В момента е Сря 21 ное 2018 22:21
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 5222 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1337 338 339 340 341349 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Чет 31 май 2018 13:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Мнения: 6424
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna
"Как да занулим Oil Service и Inspection Service:
1. Натискате и задържате бутона за нулиране на "дневния" пробег (долу в дясно на таблото
2. Завъртате контактния ключ на позиция "контакт" (не палите)
3. Пускате бутона за "дневния" пробег и на дисплея излиза Service OIL
4. Завъртате бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна
5. На дисплея излиза Service OIL ----
6. Ако искате да занулите и Service INSP, натискате отново бутона за зануляване на "дневния" пробег (долу в дясно), на дисплея излиза Service INSP
7. Натискате отново бутона за часовника (долу в ляво) на дясната страна и на дисплея се показва Service INSP ----"


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Съб 07 юли 2018 10:26 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1666
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Благодаря за информацията, написах си на едно листче какво трябва да правя стъпка по стъпка и слезнах да нулирам.

Обаче след пускате бутона за "дневния" пробег вместо Service OIL ми излезе Service Now:

Прикачен файл:
IMAG0993_2048x1158.jpg
IMAG0993_2048x1158.jpg [ 34.46 KиБ | Видяна 1422 пъти ]


После завъртях бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна и ми излезе това:

Прикачен файл:
IMAG0994_2048x1158.jpg
IMAG0994_2048x1158.jpg [ 53.34 KиБ | Видяна 1422 пъти ]


Но вече не ми излиза алармата за смяна на масло.

На какво се дължат тези разлики, ако някой е светнат по въпроса?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Сря 11 юли 2018 21:52 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1666
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Имам Пасата от аватара ми, минал съм около 16 000 километра и досега съм долял около 1,3 литра антифриз.

Това количество нормално ли е за 1,8 турбо бензин мотор?

Прави ми впечатление, че когато спра при загрял мотор и отвия капачката на разширителния съд вътре има доста ниско налягане, едвам се чува как изфъшква.

При последното доливане преди 2 дена забелязах повреден ръб на разширителния съд, та въпросът ми е дали има връзка със загубата на охлаждаща течност? Ето снимки на мястото:

Прикачен файл:
DSCF8916_2048x1536.jpg
DSCF8916_2048x1536.jpg [ 81.33 KиБ | Видяна 1190 пъти ]


Прикачен файл:
DSCF8919_2048x1536.jpg
DSCF8919_2048x1536.jpg [ 82.58 KиБ | Видяна 1190 пъти ]


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Чет 12 юли 2018 8:31 
Извън линия
Дублиран kossis

Регистриран на: Нед 08 яну 2017 16:51
Мнения: 135
Автомобил:
Двигател:
На този двигател, а и на всички останали не е нормално да губи изобщо охладителна течност камоли пък над 1 литър.
Ръбът който се е отчупил е без съществено значение. Той е след клапана към преливника. Ако на централният отвор имаше спукване където е медната дифтунга тогава можеше да има проблем с изпускане при загряла кола.
Така че търси си проблема другаде. От водните съединения до гарнитурата на мотора...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Чет 12 юли 2018 9:14 
Извън линия

Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Мнения: 141
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria
има един шибан пластмасов шуцер отзад на двигателят откъм купето - с голяма вероятност той ти е пукнат и от там губи течност - би трябвало да се вижда издайнически бяло стекло се.....
виж си нивото и вида на маслото да не с станало все пак беля, и да вкарва водата при него


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Чет 12 юли 2018 19:25 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1666
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Нямам вода в маслото, в събота ще свалям престилката на мотора и тогава мога да огледам пластмасовия детайл отзад на мотора.

А това отчупване не е нормално, имам вече 5-то ФауВе, досега такова чудо не съм имал.

Тече по малко масълце, около литър на 1000 км, съмнява ме картерната вентилация, имало отдолу крив гумен маркуч, който при ТДИ моторите се напуквал и почвало да капе от там.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Съб 14 юли 2018 18:40 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1666
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Днес бях на сервиз със самообслужване, дават под наем подемници за вдигане на коли и инструменти, ако имаш нужда.

Свалих кората отдолу, теча е явно между мотор и скоростна кутия. Или е семеринга на изходящ вал от мотора или е от семеринг на скоростната кутия. Общо взето от агрегати и фантифлюшки нищо не може да се види!!! :11

Кое според вас е по-вероятно?

Тоест иска сваляне на скоростната кутия, ремонта ще го правя месец август в България.

Мисля да сложа онази добавка срещу течове и загуби на моторно масло на улмската фирма, за да пробвам как тя действа.


Последна промяна от Курт Деликуртев на Съб 14 юли 2018 22:23, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Съб 14 юли 2018 21:53 
Извън линия

Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Мнения: 831
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен
Не сипвай боклуци на колата. С тази добавка само можеш, да си докараш глаболие.

Дано не попадне масло по съединителя, че тогава ще стане весело.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Нед 15 юли 2018 21:51 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7409
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Курт Деликуртев написа:
Днес бях на сервиз със самообслужване, дават под наем подемници за вдигане на коли и инструменти, ако имаш нужда.

Свалих кората отдолу, теча е явно между мотор и скоростна кутия. Или е семеринга на изходящ вал от мотора или е от семеринг на скоростната кутия. Общо взето от агрегати и фантифлюшки нищо не може да се види!!! :11

Кое според вас е по-вероятно?

.

Ако не можеш да различиш моторно от трансмисионно масло по-добре не пипай нищо!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пон 23 юли 2018 7:51 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Мнения: 2280
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
Двигател: CFFB AVF
Местоположение: Пловдив
Някой сменял ли е тампоните на задния мост. Искам да знам свалял ли се целия мост или се работи на място. Рових из нета, но не намирам как се сменят.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пон 23 юли 2018 12:07 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
Мнения: 122
Автомобил: Passat b5.5
Двигател: AVF 2003
Местоположение: София
Здравейте,
от известно време имам много неприятен проблем с Пасата (1,9 TDI, 131 к.с., автомат), при по продължително стоене (от няколко часа) след запалване пуши синьо и то доста, маслото не го гори (VW 5w-40),колата върви нормално, по време на движение не пуши, ако се запали докато е топла, пак не пуши, но изтине ли двигателя отново пуши при запалване. Къде според вас може да е проблема. На при сканиране с диагностика не показва грешки.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пон 23 юли 2018 18:08 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9563
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
Пуши синьо,масло.
Да не влиза нафта в маслото?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пон 23 юли 2018 20:01 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1666
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Задни тампони още не съм сменял, но майстор още миналото лято миказа, че са за сменяне.

Искам да попитам целият тампон ли да купя или само селеновата втулка, после избивам старата, слагам новата?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пон 23 юли 2018 20:02 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9563
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
Смятам, че си далеч от истината.
Виж в някоя схема за части.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Вто 24 юли 2018 8:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
Мнения: 122
Автомобил: Passat b5.5
Двигател: AVF 2003
Местоположение: София
Zdravko Zankov написа:
Пуши синьо,масло.
Да не влиза нафта в маслото?


Не гори масло, не е мръднало и с милиметър даже. Имаше един спукан вакум, който смених и тази сутрин не изпуши, ще видим как ще е следващите дни.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 5222 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1337 338 339 340 341349 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984, filstar и 8 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design