1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
KroBest
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 12 яну 2018 7:50
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот KroBest » Съб 13 яну 2018 21:59


Днес я направих центровката и стана на 64-65, милиграмите си останаха на 2.2-2.4 няма да я пипам повече, знам че трябва да са над 3. Дано сега да си пали пак от четвърт оборот и да е всичко точно.
20180113_123107-1.jpg


20180113_123004-1.jpg




Потребителски аватар
manastur1979
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 18 ное 2017 22:19
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот manastur1979 » Чет 24 май 2018 13:17


Привет
Да се включа и аз с малко картинки и мнения за постигнатите резултати и мнение за тях
Имам 1,9 AHF карам го от скоро и като го взех беше с заседнала геометрия. Пробив в актоатора и беше подменен с нов + рециклиране на турбото. Почистване на колектори – голямо мазало беше. Затапил съм EGR-a с планка и на колектора и на самия EGR. След монтажа на „новото“ турбо продължи да ми цапа геометрията – предимно карам на къси разстояния 7-8 км сутрин и също толкова привечер. Мотора работи доста шумно. За три месеца съм чистил геометрията два пъти.
След като успях да си подкарам кабела за диагностика прегедах параметрите и показваха данните от първите две снимки
Прочетох доста от написаното тук и реших да регулирам настройкте от помпата. Резултата е на вторите две снимки
Според вас трябва ли да се пипа още центровката на ГНП-то и дали ще спре да ми цапа геометрията с тази центровка.
predi 1.JPG
predi 2.JPG

sled 1.JPG

sled 2.JPG


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vanesto » Чет 24 май 2018 14:00


Може още малко, да стане 65 тайминга. За геометрията, да не те разочаровам, ама няма да спре да се зацапва. Иска си магистрално каране.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7641
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Чет 24 май 2018 15:15


Направи лог в движение на 4-ти канал! Струва ми се, че авансаторът не работи коректно. Графиката е в норми а на 4-ти канал искания и реалния момент на впръскване се разминават.


Потребителски аватар
manastur1979
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 18 ное 2017 22:19
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот manastur1979 » Чет 24 май 2018 15:26


Благодаря колеги за бързите отговори.
Имам направен лог файл но не сметнах че е нужно да го публикувам в началото - не много подробен но се надявам да свърши работа

sled 3 - log 18.5.2018.jpg


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Сря 13 юни 2018 10:50


Моля за мнение за центровката. колата е AFN с чип . след смяна на ангренажа не върви както преди това. TDi timing e 87-90
Прикачени файлове
IMG_20180613_113833.jpg
IMG_20180613_113638.jpg
IMG_20180613_113910.jpg
IMG_20180613_114717.jpg


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7641
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Сря 13 юни 2018 11:37


Ами в голямо предварение е. Но това не трбва да пречи на вървежа. Сигурно не са ти синхронизирали валовете. Тоя ефект става когато сменят ремъка по белези правени с маркер. :beat_butt2


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Сря 13 юни 2018 12:24


след смяната ходих при друг "майстор " да я провери и каза ,че била зацепена правилно.Ама явно и той е гледал същите белези. и сега на ново ли трябва да се зацепва.

А за вървежа нещо не е наред след смяната на ремъците . преди вървеше много повече.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7641
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Сря 13 юни 2018 12:47


Втория майстор сваля ли капака на клапаните при проверката?


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Сря 13 юни 2018 13:46


Ами не зная как я е гледал . оставих му я . Нямаше как да присъствам. каза че гледал белезите , но кой и как само той си знае . Каза че е намествал аванса ама според мен не е свършил много.


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Сря 13 юни 2018 16:19


Ако не си внушаваш, че не върви и не си присъствал прочети как се прави центровка на белези и се хващай сам. На това предварение мотора е много шумен и може и да си внушаваш. Провери ремъка дали е добре опънат и оправи центровката на помпата на първо време да слезе малко под зелената линия. Когато разпределителния вал не е на белег мотора има характерен звук. Вчера гледах една кола, ремъка беше толкова отпуснат, че как не е прехвърлила зъби... голям късмет.


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Сря 13 юни 2018 21:22


Не си вношавам . Съдя по това че преди обслужването колата си палеше гумите на втора само с гас дори и с пуснат климатик. А сега едвам ги превърта и зацепва . И за това искам мнение от тук по компетентните от мен дали има нужда от по добра центровка и да се захващам аз .


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот kn9453 » Пет 09 ное 2018 11:32


Моля, за пояснение относно тази графика:
AHF graf.jpg

ограденото в червено, това температура на горивото ли е?
Предполагам че по хоризонталната ос е отчетен този показател. Но да не говоря глупости, ако може някой да поясни.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vanesto » Пет 09 ное 2018 11:36


Да, обаче ти е на закъснение помпата. Трябва да я бутнеш от колелото, да стане над синята линия. Така ще ти пали трудно зимата.


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот kn9453 » Пет 09 ное 2018 11:47


Благодаря колега,
това реална температура в "градуси" ли е? Предполагам че този елемент в ГНП- то я отразява.
VP37.jpg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: HukuTyY, simo7, tomata и 68 госта