поло 1.9 90 к.с AGR Слабо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища.
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
поло 1.9 90 к.с AGR Слабо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища.
Привет колеги преди няколко дни колата започна да пуши яко и да не върви ,забелязах, че не прави налягане 0.9- 1.0 бар като преди,а прави 0.4 бара/имам монтиран бустметар/.След оглед открих спукан маркуч по турбопътищата и го смених,но вървежа и налягането не се възвърнаха само пушилката изчезна .Колата е поло 1.9 90 к.с AGR с чип от колегата Брезел. Моля за предложения какво друго да гледам.
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: Слобо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища.
Преди няколко дни го свалях,беше чист,но го пръснах със спрей за всеки случай.
Re: поло 1.9 90 к.с AGR Слабо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища.
Не е това начина за проверка на дебитомер.
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
- mitkodobria
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
- Автомобил: VW Passat 6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: krumovgrad
Re: поло 1.9 90 к.с AGR Слабо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища.
Лаптопа се прецака чакам да излезе от сервиза.как ставаше че съм забравил, и на кой канал?