Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Голф 3 2.0 AGG 95-та - Нерешим проблем
Колеги от 1-2 седмици голфчето взе да прави проблеми.
Сутрин паля,минава си на газ няма ядове.След 5 минути като загрее се почва.Тресе,мирише на неизгоряло гориво,няма тяга.
Това и на газ и на бензин.
Какво смених аз от голф със същия мотор за проба..дебитомер,капачка с кабели,темп.датчик,бобина.Ефект нула.
На диагностика показва повишени времена на бензиновите инжектори на 6 м.с вместо на 3.Всичко друго си работи и отчита правилно.
Закарах я на един познат майстор който прави диагностики и установи,че имам повишено налягане в колекторите,преди това пръска целия мотор със спрей за съмнение да не смуче въздух от някъде,но няма.
Оставаше ни само да замерим компресията и се оказа,че на 1-4 е 12 а на 2-3 около 10.Това на загрял мотор.
Каза ми че е възможно да има проблем със клапани и от там да се побърква компютъра
Остана само на студен мотор да замеря компресията.Възможно ли е от това да прави проблемите?
От щеката не духа грам,но като отвия капачката на маслото е повечко от преди и мотора леко променя работата си.
Сутрин паля,минава си на газ няма ядове.След 5 минути като загрее се почва.Тресе,мирише на неизгоряло гориво,няма тяга.
Това и на газ и на бензин.
Какво смених аз от голф със същия мотор за проба..дебитомер,капачка с кабели,темп.датчик,бобина.Ефект нула.
На диагностика показва повишени времена на бензиновите инжектори на 6 м.с вместо на 3.Всичко друго си работи и отчита правилно.
Закарах я на един познат майстор който прави диагностики и установи,че имам повишено налягане в колекторите,преди това пръска целия мотор със спрей за съмнение да не смуче въздух от някъде,но няма.
Оставаше ни само да замерим компресията и се оказа,че на 1-4 е 12 а на 2-3 около 10.Това на загрял мотор.
Каза ми че е възможно да има проблем със клапани и от там да се побърква компютъра
Остана само на студен мотор да замеря компресията.Възможно ли е от това да прави проблемите?
От щеката не духа грам,но като отвия капачката на маслото е повечко от преди и мотора леко променя работата си.
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Може термодатчика да лъже компютъра, че двигателя е студен, при загрят двигател, и тогава компютъра да подава богата смес, като при студен двигател. Не е лошо да се провери термодатчика за коректни показания при загрят двигател. Възможно е, и някое кабелче във веригата на термодатчика да прави проблеми...
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Я вижте ламбда сондата.
Почти съм сигурен,че увеличението на времето е от нея.
Почти съм сигурен,че увеличението на времето е от нея.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Zdravko Zankov написа:Я вижте ламбда сондата.
Почти съм сигурен,че увеличението на времето е от нея.
Бат Сандо имам нова новеничка Бош сонда
немонтирана в ориг. опаковка LS 3548 , 0 258 003 548 -760
Последна промяна от kris11 на Пет 18 май 2018 11:03, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
На колата,или в склада?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Датчика показва вярно.И аз първо в него се усъмних.
Сондата почва да работи като стигне към 70 гр.И си шари нормално.
Когато почна да прави мизериите,я откачих,но промяна нямаше.
Правил съм си експерименти да карам с откачена сонда и дебитомер и колата си работеше нормално,това преди когато колата си работеше добре.Сега нищо не помага.
Днес при другия майстор който я закачи на ваг-ком му показваше нормални времена на бензина,но въпреки това двигателя не работи равномерно и припуква по ауспусите
Като опитам да задържа на 2000-3000 об. се усеща едно лашкане,като когато караш на 4-та с 20 км/ч.Това предполагам е от богатата смес,иначе във високите си върви нормално,докато не закротя с постоянна скорост.
Сондата почва да работи като стигне към 70 гр.И си шари нормално.
Когато почна да прави мизериите,я откачих,но промяна нямаше.
Правил съм си експерименти да карам с откачена сонда и дебитомер и колата си работеше нормално,това преди когато колата си работеше добре.Сега нищо не помага.
Днес при другия майстор който я закачи на ваг-ком му показваше нормални времена на бензина,но въпреки това двигателя не работи равномерно и припуква по ауспусите
Като опитам да задържа на 2000-3000 об. се усеща едно лашкане,като когато караш на 4-та с 20 км/ч.Това предполагам е от богатата смес,иначе във високите си върви нормално,докато не закротя с постоянна скорост.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Друго делко имаш ли да сложиш.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
В момента, в който мотора почва да работи по сонда, и се прецаква работата на мотора. Много вероятно е да си с погрешна сонда
Имал съм доста ядове с подобен проблем, задължително прави ресет на компютъра, махайки клемата на акумулатора за известно време, с ваг-кома не става...
Имал съм доста ядове с подобен проблем, задължително прави ресет на компютъра, махайки клемата на акумулатора за известно време, с ваг-кома не става...
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Вчера когато зачестиха проблемите,колата беше поизстинала и като я паркирах да я закачим на лаптопа,тя вече работеше зле.А сондата още не отчиташе.По едно време като стигна към 70 гр. тя почна да шари,но промяна в работата нямаше.От ауспуха миришеше на куче.
На газ я обогатихме нарочно,та да може да поуспокои работата,но на бензин си остана зле.Така я закарах пред нас и тая сутрин паля и все едно нищо не е било.Мотора работи екстра.Реших да ида до село и след точно 5км каране проблема се завърна с пълни сили
Пробвах да откача клемата,но промяна няма.
Единствено не съм пробвал да сменя бензиновия компютър и ако и с него не иска вече не знам и аз.
На газ я обогатихме нарочно,та да може да поуспокои работата,но на бензин си остана зле.Така я закарах пред нас и тая сутрин паля и все едно нищо не е било.Мотора работи екстра.Реших да ида до село и след точно 5км каране проблема се завърна с пълни сили
Пробвах да откача клемата,но промяна няма.
Единствено не съм пробвал да сменя бензиновия компютър и ако и с него не иска вече не знам и аз.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Проблема ти е в клапаните. Как се наричаше-пропаднали клапани -или вкопани - в резултат на карането на газ.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
И майстора в това се съмнява,но не трябва ли да са пропаднали изпускателните клапани
При мен има повишено налягене във всмукателния колектор според него,което ще рече,че не държат всмукателните или бъркам аз някъде.
При мен има повишено налягене във всмукателния колектор според него,което ще рече,че не държат всмукателните или бъркам аз някъде.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Според мен са изпускателните. Вие как точно сте мерили налягане във всмукателния? Там има вакуум.
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
И колко км има на газ тая кола?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Сандо, 2 бара разлика между цилиндрите не е добре! В моята книжка към манометъра дават граница от 1,5 бара.
Ако майсторът се е съмнявал за клапаните сипа ли малко масло във всеки цилиндър и после пак да премери? Щото ако няма промени в показанията е сигурно от клапаните, ако се вдигне компресията е от бутала или сигменти.
Ако майсторът се е съмнявал за клапаните сипа ли малко масло във всеки цилиндър и после пак да премери? Щото ако няма промени в показанията е сигурно от клапаните, ако се вдигне компресията е от бутала или сигменти.
-
- VW експерт
- Мнения: 12789
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нерешим проблем с Голф 3 2.0 AGG 95-та г.
Ей,стига спами бре.
С това масло какво прави?
Знаеш ли?
Два бара разлика не е сериозен проблем.
С това масло какво прави?
Знаеш ли?
Два бара разлика не е сериозен проблем.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vadoiv и 162 госта