в цените не е голяма, ама после от Бриндизи до Венеция имаш много километри! Питай чичко Гугъл, той знае всичко.
Лек и безавариен път!
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
Аз пътувам често до Италия по суша и няколко пъти съм минавал по вода.
Фериботите са повече от един, но са по едно и също време с разлика около 30 мин и все са в полунощ от Игуменица - Бриндизи, Бари, Анкона. На връщане са в следобедните часове от 16.30.
Билетите, има малка вероятност (лятото е по натоварено) да няма свободно място. Аз като пътувам правя заявка през фирмата и ми пращат референтен номер с който после си вземам билет платен по банков път. Лятото платих Игуменица - Бари 90Е без каюта (за бус), като за пасажерите не взимат нито лев, но онзи ден Игуменица - Анкона вече вземат пари и за пасажера (в случая шофьора)
Игуменица - Бари - около 10ч е пътуването (400км)
Игуменица - Анкона - около 15ч е пътуването (800км)
"Dear Sir ,
The reservation is without cabin .
The price for the passenger is 68 euro and for the car is 89 euro .
The total price is 157,00 euro ."
Цените леко варират в зависимост от деня на седмицата и компанията, която ще ползваш.
Разписания http://truckferry.eu/bg/Gyrtsiya.c88
ето и примерна търсачка
https://www.ferries.gr/booking/
Игуменица - Анкона
https://tickets.ferries-booking.com/pri ... =296743412
Игуменица - Бари
https://tickets.ferries-booking.com/pri ... 1789602371
п.с. Ако вземеш двупосочен билет има отстъпка в цената, като пада на 135Е в посока
https://tickets.ferries-booking.com/pri ... =578108620
Така че си направи сметка кое желаеш и кое ще ти е по изгодно, като магистралите в Италия ти излизат средно около 0.12Е на километър и горивото по магистралите е много скъпо - от 1.50-1.80 Е
Триест - Фрeжус (тунела) около 90Е
Бари - Фрeжус около 110Е
Фериботите са повече от един, но са по едно и също време с разлика около 30 мин и все са в полунощ от Игуменица - Бриндизи, Бари, Анкона. На връщане са в следобедните часове от 16.30.
Билетите, има малка вероятност (лятото е по натоварено) да няма свободно място. Аз като пътувам правя заявка през фирмата и ми пращат референтен номер с който после си вземам билет платен по банков път. Лятото платих Игуменица - Бари 90Е без каюта (за бус), като за пасажерите не взимат нито лев, но онзи ден Игуменица - Анкона вече вземат пари и за пасажера (в случая шофьора)
Игуменица - Бари - около 10ч е пътуването (400км)
Игуменица - Анкона - около 15ч е пътуването (800км)
"Dear Sir ,
The reservation is without cabin .
The price for the passenger is 68 euro and for the car is 89 euro .
The total price is 157,00 euro ."
Цените леко варират в зависимост от деня на седмицата и компанията, която ще ползваш.
Разписания http://truckferry.eu/bg/Gyrtsiya.c88
ето и примерна търсачка
https://www.ferries.gr/booking/
Игуменица - Анкона
https://tickets.ferries-booking.com/pri ... =296743412
Игуменица - Бари
https://tickets.ferries-booking.com/pri ... 1789602371
п.с. Ако вземеш двупосочен билет има отстъпка в цената, като пада на 135Е в посока
https://tickets.ferries-booking.com/pri ... =578108620
Така че си направи сметка кое желаеш и кое ще ти е по изгодно, като магистралите в Италия ти излизат средно около 0.12Е на километър и горивото по магистралите е много скъпо - от 1.50-1.80 Е
Триест - Фрeжус (тунела) около 90Е
Бари - Фрeжус около 110Е
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
Ok, благодаря много.
Re: Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
проучвам варианта за една лятна екскурзия, като в плановете влиза еднопосочно пътуване с фери от Италия към Гърция.
Като цяло крайната точка е Игуменица. Относно началаната ... в момента не знам. гледам, че най-краткото фери през Бриндизи е 10 часа, от Анкона е 15 часа (наистина ли такава е разликата във времето, при положение че разстоянието от Анкона е с 500 км повече?)
Ще пътувам с лека кола, 2 възрастни и едно дете. Сегаа ... различни сайтове показват различно инфо, някъде ми хващат колата и пътниците, другаде само колата като че ли ... цените които аз намерих до сега варират от 165 ойро от Брендзини и спане на паубата, до 500 ойро от Анкона с 2 легла.
https://www.aferry.bg - този сайт дава най-тънки цени, но няма възможност за избор на каюта, всички са на паубата. Предполагам зависи от ферито?
Колко излиза една каюта, или само легло ли се плаща?
ако това са видовете кабини https://www.superfast.com/adriatiki/en/ ... ation.html , на паубата пейки ли са? Закрити ли са? На паубата предполагам не се спи и комфорта е 0?
Като цяло крайната точка е Игуменица. Относно началаната ... в момента не знам. гледам, че най-краткото фери през Бриндизи е 10 часа, от Анкона е 15 часа (наистина ли такава е разликата във времето, при положение че разстоянието от Анкона е с 500 км повече?)
Ще пътувам с лека кола, 2 възрастни и едно дете. Сегаа ... различни сайтове показват различно инфо, някъде ми хващат колата и пътниците, другаде само колата като че ли ... цените които аз намерих до сега варират от 165 ойро от Брендзини и спане на паубата, до 500 ойро от Анкона с 2 легла.
https://www.aferry.bg - този сайт дава най-тънки цени, но няма възможност за избор на каюта, всички са на паубата. Предполагам зависи от ферито?
Колко излиза една каюта, или само легло ли се плаща?
ако това са видовете кабини https://www.superfast.com/adriatiki/en/ ... ation.html , на паубата пейки ли са? Закрити ли са? На паубата предполагам не се спи и комфорта е 0?
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
Времето за пътуване е около това което си описал. Не е пропорционално на разстоянието, защото фериботите от и за Анкона са най-големи и се движат с около 50км/ч, докато Бари и Бриндизи с около 40км/ч.
Ако не плащаш за каюта се спи по диваните и има една зала 'air seat', където понякога е трудно да се вредиш за място. По палубата са столове и маси да си пиеш кафето.
Разгледай сайтовете, които дадх по-горе и прецени сам какво да избереш и от къде. С каюта излиза много скъпо.
Ако не плащаш за каюта се спи по диваните и има една зала 'air seat', където понякога е трудно да се вредиш за място. По палубата са столове и маси да си пиеш кафето.
Разгледай сайтовете, които дадх по-горе и прецени сам какво да избереш и от къде. С каюта излиза много скъпо.
Re: Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
цяла сутрин ги ровя, все показва, че няма места и не дава оферти :( накрая изплю една оферта от Брендзини
- без каюта - 165 евракис
- каюта с две легла - 300 евркакис
- без каюта - 165 евракис
- каюта с две легла - 300 евркакис
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
Малко ламерски въпрос, но в колата не може ли да си спиш?
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
Именно, колите ги наместват съвсем буквално на една боя разстояние. Нито можеш да влезеш нито да излезеш, а си представи ако поискаш да ходиш до тоалет примерно. А освен всичко друго оставането в автомобила е противно и на всякакви мерки за безопасност, в случай на авария с ферибота (да не казвам точно каква) като пътник на борда имаш шансове да се спасиш, а ако си блокиран в автомобила (особено що се отнася за малки пътници) шансовете ти се свеждат до нула. Това е и добър повод за подсещане да се вземат необходимите неща от колата за времето на разходката с лодка, че после чак на другия бряг.
При ползването на фери има следния трик, но не знам колко е приложим за италианските ферита (аз съм ползвал до Корфу). Ако ферито е само със задно товарене, се стремиш да си от последните натоварени коли, ако пък е с две товарни рампи - за предпочитане е да си от първите коли за да не чакаш много на излизане. Все пак мисля, че тези с една товарна рампа са само стари, дори е възможно вече да няма такива (особено от големите, модерни и бързи ферита до Италия)
При ползването на фери има следния трик, но не знам колко е приложим за италианските ферита (аз съм ползвал до Корфу). Ако ферито е само със задно товарене, се стремиш да си от последните натоварени коли, ако пък е с две товарни рампи - за предпочитане е да си от първите коли за да не чакаш много на излизане. Все пак мисля, че тези с една товарна рампа са само стари, дори е възможно вече да няма такива (особено от големите, модерни и бързи ферита до Италия)
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ферибот Гърция (Игуменица) - Италия (Бриндизи или Бари)
Vlad777 написа:Малко ламерски въпрос, но в колата не може ли да си спиш?
Не е нужно. Има си хубави дивани и салон, както казах и се спи за няколко часа без проблем.
По принцип единствено само от/до Бриндизи /Грималди фери/ може да ходиш по всяко време до колата си. Бари и Анкона се заключва и малко преди слизане се пускат първо шофьорите на тировете, като показват билетите си и след това леки коли /бусове/ и пасажери.
Препоръчително е да се влиза накрая, защото после излизаш от първите и не губиш 1ч в чакане, докато се изнижат.
С малко повече упоритост и късмет може да се качите на палубата. Качването става от най-лявата страна с голямо изкачване.
fichtenweg написа:При ползването на фери има следния трик, но не знам колко е приложим за италианските ферита (аз съм ползвал до Корфу). Ако ферито е само със задно товарене, се стремиш да си от последните натоварени коли, ако пък е с две товарни рампи - за предпочитане е да си от първите коли за да не чакаш много на излизане. Все пак мисля, че тези с една товарна рампа са само стари, дори е възможно вече да няма такива (особено от големите, модерни и бързи ферита до Италия)
Само със задно товарене са. Тези от снимките ми са, които обслужват Италия - Гърция - Италия.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта