Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
FightBack
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 22 фев 2015 14:45
Автомобил:
Двигател:

Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот FightBack » Пон 30 юли 2018 16:26


Много ли са 350 000 км за пасат б6, 2007 година, 2.0 тди 170 коня? Километрите са реални и автомобила е от Австрия, пълна сервизна история във Порше, Виена




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот Vlad777 » Пон 30 юли 2018 16:33


Със сигурност не са малко километрите. Има обаче и голям шанс някои от възловите скъпи неща в тази кола да са вече сменени. Трябва да се гледа внимателно. Естествено зависи и цената каква е.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот VWGT » Пон 30 юли 2018 16:37


ти колко км смяташ да я караш?
виж кои неща кога са сменени


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот hooligan_sk » Пон 30 юли 2018 19:42


При Б6 трябва да имаш едно на ум за ръжда, особено внос от Австрия. При този пробег вече влизаш във филма с късмета. Може в последните 100-150К да са сменени скъпи и важни неща, може да чакат и теб.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 30 юли 2018 19:57


Със сигурност не са малко, но пък са реални, разгледай историята какво е сменено. Напълно нормален пробег за 11години. Австрия аз лично свързвам с корозия. Имай предвид, че повечето b6 по обяви са на повече километри... Нищо че всички са на по 150хил по километраж. Мотора има много драми и според мен някога във времето е сменен.


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот plamikcho » Сря 01 авг 2018 9:16


Ето малко информация за 1.9 тди от същата година и приблизително същите км(на таблото показва 224 000). Колата е внос от Италия и я карам от 6 г, като съм минал около 65 000 км. Мотора е в добро здраве, дюзите - номер 4 дава отклонение все още е в норма. Турбото свисти леко, не е ясно дали това е оригиналното. Има омасляване зад мотора покрай турбото, така си е откак съм я купил. ДПФ - там драмите са добре описани в други теми, премахнат преди 5 г. Съединител + маховик - сменени преди 5 г. Скоростите работят като часовник. Спирачки - сменени всички дискове и накладки пак преди 5 г. Проблем с ръчната все още няма. Ходова част - чак сега започва да потропва леко, нищо не съм сменял все още. Климатроник - има грешки в два мотора, все още работят и не са сменяни. Помпа в резервоара - гръмна преди няколко месеца, сменена.
В заключение мога да кажа, че с добра поддръжка този модел може да се кара 500 000 км и да не е барака.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот Vlad777 » Сря 01 авг 2018 11:22


Ето едно мнение от друга тема, относно помпа-дюза:
hobsy написа:Аз имах същия проблем , по-долу имам тема даже , след какви ли не тестове и експерименти установих , че при разбити легла на помпа дюзите дори и с нови гумички пак дърпа въздух след дълъг престой но не винаги се случваше.Аз реших проблема като си купих нафто,масло и термо устойчиви О пръстени с 0.5мм по-дебели от оригиналните , намазах яко с грес и боднах дюзите обратно като влезнаха значително по-трудно.До момента колата няма ядове с паленето дори след едноседмичен престой пак пали с пипането вече колко ще изкарат тия О пръстени никой не може да каже , аз за себе си съм решил никога повече ВАГ.Та не твърдя , че и при теб е това проблема но ако всичко друго си проверил и подменил маркучи и клапанчета го имай напредвид като възможен проблем не разчитай , че като са сменени О-пръстените при дюзите всичко е точно и това , че ВАГ КОМ показва некви нули.
Не зная на какви километри е колата на колегата, но за да е писал, че са разбити леглата на дюзите, вероятно е на доста.

Често срещано във форума - хората си надскачат възможностите, купуват се милионници евтинко, а после "никога повече VAG". То VAG не е виновен, че не си гледал като си купувал...


Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот hobsy » Сря 01 авг 2018 12:22


Сигурно не е за тук но след като си ме цитирал с лекото подмятане , че съм малоумен мога да ти дам точен отговор на всичко.Колата я докара приятел от Австрия за продаване но на мен ми хареса основно заради 4х4.Колата беше на 244700км със сервизна книжка която отговаряше на километрите , с дребни външни забележки и съединител за смяна - износено феродо.Времето беше топло колата си палеше без проблем - топла , студена след престой няма яд.Нито пуши нито тресе.Закарах я на диагностика всичко излезна , че е точно и за това си я купих и направих пълно обслужване - съединител,ролки,ремъци,антифриз,масла,филтри,свещи абе всичко.След 2 месеца паднаха температурите и почна проблема с паленето след престой , като се стопли времето проблема изчезна до момента който съм описал и си ме цитирал.Та според теб аз съм малоумен и трябваше да предскажа , че така ще се случи ли ?В момента колата е на 280000км ако това е предела на мотора значи аз съм си виновен че не съм проучил съм си купил кола на толкова км и е нормално да я правиш и днеска и нощеска.Това е моя опит с помпа дюза - ами не не съм доволен и определено няма да си купя пак ВАГ това ми е 4-та ВАГ кола.Сигурен съм , че просто такъв ми е бил късмета с тази кола и , че има много колеги с такива на по 400-500 000км дето нямат проблеми но от моя опит аз това видях от този мотор и не съм доволен , лично преживяване лично мнение не го натрапвам като шаблон , всеки сам да си избира има коли всякакви за всеки. :)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот Vlad777 » Сря 01 авг 2018 12:57


Колега, не съм казал, че си малоумен, а че си поредния, който явно се е наиграл с някаква кола и после VAG са едикакви си.

Имам опит с 1.9 TDI ASZ в Golf, 1.9TDI AWX в Passat и още 2 бр 1.9 ТДИ AVF пак в Passat, единият 4x4.

Общо взето до сега проблем с износени легла на дюзи не съм имал, затова предполагам, че това се е случило или от неправилна поддръжка или от изминати много километри. На брат ми пасатът пише, че е на 250 000, но според мен е на двойно повече. Отворихме главата за ремонтен комплект за дюзи и няма износване. Другите коли също нямат проблеми до момента.

Така че със сигурност животът на помпа-дюзата е доста по-голям от цитираните цифри, при положение, че се поддържа и обслужва редовно и с качествени консумативи.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот silent » Сря 01 авг 2018 17:05


Голям ......салам лапни голяма дума не казвай....винаги колкото и да гледаш и да разбираш може да хлътнеш....а че Ваг не е това което беше си е самата истина....балон под налягане...поне за мен...на новите им коли дизайна е отвратителен...за проблемите има писано много...


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 01 авг 2018 20:03


Едно време какви коли правеха ехееееее... па то дизайн, па то сигурни, надеждни... :mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот stefan4o » Сря 01 авг 2018 20:58


Обиждаш цялата олдскуул тълпа, която вече не е тълпа междувпрочем.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот Vlad777 » Сря 01 авг 2018 22:38


Да и навремето гроздето го правеха по-сладко, а вече само кисело има...

Аз като собственик на 3 бр МК2 дали съм в тълпата?

Това обаче не означава, че ако имах възможност не бих извадил от магазина един Golf GTI Performance. За тия пари без никакво колебание и дори без да искам тест драйв.

Колите са си и днес хубави и впечатляващи, просто въпрос на доходи и приоритети.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот krraynov » Чет 02 авг 2018 7:55


Колега, тая кола има поне още 150 х.км да върви, И не знам дали са много - но са нормални за кола на 10-12г.
Не гледай по обявите че масово са по на 120-130х.км - манипулирани са.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDi 2007 г на 350 000 км?

Мнениеот hooligan_sk » Чет 02 авг 2018 9:03


stefan4o написа:Обиждаш цялата олдскуул тълпа, която вече не е тълпа междувпрочем.


В никакъв случай! Иронизирам мисленето ала "на времето всичко беше по-добре". Трябва да сме малко от малко обективни. Аз съм последния човек, който ще откаже Голф 2 в отлично фабрично състояние, дори се оглеждам за такива еднорози. :th_up



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта