VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Ама динамиката няма нищо общо с тази на Полото, както и много други неща като управление, спиране, асистенции и т.н. Отклонихме се от темата, но нямаше как да не го кажа.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
В цялата конструкция на автора присъства и по ниската цена на бензина при препродажба след 5-7 години, което според мен ще е тъкмо наопаки. С тенденцията за намаляване на дела на дизеловите двигатели (например новата Фабия няма въобще дизел в гамата), и нарастващите ограничения на запад, бензиновите коли ще запазят много по добре стойността си. И тъй като определено вярвам в това си поръчах бензинова кола ;)
П.с. 1,8 тси 180 коня няма още софтуер за газ.
П.с. 1,8 тси 180 коня няма още софтуер за газ.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Честно казано не виждам тренденция бензиновите автомобили да стават по-скъпи от дизелите. Дори в Германия с новите правила за големите градове от тази година, хората продължават да си карат дизелите. Новата Фабия, новото Поло си имат дизели. Не разбрах как заключи, че нямат. Новата Фабия има 4 бензинови (44 kW, 55 kW, 70 kW, 81 kW) и 3 дизелови (55kW, 66kW, 77kW) двигателя - линк към каталога - виж страница 44.
И няма как да е иначе, при положение, че миналата седмица литър бензин там беше 1.30Е, а литър дизел е 1.11Е. Комбинацията 20 цента по-евтино гориво и 20% по-нисък разход на автомобила все още бута дизелите напред там.
А каквото и да си говорим тази тенденция няма как да се случи в България, преди Германия. Така че в близките 5-6 години ако това се случи там, то за България ще е след 10 или 15.
Въпреки това, ако не караш извънградско и не въртиш много километри - бензинът е по-добрия избор, главно заради евентуалните проблеми с DPF.
И няма как да е иначе, при положение, че миналата седмица литър бензин там беше 1.30Е, а литър дизел е 1.11Е. Комбинацията 20 цента по-евтино гориво и 20% по-нисък разход на автомобила все още бута дизелите напред там.
А каквото и да си говорим тази тенденция няма как да се случи в България, преди Германия. Така че в близките 5-6 години ако това се случи там, то за България ще е след 10 или 15.
Въпреки това, ако не караш извънградско и не въртиш много километри - бензинът е по-добрия избор, главно заради евентуалните проблеми с DPF.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Така е, смъртта на дизела е силно преекспонирана. Но в класа на мини SUV-ете където няма служебни флиитове, бензиновия мотор ще е по-силен. Всъщност горните съображения засягат основно фирмите, за кое да е частно лице навъртащ 15К годишно, това не е особен фактор. Обаче за служебния автопарк(от който реално започва повечето нов внос тук) въртящ 30к + на година, разхода и цената на нафтата още дълго ще са определящи.
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
@Vlad777
При предстоящия фейслифт на Фабия дизелите отпадат. За другото си прав.
При предстоящия фейслифт на Фабия дизелите отпадат. За другото си прав.
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Здравейте, ще изтупам праха от темата :)
Т-рока ми пристигна и вече имам малко над 1000км навъртяни с него.
Разхода наистина е малко разочароващ: 8-9 извънградско при каране между 100 и 140 (жена ми кара) и 13-15 градско във Варна при нормално каране без да го настъпвам. Само при изпреварвания настъпвам малко повече. Засичах го и по колонка (пълно-пълно) и даде точно 15, иначе по борд е падал и на малко над 10, ама при каране вечер при слаб трафик и предимно направо по булевардите, което си е почти като извънградско.
Много се надявам мотора още да не е разработен и като се разработи разхода да падне.
Другото ми оплакване е от страничните парктроници - държат се малко неадекватно. Понякога няма нищо наблизо, а те пищят и светят в червено все едно ще се блъскам, а друг път виждам, че съм много близо до нещо, а той не засича нищо.
Бийтс аудиото също ме разочарова. Баса думка яко, ама не достатъчно ниско, и с това се изчерпват всички предимства. Високите честоти са зле и не се чува достатъчно ясно. Еквалайзера е трибандов като на стар касетофон и съответно не можеш да постигнеш почти нищо с настройки. Пробвах да слушам музика през телефона и беше значително по-добре, което означава, че главното устройство е зле, а за съжаление точно то май не може да се сменя, а и да може ще е ужасно скъпо.
Т-рока ми пристигна и вече имам малко над 1000км навъртяни с него.
Разхода наистина е малко разочароващ: 8-9 извънградско при каране между 100 и 140 (жена ми кара) и 13-15 градско във Варна при нормално каране без да го настъпвам. Само при изпреварвания настъпвам малко повече. Засичах го и по колонка (пълно-пълно) и даде точно 15, иначе по борд е падал и на малко над 10, ама при каране вечер при слаб трафик и предимно направо по булевардите, което си е почти като извънградско.
Много се надявам мотора още да не е разработен и като се разработи разхода да падне.
Другото ми оплакване е от страничните парктроници - държат се малко неадекватно. Понякога няма нищо наблизо, а те пищят и светят в червено все едно ще се блъскам, а друг път виждам, че съм много близо до нещо, а той не засича нищо.
Бийтс аудиото също ме разочарова. Баса думка яко, ама не достатъчно ниско, и с това се изчерпват всички предимства. Високите честоти са зле и не се чува достатъчно ясно. Еквалайзера е трибандов като на стар касетофон и съответно не можеш да постигнеш почти нищо с настройки. Пробвах да слушам музика през телефона и беше значително по-добре, което означава, че главното устройство е зле, а за съжаление точно то май не може да се сменя, а и да може ще е ужасно скъпо.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Това бензиновият мотор ли е?
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
От ФВ яко са послъгали за разхода , на този модел му дават 8,4/100 градско , явно са имали предвид когато стои на място , а извънградското е 5,7/100 отново най вероятно са имали предвид когато колата стои в гаража и собственика само и се любува.
Интересно какво се случва когато колеги в предните си постове ме убеждаваха как 2.0 тфси горяло колкото горкото ми поло било стара разработка и т.н , ама май всичко си идва на мястото , нема как да карате 200 коня автомобили и да харчите колкото дизел добичето си иска зобта и това е.
Интересно какво се случва когато колеги в предните си постове ме убеждаваха как 2.0 тфси горяло колкото горкото ми поло било стара разработка и т.н , ама май всичко си идва на мястото , нема как да карате 200 коня автомобили и да харчите колкото дизел добичето си иска зобта и това е.
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Е то така и от форумни акъли
Според мене за автомобил, който е 1.5 тона, сравнително висок и квадратен, 2.0 турбо бензин с 190 коня, 4х4 и DSG кутия (уж би трябвало да е по-икономична от ръчната, но знам ли, аз не мога да направя съпоставка) си е съвсем нормален разход. Пък и все пак във Варна където и да живееш си винаги на 10 мин от центъра и повече седиш по задръствания, от там още се вдига разхода - къси разтояния и задръствания по всяко време на деня по някаква странна причина
Иначе е симпатичен автомобил и изпълнението, което си взел звучи интересно Пожелавам ти много много километри безаварийно!
Според мене за автомобил, който е 1.5 тона, сравнително висок и квадратен, 2.0 турбо бензин с 190 коня, 4х4 и DSG кутия (уж би трябвало да е по-икономична от ръчната, но знам ли, аз не мога да направя съпоставка) си е съвсем нормален разход. Пък и все пак във Варна където и да живееш си винаги на 10 мин от центъра и повече седиш по задръствания, от там още се вдига разхода - къси разтояния и задръствания по всяко време на деня по някаква странна причина
Иначе е симпатичен автомобил и изпълнението, което си взел звучи интересно Пожелавам ти много много километри безаварийно!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Честито, направил си правилен избор. Разхода ще поспадне, реално към 7-8000км се разработва окончателно този мотор. Не очаквай чудеса де, във Варна каране няма.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Официалните представители предлагат ли опция срещу примерно някаква сума да покарате тестови автомобил в реални условия, да му позаредите едно резервоарче гориво и да им го върнете след примерно месец, да кажем? Би било готино човек, който се е ориентирал към даден модел да види реално как стоят нещата с него
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Мисля, че някъде бях чувал, че предлагат, но не помня къде. Плащаш си 2-3000 лв и караш месец, пък ако ти хареса и го купиш, ти ги смятат в цената на колата, парите, които си дал вече.
Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI
Не, чак такива екстри не предлагат, макар че дилъра спомена, че са давали тестови коли за по ден-два. Лошото в моя случай беше, че нямаше Т-рок с 2.0 бензинов мотор, който да покарам и карах само 2.0 дизел и то само няколко километра, което ми стигаше, за да разбера, че това е колата, която търся, но не и колко ще гори. Но както и да е... приятели, които карат 2.0 дизел казват, че и техните горят 10-11, така че явно няма какво повече да искам. При средна скорост под 20км/ч явно няма как да гори по-малко.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта