Курт Деликуртев написа:Пробвай първо с добавката и засечи дали има подобрение. И да не забравиш да дадеш информация тук.
Няма да те уча как се минават Алпите, а ти не давай съвети в технически теми.
Курт Деликуртев написа:Пробвай първо с добавката и засечи дали има подобрение. И да не забравиш да дадеш информация тук.
ludmil написа:Въпросът е, че не искам да влизам в големи харчове. Моторът е сменян, този го взехме от моргата. Върви добре, но просто харчи масло. Нямам динамометричен ключ, а само той сигурно е 60 лв.
Курт Деликуртев написа:Ако си го правиш сам, ама колко от нас могат да си го правят сами?
Първо се купуват нови болтове за главата, те са специални, при натягането леко се издължават в областа на шийките, затова се ползват само един път.
Второ иска се схема за затягането и правилата с колко Нютон.метър се затяга, при всеки мотор си е съвсем различно, при по-старите след 200 км болтове се донатягат, това си е майсторлук дето не всеки го може.
Освен това ако се шлайфа главата се купува следващото по дебелина уплътнение, на едно място по него си има едни срезчета. Но не мисля, че всяка глава иска да се зачисти, ако мотора е прегрял да, но ако не е имало прегряване не е необходимо, за целта се проверява със специален линеал дали главата е изкривена.
Във всеки случай не е "ори, мели и яж"!
ludmil написа: Нямам динамометричен ключ, а само той сигурно е 60 лв.
К.Одаджийски написа:Болтове на главата се купуват нови, само и единствено ако се изискват от производителя при сваляне на главата. Може и да им се вземат размерите и ако са разтегнати тогава да се сменяват.
Spas написа:Ода, не така. Без мерене, В аутодата пише, че болтовете се подменят. Задължително.
roly написа:Няма такава добавка, дето да възстанови скъсани гумички на клапани.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта