Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
Здравейте. Когато запаля колата се вижда пушек излизащ изпод капака, когато загрее, спира. Усеща се леко неравномерна работа на двигателя. Когато загрее малко всичко свършва. Отворих капака и наблюденията са ми, че е от колекторните тръби. Колата е газ-бензин. Когато е запалена и студена малко повече пуши и от ауспуха. Това го прави на бензин. Каква диагноза може да дадете колеги. Благодаря предварително на всички отговорили. Приятна вечер и успешна седмица пожелавам.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колективните тръби
Принципно диагнозата се определя по цвета на пушека. Но сега на студа не си ли забелязал че всички коли пушат.?
Но най вероятно диагнозата е мека връзка.
Но най вероятно диагнозата е мека връзка.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
Между колектора и генерацията не трябва ли да има гарнитура?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колективните тръби
ivuchev написа:Принципно диагнозата се определя по цвета на пушека.
И от аромата!
Ако смърди на препечено масло - от капака на клапаните ти олива масло и тече по колектора
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
Приемам забележката
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
Дам, явно наистина от капака на клапаните ще е. Благодаря и приятен ден на всички
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
При мен беше мека връзка между колектора и ауспуха
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
Тая джета май няма мека връзка.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
Има ама е далечко малко от колектора.
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
Честно казано, когато съм я гледал отдолу, не съм виждал мека връзка. Ако е от някаква гарнитура на колекторните тръби ако е, би трябвало до пуши винаги, а не е така. Най точно май е предположението на radotom, за гарнитура на капака на карпатите.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Джета2, 1.8, RP - пуши от колекторните тръби
Аз също съм сигурен, че меката връзка няма вина. По-скоро някъде нещо олива колектора. Може и антифриз да е, примерно, но той като се изпарява не мирише толкоз и не пуши, като маслото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта