Благодаря за полезния линк!
Иначе относно газовата ако можех сам, шях да я настроя :) Но все пак гоня финна настройка за да може буса да върви максимално добре с минимален харч, което няма как да постигна без газ анализатор.
Т3 Caravelle 1988 - реставрацията започна!
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Т3 Caravelle 1988 - реставрацията започна!
В голяма грешка си за газ-анализатора, ама опитай. После пак ще си пишем :)
Re: Т3 Caravelle 1988 - реставрацията започна!
Можеш сам да си го настроиш и на двете, особено на газ. Всичките карбуратори имат кажи речи еднакви настройки, но в крайна сметка намираш инструкция за твоя конкретно и я следваш стъпка по стъпка. Хич не е сложно, газ анализатора е почти безмислен. Същото важи и за изпарителя. Няма да стане от веднъж разбира се, но като му хванеш цаката сам ще си намериш подходящата настройка за теб и твоя стил. Газаджията ще ти го направи едно към гьотере, ще ти вземе парите и ще каже готово, а като настройка на всяко едно нещо трябва да го пипнеш, да покараш, пък да го донагласиш и така няколко пъти с тестови периоди и пробези.
Преди обаче да правиш каквото и да било с газовата си го настрои хубаво на бензин, особено центровката на запалването!
Преди обаче да правиш каквото и да било с газовата си го настрои хубаво на бензин, особено центровката на запалването!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Т3 Caravelle 1988 - реставрацията започна!
Бусчето за ежедневка ли ще се ползва?
- mantonov
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 03 окт 2018 8:19
- Автомобил: Volkswagen Caravelle T3 1988
- Двигател:
Re: Т3 Caravelle 1988 - реставрацията започна!
Никога не съм карал преди автомобил на газ и за това ми се струва сякаш ще настройвам ракета да лети в космоса, но сте прави, с проби и грешки всичко се получава. Иначе да, буса ще се ползва като всекидневен автомобил. От както го покарах една седмица вече почти не ми се кара другата кола...
Но да, преди да се занимавам с настройката на газта искам да съм сигурен, че двигателя е настроен достатъчно добре, а лошото е, че студеното време наближава все по-бързо. Благодаря за мненията колеги, ще пиша пак във времето с ъпдейт какво съм направил и ремонтирал. Поздрави!
Но да, преди да се занимавам с настройката на газта искам да съм сигурен, че двигателя е настроен достатъчно добре, а лошото е, че студеното време наближава все по-бързо. Благодаря за мненията колеги, ще пиша пак във времето с ъпдейт какво съм направил и ремонтирал. Поздрави!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Т3 Caravelle 1988 - реставрацията започна!
С какъв карбуратор ще караш и как ще го хоризонтираш?
- mantonov
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 03 окт 2018 8:19
- Автомобил: Volkswagen Caravelle T3 1988
- Двигател:
Re: Т3 Caravelle 1988 - реставрацията започна!
Здравейте, колеги!
От доста време не съм писал по темата, тъй като бусчето бе в дълбок зимен сън и повече от три месеца не го бях палил и карал. Вече е със зареден акумулатор и даже направихме първото си приключение с него - открихме кайт сезона на язовир Голям Дъбник!
Тъй като не успях да го стегна и подготвя за зимата реших, че ще е по-добре да презимува пред блока, без да го карам, като малко се притеснявах честно казано, но вече от около месец отново съм в движение с него и всичко е наред. Тук идва и момента, в които искам да продължа подобренията по буса. След основния ремонт на двигателя миналата година сега смятам да се насоча към другите две проблемни места - трансмисията и окачването. За трансмисията намерих човек, препоръчан от мой приятел, който имаше подобен проблем като моя, но за съжаление за работата по окачването все още не съм намерил доверен майстор/сервиз. Моля ако някой се сети за подходящо място, където мога да си дам буса без да се притеснявам, че ще ми одерат кожата и ще си оставят ръцете, да остави едно мнение в темата или да ми прати ЛС. Предварително благодаря!
Надявам се до края на лятото да завърша останалата част от ремонтите, които предстоят и да започна интериора.
От доста време не съм писал по темата, тъй като бусчето бе в дълбок зимен сън и повече от три месеца не го бях палил и карал. Вече е със зареден акумулатор и даже направихме първото си приключение с него - открихме кайт сезона на язовир Голям Дъбник!
Тъй като не успях да го стегна и подготвя за зимата реших, че ще е по-добре да презимува пред блока, без да го карам, като малко се притеснявах честно казано, но вече от около месец отново съм в движение с него и всичко е наред. Тук идва и момента, в които искам да продължа подобренията по буса. След основния ремонт на двигателя миналата година сега смятам да се насоча към другите две проблемни места - трансмисията и окачването. За трансмисията намерих човек, препоръчан от мой приятел, който имаше подобен проблем като моя, но за съжаление за работата по окачването все още не съм намерил доверен майстор/сервиз. Моля ако някой се сети за подходящо място, където мога да си дам буса без да се притеснявам, че ще ми одерат кожата и ще си оставят ръцете, да остави едно мнение в темата или да ми прати ЛС. Предварително благодаря!
Надявам се до края на лятото да завърша останалата част от ремонтите, които предстоят и да започна интериора.
Re: Т3 Caravelle 1988 - реставрацията започна!
Пфффф... вярно не ходя, често по язовирите, но кайт никога не съм виждал... Направо... Имаше ли уиндсърфисти? Че аз съм се надъхал от миналата година да го видя този Дъбник?
Какво има да се прави по окачването на буса?
Какво има да се прави по окачването на буса?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта