В момента е Сря 21 ное 2018 13:56
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00





Създай нова тема  Тази тема е заключена, не можете да променяте мнения или да публикувате нови отговори.  [ 13 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Вто 05 юни 2018 9:49 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Мнения: 18400
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив
Изображение

Изображение


Класовете за автомобилите-участници на пистата остават същите, без промяна, както последните 2 години.
По-подробна информация можете да почерпите от тази тема:
viewtopic.php?f=4&t=457420

За по-лесно информиране, публикуваме наново класовете и изискванията:

Vlad777 написа:
Какво трябва да знаят участниците:

:arrow Всички желаещи да се включат в дисциплините, които се провеждат на пистата, трябва да попълнят декларация, да се запишат на място и да получат състезателни номера, които да залепят на автомобила си. Да си носят документ за самоличност!
:idea3 Скоро ще може да се свали декларацията и от тук, за да се попълни предварително.


:arrow Участието в състезанията е безплатно! Ще се заплаща само себестойността на стикерите с номерата, които се залепят на всеки автомобил, който излиза на пистата! Цена 3 лв за комплект.


:arrow За дисциплините Технична писта, ДРАГ, Каране на писта се изисква преминаването на технически преглед. Технически преглед се извършва на пистата в събота 08:00-10:00 и 13:00-14:00 и неделя 8:00-10:00 и 12:30-13:30 ч.
:idea3 На техническия преглед се проверява съответствието с изискванията за съответния клас. За повече информация виж информацията за класовете по-долу.


:arrow За дисциплината Майсторско управление не се изисква преминаването на технически преглед, но е необходима подписана декларация и състезателни номера.


:arrow Други изисквания към шофьора:
Използването на каска е задължително!
Използването на колан е задължително!
Представянето на лична карта е задължително!
Представянето на валидно свидетелство за управление на МПС е задължително!
Да не е употребил алкохол и други упойващи вещества!


:arrow Изисквания към автомобила:
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!



Всеки участник, който не спазва указанията на организаторите, кара бързо извън пистата, покрай публиката, на паркинга или по друг начин застрашава сигурността на зрителите ще бъде отстранен от пистата незабавно!

icon_idea Декларации ще има пистата и трябва да бъдат попълнени преди явяването на Технически преглед


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Участници, класове, дисциплини на Събор Калояново 2018 Публикувано: Вто 05 юни 2018 9:56 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Мнения: 18400
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив
Vlad777 написа:
Класовете на пистата за ДРАГ и Тайм Атак:

:arrow Разрешава се до двама участника с 1 автомобил.

Класовете се разделят по следния начин:
Бензинови автомобили: B1, B2, B3 MAX
Дизелови автомобили: D1, D2 MAX


БЕНЗИНОВИ автомобили - описание на класовете:

КЛАС B1
Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации (СТОК) до 128 к.с.

Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване);
Разрешено е и използването на гуми тип семислик (сликове - забранено);
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация;
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по-малко от 3 месеца;
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение;
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел;
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил;
Разрешено е модификации по охладителната система;
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот;
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.);
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори);
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно;
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила;
Забранено е модификации по кормилната система;
Забранено е олекотяването различно от разрешеното;
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица";
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар;
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


КЛАС B2
Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели:
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели без модификации (СТОК);
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене без модификации (СТОК)


Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


Клас B3 МАКС
Бензинови автомобили с модификации или фабрични атмосферни двигатели над 201 к.с. или двигатели с принудително пълнене над 151 к.с. или с двигатели, несъответстващи на модела или с променена горивна система с азот....

Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!

ДИЗЕЛОВИ автомобили - описание на класовете:

КЛАС D1
Дизелови автомобили до 1.9 TDI до 131 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили до 2.0 TDI седан/комби без модификации по двигателя


Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!


КЛАС D2 MAX
Дизелови автомобили 1.9 TDI над 132 к.с. или с модификации по двигателя;
Дизелови автомобили 2.0 TDI хечбек (VW Golf, Audi A3 и др.)
Дизелови автомобили с модификации по двигателя
Дизелови автомобили двигатели, несъответстващи на модела


Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!

Изисквания към автомобила:
Важи за класове B1, B2 и D1:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или лексан...)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Оригинални преден и заден капак + калници (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Допълнтелно се въвежда изискването за здрави странични огледала!

Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!



ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!


Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.

Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3
Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Участници, класове, дисциплини на Събор Калояново 2018 Публикувано: Чет 07 юни 2018 10:39 
Извън линия
King of the Road
King of the Road
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Мнения: 16911
Автомобил: 2 x Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP+PG+PB+AGN
Местоположение: София
Изображение

Изображение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Чет 07 юни 2018 11:14 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 дек 2008 11:18
Мнения: 10
Автомобил: Rieger GTO
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил
Въпрос ами ако е голф 2 с мотор абф без други модификации пак ли отива в б3 макс


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Чет 07 юни 2018 11:44 
Извън линия
King of the Road
King of the Road
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Мнения: 16911
Автомобил: 2 x Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP+PG+PB+AGN
Местоположение: София
Това ще го реши техническата комисия.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Чет 07 юни 2018 13:13 
Извън линия
Low rider
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Мнения: 292
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech
Аз да питам само, миналата година имаше обединен клас за автомобили със сликове, тази година няма ли да го има?И ще има ли пак една сборна решетка с автомобилите с най- добри времена в Неделя?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Чет 07 юни 2018 14:32 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Мнения: 18400
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив
gti_motorsport написа:
Въпрос ами ако е голф 2 с мотор абф без други модификации пак ли отива в б3 макс

За да не стане така, че някой да каже 'Ама ако ми бяхте казали, хич нямаше да идвам! Какво да правя сега??!' - отговарям
Да! Пак отива в В3 МАХ
Все пак, Г2 с такъв двигател никога не е слизал от линиите на VW

abbaa написа:
обединен клас за автомобили със сликове,

Сликовете са разрешени само в В3 МАХ и D2


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Чет 07 юни 2018 23:22 
Извън линия
King of the Road
King of the Road
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Мнения: 16911
Автомобил: 2 x Golf 2 + Jetta 2 + Audi A3
Двигател: RP+PG+PB+AGN
Местоположение: София
Всеки, който желае да участва в дисциплините на пистата трябва да има разпечатана и попълнена декларация icon_idea

:arrow ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ НА ПИСТАТА


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Пет 08 юни 2018 18:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Мнения: 11886
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Скъпи приятели . Пожелавам Ви прекрасно изкарване на тези радостни дни.
Дълбок поклон и хиляди благодарности, че бяхте с мен в много тежък момент преди години. :bowdown


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Съб 09 юни 2018 10:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Мнения: 163
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia
Драга на 200м или на 400м ще бъде утре?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Съб 09 юни 2018 19:31 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Мнения: 18400
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив
Ако не вали (като днес), ще е на 400м.
Ако вали - 200, за да има къде да се спре


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Съб 09 юни 2018 19:59 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Мнения: 163
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia
Лошото е че аз и на 400м без да вали не мога да спра


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Събор Калояново 2018 - Програма, участници, класове, дисциплини Публикувано: Съб 09 юни 2018 21:45 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Мнения: 18400
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив
:icon_lol :icon_lol
Вили, вече знаем, че можеш да правиш бързи коли!
Сега остава да се научиш да правиш и бързо спиращи коли и ще си 6 ! :c020


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Тази тема е заключена, не можете да променяте мнения или да публикувате нови отговори.  [ 13 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design