Днес я направих центровката и стана на 64-65, милиграмите си останаха на 2.2-2.4 няма да я пипам повече, знам че трябва да са над 3. Дано сега да си пали пак от четвърт оборот и да е всичко точно.
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
- manastur1979
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 18 ное 2017 22:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Привет
Да се включа и аз с малко картинки и мнения за постигнатите резултати и мнение за тях
Имам 1,9 AHF карам го от скоро и като го взех беше с заседнала геометрия. Пробив в актоатора и беше подменен с нов + рециклиране на турбото. Почистване на колектори – голямо мазало беше. Затапил съм EGR-a с планка и на колектора и на самия EGR. След монтажа на „новото“ турбо продължи да ми цапа геометрията – предимно карам на къси разстояния 7-8 км сутрин и също толкова привечер. Мотора работи доста шумно. За три месеца съм чистил геометрията два пъти.
След като успях да си подкарам кабела за диагностика прегедах параметрите и показваха данните от първите две снимки
Прочетох доста от написаното тук и реших да регулирам настройкте от помпата. Резултата е на вторите две снимки
Според вас трябва ли да се пипа още центровката на ГНП-то и дали ще спре да ми цапа геометрията с тази центровка.
Да се включа и аз с малко картинки и мнения за постигнатите резултати и мнение за тях
Имам 1,9 AHF карам го от скоро и като го взех беше с заседнала геометрия. Пробив в актоатора и беше подменен с нов + рециклиране на турбото. Почистване на колектори – голямо мазало беше. Затапил съм EGR-a с планка и на колектора и на самия EGR. След монтажа на „новото“ турбо продължи да ми цапа геометрията – предимно карам на къси разстояния 7-8 км сутрин и също толкова привечер. Мотора работи доста шумно. За три месеца съм чистил геометрията два пъти.
След като успях да си подкарам кабела за диагностика прегедах параметрите и показваха данните от първите две снимки
Прочетох доста от написаното тук и реших да регулирам настройкте от помпата. Резултата е на вторите две снимки
Според вас трябва ли да се пипа още центровката на ГНП-то и дали ще спре да ми цапа геометрията с тази центровка.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Може още малко, да стане 65 тайминга. За геометрията, да не те разочаровам, ама няма да спре да се зацапва. Иска си магистрално каране.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Направи лог в движение на 4-ти канал! Струва ми се, че авансаторът не работи коректно. Графиката е в норми а на 4-ти канал искания и реалния момент на впръскване се разминават.
- manastur1979
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 18 ное 2017 22:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Благодаря колеги за бързите отговори.
Имам направен лог файл но не сметнах че е нужно да го публикувам в началото - не много подробен но се надявам да свърши работа
Имам направен лог файл но не сметнах че е нужно да го публикувам в началото - не много подробен но се надявам да свърши работа
- DUNGO
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
- Автомобил: volswagen passat
- Двигател: AEB 1998
- Местоположение: ямбол
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Моля за мнение за центровката. колата е AFN с чип . след смяна на ангренажа не върви както преди това. TDi timing e 87-90
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ами в голямо предварение е. Но това не трбва да пречи на вървежа. Сигурно не са ти синхронизирали валовете. Тоя ефект става когато сменят ремъка по белези правени с маркер.
- DUNGO
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
- Автомобил: volswagen passat
- Двигател: AEB 1998
- Местоположение: ямбол
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
след смяната ходих при друг "майстор " да я провери и каза ,че била зацепена правилно.Ама явно и той е гледал същите белези. и сега на ново ли трябва да се зацепва.
А за вървежа нещо не е наред след смяната на ремъците . преди вървеше много повече.
А за вървежа нещо не е наред след смяната на ремъците . преди вървеше много повече.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Втория майстор сваля ли капака на клапаните при проверката?
- DUNGO
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
- Автомобил: volswagen passat
- Двигател: AEB 1998
- Местоположение: ямбол
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ами не зная как я е гледал . оставих му я . Нямаше как да присъствам. каза че гледал белезите , но кой и как само той си знае . Каза че е намествал аванса ама според мен не е свършил много.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ако не си внушаваш, че не върви и не си присъствал прочети как се прави центровка на белези и се хващай сам. На това предварение мотора е много шумен и може и да си внушаваш. Провери ремъка дали е добре опънат и оправи центровката на помпата на първо време да слезе малко под зелената линия. Когато разпределителния вал не е на белег мотора има характерен звук. Вчера гледах една кола, ремъка беше толкова отпуснат, че как не е прехвърлила зъби... голям късмет.
- DUNGO
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
- Автомобил: volswagen passat
- Двигател: AEB 1998
- Местоположение: ямбол
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Не си вношавам . Съдя по това че преди обслужването колата си палеше гумите на втора само с гас дори и с пуснат климатик. А сега едвам ги превърта и зацепва . И за това искам мнение от тук по компетентните от мен дали има нужда от по добра центровка и да се захващам аз .
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Моля, за пояснение относно тази графика:
ограденото в червено, това температура на горивото ли е?
Предполагам че по хоризонталната ос е отчетен този показател. Но да не говоря глупости, ако може някой да поясни.
ограденото в червено, това температура на горивото ли е?
Предполагам че по хоризонталната ос е отчетен този показател. Но да не говоря глупости, ако може някой да поясни.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Да, обаче ти е на закъснение помпата. Трябва да я бутнеш от колелото, да стане над синята линия. Така ще ти пали трудно зимата.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Благодаря колега,
това реална температура в "градуси" ли е? Предполагам че този елемент в ГНП- то я отразява.
това реална температура в "градуси" ли е? Предполагам че този елемент в ГНП- то я отразява.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 170 госта