Имаш ли възможност да покараш колата с откачен дебел кабел на алтернатора?
В смисъл махнат от клемата и прилежно изолиран да не опре в нещо.
Поне половин час имаш със сигурност каране така, да видим какво ще стане.
Аз силно се съмнявам, че колата ти хълца заради пробили диоди в диодната плочка на алтернатора.
Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Ми аз не разбирам много какво ми каза, ама един познат разбира, та ще го попитам дали може.
А какво да търся/наблюдавам през това време? Дали хълца ли?
А какво да търся/наблюдавам през това време? Дали хълца ли?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
bobocamaro написа:Имаш ли възможност да покараш колата с откачен дебел кабел на алтернатора?
В смисъл махнат от клемата и прилежно изолиран да не опре в нещо.
Поне половин час имаш със сигурност каране така, да видим какво ще стане.
Аз силно се съмнявам, че колата ти хълца заради пробили диоди в диодната плочка на алтернатора.
Той алтернаторът му плаче за ремонт и съм му писал преди 2 месеца
Ама ако са диоди, щеше и релето да е избило вече. То не се знае де, като никой не го мери, колко зарежда.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
bobocamaro написа:...Аз силно се съмнявам, че колата ти хълца заради пробили диоди в диодната плочка на алтернатора.
ЕЕЕ колега не става така с диодите. Вчера да са били полупроводници, днес цели проводници, а утре пак полупроводници. Или с друми ако пробият един път си остават пробили завинаги.
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
vanesto написа:bobocamaro написа:Имаш ли възможност да покараш колата с откачен дебел кабел на алтернатора?
В смисъл махнат от клемата и прилежно изолиран да не опре в нещо.
Поне половин час имаш със сигурност каране така, да видим какво ще стане.
Аз силно се съмнявам, че колата ти хълца заради пробили диоди в диодната плочка на алтернатора.
Той алтернаторът му плаче за ремонт и съм му писал преди 2 месеца
Ама ако са диоди, щеше и релето да е избило вече. То не се знае де, като никой не го мери, колко зарежда.
Знчи, днес бях на майстор. Той премери алтернатора и се оказа че работи на 13.5 а с включени фарове 13.15 - т.е плаче за ремонт (профилактика).
Каза, обаче, че тресенето най-вероятно е от някой датчик. Провери и каза че няма гълтане на въздух или пробит мъркуч.
Утре му я носа за алтернатора и проверка за развален дарчик.
Ще пиша, като знам повече.
Благодаря ви
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Температурният датчик на антифриза. Мисля, че беше син. Може също и вакуум регулатора на делкото да е.
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Алтернатора - окислена маса - 5лв. Колата не е претресла докато е била в сервиза, та ще следим дали ще притресе.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Късметлия си, засега
Re: Голф 2, 1.3i, 55к.с проблем с тока
Да, наистина голяма радост. Колата като че ли заработи по-добре. Дано е била само това причината.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта