Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Гледах в сайтовете за продажба на авточасти, тама дето се продават задни тампони има и селенови втулки, поне 5 съм видял.
Та затова попитах знаещите, как да го разбирам отговора, че не се продават отделно втулки?
Да попитам за губенето на антифриз, не е много, за 16 000 съм долял около 1,5 литра, откъде може да е проблема? Когато моторът е добре загрял слизам и стискам маркучите на охлаждащата система, меки са като на некой дедо!
Та затова попитах знаещите, как да го разбирам отговора, че не се продават отделно втулки?
Да попитам за губенето на антифриз, не е много, за 16 000 съм долял около 1,5 литра, откъде може да е проблема? Когато моторът е добре загрял слизам и стискам маркучите на охлаждащата система, меки са като на некой дедо!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Явно си пипал доста неща.
Но маркучите на загрял мотор не са меки. Явно клапана в капачката на разширителния съд издиша. И от там ти е загубата на антифриз -изпарение.
Но маркучите на загрял мотор не са меки. Явно клапана в капачката на разширителния съд издиша. И от там ти е загубата на антифриз -изпарение.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
goppa написа:Явно клапана в капачката на разширителния съд издиша.
И аз така си помислих, но не бях 100% сигурен. Ще си купя нова.
Гоппа, има в нета капачки, дето пропускат на 1,4 бара, други нa 1,5 или 1,6. Коя според теб е по-добра?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
И трите.
Нали имаш мануал,чети.
Нали имаш мануал,чети.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги кората под чистачките на б5 и б5.5 еднакви ли са. Счупена е моята и искам да я сменя.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако водните съединения са меки значи мотора не надува.
Обаче ако по време на работа при загрял мотор и отворена капачка излизат балончета и изпуска през капачката то гарнитурата е за смяна. Това става най често извънградско. В казанчето не трябва да има следи от дв. масло.
Може и клапана на капачката да е скапан и да губи по малко.
Водните съединения при загряло двг не трябва да са на кокал. А леко твърди при нормална работа на системата.
-----------------
Корите за 5 и 5.5 са еднакви мисля под чистачките и над акуто и сервото.
Обаче ако по време на работа при загрял мотор и отворена капачка излизат балончета и изпуска през капачката то гарнитурата е за смяна. Това става най често извънградско. В казанчето не трябва да има следи от дв. масло.
Може и клапана на капачката да е скапан и да губи по малко.
Водните съединения при загряло двг не трябва да са на кокал. А леко твърди при нормална работа на системата.
-----------------
Корите за 5 и 5.5 са еднакви мисля под чистачките и над акуто и сервото.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Нито излизат мехурчета, нито в антифриза има някакво масло.
Вече си поръчах нова капачка за разширителния съд, старата явно е с износен о-пръстен и не уплътнява добре.
Вече си поръчах нова капачка за разширителния съд, старата явно е с износен о-пръстен и не уплътнява добре.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте добри хора,
Колата е Passat b5.5, и се наложи смяна на пластмасовата кора под чистачките (старата беше счупена). Проблемът е следният: точно под стъклото има пластмасова лайсна, която има жлеб (гнездо) където трябва да влезе ръба на кората под чистачките. Натискам кората, ръба влиза в жлеба, но незакантва там и пак си излиза от вън. Самата кора не стои плътно до стъклото е е извадена и е грозно, а може да създаде и друг проблем. Кората ми е втора употреба, но видимо няма никакви проблеми.
Моля помагайте, има ли тънкост, която да приложа, за се получат нещата?
Предварително благодаря за отговорите, желая хубав ден!
Колата е Passat b5.5, и се наложи смяна на пластмасовата кора под чистачките (старата беше счупена). Проблемът е следният: точно под стъклото има пластмасова лайсна, която има жлеб (гнездо) където трябва да влезе ръба на кората под чистачките. Натискам кората, ръба влиза в жлеба, но незакантва там и пак си излиза от вън. Самата кора не стои плътно до стъклото е е извадена и е грозно, а може да създаде и друг проблем. Кората ми е втора употреба, но видимо няма никакви проблеми.
Моля помагайте, има ли тънкост, която да приложа, за се получат нещата?
Предварително благодаря за отговорите, желая хубав ден!
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравей добри ми братко .
Както с всичко в тоя живот и тук козата си иска пръч.
Много важно е първо да се помолиш ....
И понеже молитвата няма да помогне ще се наложи да спазиш определени процедури при монтажа на тази кора.
Първо я махаш.
После с тънка права отверка бъркаш в канала в който трябва да влезе кората и изчистваш добре от боклуци чрез прокарване на острието на отверката многократно.
Накрая мажеш малко масло на ръба на кората с пръсти и по жлеба на шасито където влиза таз кора. Може леко да притиснеш с пръсти жлеба по дължината му преди да пристъпиш към поставяне на кората.
Ако след всичко това не се получава значи има някакъв проблем с детайлите.
Ами това е и силата да е с теб ......
Както с всичко в тоя живот и тук козата си иска пръч.
Много важно е първо да се помолиш ....
И понеже молитвата няма да помогне ще се наложи да спазиш определени процедури при монтажа на тази кора.
Първо я махаш.
После с тънка права отверка бъркаш в канала в който трябва да влезе кората и изчистваш добре от боклуци чрез прокарване на острието на отверката многократно.
Накрая мажеш малко масло на ръба на кората с пръсти и по жлеба на шасито където влиза таз кора. Може леко да притиснеш с пръсти жлеба по дължината му преди да пристъпиш към поставяне на кората.
Ако след всичко това не се получава значи има някакъв проблем с детайлите.
Ами това е и силата да е с теб ......
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
atrt написа:Здравей добри ми братко .
Както с всичко в тоя живот и тук козата си иска пръч.
Много важно е първо да се помолиш ....
И понеже молитвата няма да помогне ще се наложи да спазиш определени процедури при монтажа на тази кора.
Първо я махаш.
После с тънка права отверка бъркаш в канала в който трябва да влезе кората и изчистваш добре от боклуци чрез прокарване на острието на отверката многократно.
Накрая мажеш малко масло на ръба на кората с пръсти и по жлеба на шасито където влиза таз кора. Може леко да притиснеш с пръсти жлеба по дължината му преди да пристъпиш към поставяне на кората.
Ако след всичко това не се получава значи има някакъв проблем с детайлите.
Ами това е и силата да е с теб ......
Благодаря добри човеко,
Процедурата с чистенето с отверка я направих, след което дори минах с пистолета за въздух и продухаха добре канала (според мен) единствено не съм намазал с масло и сега ще пробвам и това.
Благодаря!
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Завих новата капачка на разширителния съд, първо докато карах се дигна леко показанието за температурата на антифриза, да кажем с 5-6 градуса, след като загря спрях да стисна пак маркуча за антифриза, леко се е втвърдил, ама не знам дали е достатъчно.
Какво да правя, да спирам колега с такъв пасатник и да го моля да пипна неговия?
Какво да правя, да спирам колега с такъв пасатник и да го моля да пипна неговия?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, за смяна на биелите трябва ли задължително да вдигна колата с подемник? Как се работи по смяната им на двор или улицата?
Някакви особености по смяната?
Някакви особености по смяната?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Що ще сменяш биелите?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Тези на колата са се разбили, усеща се като се качвам на лек бордюр, предницата се разклаща насам-натам. Каучукът на биелите вече е заминал!
Купих си TRW по 14 евро бройката.
Та питам много ли е трудно без да вдигна колата на подемник?
Купих си TRW по 14 евро бройката.
Та питам много ли е трудно без да вдигна колата на подемник?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Сигурно имаш предвид носачите. Май няма да стане без подемник.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта