Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
KroBest
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 12 яну 2018 7:50
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот KroBest » Съб 13 яну 2018 21:59


Днес я направих центровката и стана на 64-65, милиграмите си останаха на 2.2-2.4 няма да я пипам повече, знам че трябва да са над 3. Дано сега да си пали пак от четвърт оборот и да е всичко точно.
20180113_123107-1.jpg


20180113_123004-1.jpg




Потребителски аватар
manastur1979
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 18 ное 2017 22:19
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот manastur1979 » Чет 24 май 2018 13:17


Привет
Да се включа и аз с малко картинки и мнения за постигнатите резултати и мнение за тях
Имам 1,9 AHF карам го от скоро и като го взех беше с заседнала геометрия. Пробив в актоатора и беше подменен с нов + рециклиране на турбото. Почистване на колектори – голямо мазало беше. Затапил съм EGR-a с планка и на колектора и на самия EGR. След монтажа на „новото“ турбо продължи да ми цапа геометрията – предимно карам на къси разстояния 7-8 км сутрин и също толкова привечер. Мотора работи доста шумно. За три месеца съм чистил геометрията два пъти.
След като успях да си подкарам кабела за диагностика прегедах параметрите и показваха данните от първите две снимки
Прочетох доста от написаното тук и реших да регулирам настройкте от помпата. Резултата е на вторите две снимки
Според вас трябва ли да се пипа още центровката на ГНП-то и дали ще спре да ми цапа геометрията с тази центровка.
predi 1.JPG
predi 2.JPG

sled 1.JPG

sled 2.JPG


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6486
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vanesto » Чет 24 май 2018 14:00


Може още малко, да стане 65 тайминга. За геометрията, да не те разочаровам, ама няма да спре да се зацапва. Иска си магистрално каране.


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7318
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Чет 24 май 2018 15:15


Направи лог в движение на 4-ти канал! Струва ми се, че авансаторът не работи коректно. Графиката е в норми а на 4-ти канал искания и реалния момент на впръскване се разминават.


Потребителски аватар
manastur1979
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 18 ное 2017 22:19
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот manastur1979 » Чет 24 май 2018 15:26


Благодаря колеги за бързите отговори.
Имам направен лог файл но не сметнах че е нужно да го публикувам в началото - не много подробен но се надявам да свърши работа

sled 3 - log 18.5.2018.jpg


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Сря 13 юни 2018 10:50


Моля за мнение за центровката. колата е AFN с чип . след смяна на ангренажа не върви както преди това. TDi timing e 87-90
Прикачени файлове
IMG_20180613_113833.jpg
IMG_20180613_113638.jpg
IMG_20180613_113910.jpg
IMG_20180613_114717.jpg


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7318
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Сря 13 юни 2018 11:37


Ами в голямо предварение е. Но това не трбва да пречи на вървежа. Сигурно не са ти синхронизирали валовете. Тоя ефект става когато сменят ремъка по белези правени с маркер. :beat_butt2


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Сря 13 юни 2018 12:24


след смяната ходих при друг "майстор " да я провери и каза ,че била зацепена правилно.Ама явно и той е гледал същите белези. и сега на ново ли трябва да се зацепва.

А за вървежа нещо не е наред след смяната на ремъците . преди вървеше много повече.


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7318
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Сря 13 юни 2018 12:47


Втория майстор сваля ли капака на клапаните при проверката?


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Сря 13 юни 2018 13:46


Ами не зная как я е гледал . оставих му я . Нямаше как да присъствам. каза че гледал белезите , но кой и как само той си знае . Каза че е намествал аванса ама според мен не е свършил много.


Zinoto
Мнения: 1592
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Сря 13 юни 2018 16:19


Ако не си внушаваш, че не върви и не си присъствал прочети как се прави центровка на белези и се хващай сам. На това предварение мотора е много шумен и може и да си внушаваш. Провери ремъка дали е добре опънат и оправи центровката на помпата на първо време да слезе малко под зелената линия. Когато разпределителния вал не е на белег мотора има характерен звук. Вчера гледах една кола, ремъка беше толкова отпуснат, че как не е прехвърлила зъби... голям късмет.


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Сря 13 юни 2018 21:22


Не си вношавам . Съдя по това че преди обслужването колата си палеше гумите на втора само с гас дори и с пуснат климатик. А сега едвам ги превърта и зацепва . И за това искам мнение от тук по компетентните от мен дали има нужда от по добра центровка и да се захващам аз .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта