Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
На колко ще е паднал след 9 месеца ме интересува и на колко след 3?Ако може във волтове да е....
- ktamen
- Мнения: 6167
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Тези истини, от последните ти мнения, не са много истински и дано някой не им повярва.........
Това е 100% вярно, ама ти нямаш никаква представа кво е "ампераж" и си ги поомешал термините и резултатът е отчайващ.
nikson85 написа:. Ампеража го умножаваме по волтажа и получаваме мощноста.
Това е 100% вярно, ама ти нямаш никаква представа кво е "ампераж" и си ги поомешал термините и резултатът е отчайващ.
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
ktamen написа:Тези истини, от последните ти мнения, не са много истински и дано някой не им повярва.........nikson85 написа:. Ампеража го умножаваме по волтажа и получаваме мощноста.
Това е 100% вярно, ама ти нямаш никаква представа кво е "ампераж" и си ги поомешал термините и резултатът е отчайващ.
Бъркаш се нещо и съм на 100% сигурен че е вярно. Ако искаш го смятай и по ампери резултата ще е същия. Даже и инвертор за променлив ток да включиш пак ще изкараш толкова енергия.
- Vasseto
- Мнения: 2639
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Абе няма да са толкова, ама айде. По книга са толкова ама за колко време? Това е за първия момент. А после какво става. Малко интеграли трябва май тука.
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Vasseto написа:Абе няма да са толкова, ама айде. По книга са толкова ама за колко време? Това е за първия момент. А после какво става. Малко интеграли трябва май тука.
Може и да са толкова, но може и да не са. Да така е всичко зависи и от волтажа. Ако падне волтажа пада и мощноста на акумулатора.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Vasseto написа:Абе няма да са толкова, ама айде. По книга са толкова ама за колко време? Това е за първия момент. А после какво става. Малко интеграли трябва май тука.
Интеграли има само при променлив ток .
- Vasseto
- Мнения: 2639
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Не си прав ама айде от мен да мине няма да те скъсам на изпита. Примерно времеви интеграл от функцията на сума на енергията.
- ktamen
- Мнения: 6167
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Дано някой да не реши да се образова от тази тема.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Сега видях , колегите спорят за инвертор и постоянна мощност.
Ами в такъв случай vasseto е прав , освен U.I трябва да се добави и cosf заради реактивната мощност , тя винаги е по-малка от 1 така че не е голяма разликата.
Ами в такъв случай vasseto е прав , освен U.I трябва да се добави и cosf заради реактивната мощност , тя винаги е по-малка от 1 така че не е голяма разликата.
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
yobremove написа:Здравейте, след едногодишна драма с консумация на ток, появяваща се когато си поиска, най накрая реших проблема. Миналата зима започна проблема и си купих и нов акумулатор, но и той падаше, а никой майстор от тези, при които ходих не можеше да открие от къде идва, казват като стане постоянна тогава. След мн четене из форума вкл. и тази тема (за което благодаря на автора), монтирах външни бутони на предните врати, да заместят неработещите микроключета, които "събуждат" комфорт модула. Уж се реши проблема, но лятото пак започна да пада акумулатора. Няколко месеца мерих и винаги нямаше консумация, колата беше в спящ режим 30мин, 2 часа, 3 часа но пак нямаше. Докато една сутрин едва запали колата и си викам сега е момента. Гася връзвам пак мултицента, след няколко минути показа 0,41А. Метода с миливилтове и проверка на бушоните не стана с моя "криминален" мултицет за 8лв. и реших да пробвам с вадене на предпазителите. Стигнах до бушон №14 (комфорт модула) и хоп 0,02А, слагам го пак и отново 0,41А. Тъй като отпред бях коригирал проблема, свалих буксите на задните врати и пак 0,02А. Мултицета беше настроен на 10А, прикачам и снимка, която може да е полезна на някой.
Мултицета ти е верен. То това за точноста на тока е най вече за ампер клещите, защото там има обхват от 100 до 1000А. И нали се сещаш че на голeмия обхват има разлики минимални но ги има. А тва за един смотан мултицет с 10-20 ампера няма и 2 процента разлика.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Колеги, за 2 дена в гаража акуто ми беше паднало на нула волта, има някаква голяма утечка.
Първо се опитах да меря както аз си знам, показа ми около 0,35 А консумация след около 2 минути, ама без да чакам всичко да заспи и с директно сваляне на единия полюс. Сега след като прочетох цялата тема ми стана ясно колко е полезна тя.
Имам проблем как да преспя колата, като при това оставя преден капак и шофьорска врата отворени, за да премеря абсолютно всичко. Мисля си, че в бравата на врата трябва да пъхна едно дърво с подходящ диаметър, за да излъжа колата, че вратата е затворена. На предния капак няма някакво микроключе, поне аз не видях такова, пак ли трябва да пъхна подходящ предмет?
Първо се опитах да меря както аз си знам, показа ми около 0,35 А консумация след около 2 минути, ама без да чакам всичко да заспи и с директно сваляне на единия полюс. Сега след като прочетох цялата тема ми стана ясно колко е полезна тя.
Имам проблем как да преспя колата, като при това оставя преден капак и шофьорска врата отворени, за да премеря абсолютно всичко. Мисля си, че в бравата на врата трябва да пъхна едно дърво с подходящ диаметър, за да излъжа колата, че вратата е затворена. На предния капак няма някакво микроключе, поне аз не видях такова, пак ли трябва да пъхна подходящ предмет?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Ако имаш аларма, слагана допълнително, то трябва да има някакво бутонче, подобно на лададжийските за вратите. Него трябва да натиснеш.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13446
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Курт Деликуртев написа:Колеги, за 2 дена в гаража акуто ми беше паднало на нула волта, има някаква голяма утечка.
Първо се опитах да меря както аз си знам, показа ми около 0,35 А консумация след около 2 минути, ама без да чакам всичко да заспи и с директно сваляне на единия полюс.
Започни от "не" комфортния модул. Посочената консумация прилича да е от него/ На Пас B5 с неизправен модул съм измервал толкова/. Дръпни му предпазителя за да провериш дали е от него.
Ето 1 ПДФ на немски за комфор модул
- Прикачени файлове
-
- 193_Comfor_System.pdf
- (1.29 MiB) Свален 284 пъти
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Алармата е фабрична, пасата е фулекстри.
Днес успях да "затворя" вратата на шофьора, предния капак е трудна работа, има някакъв сензор. Затова сега измайсторих една джаджа за да меря утечката при затворен капак на мотора.
Снощи измерих тока при "заспала" кола 34 до 38 mV (горна граница според ФауВе 40 мБ), значи е в нормата, освен ако няма някоя утечка, която се появява спорадично.
Крис, благодаря за инфото, утре ще разпечатам 47-те страници и се почва яко четене.
Днес успях да "затворя" вратата на шофьора, предния капак е трудна работа, има някакъв сензор. Затова сега измайсторих една джаджа за да меря утечката при затворен капак на мотора.
Снощи измерих тока при "заспала" кола 34 до 38 mV (горна граница според ФауВе 40 мБ), значи е в нормата, освен ако няма някоя утечка, която се появява спорадично.
Крис, благодаря за инфото, утре ще разпечатам 47-те страници и се почва яко четене.
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Да споделя и аз какво констатирах след като за седмица ми падаше акумулатора на 11v. Почнах както е описано в началото и резултата е виден от снимката, проверих всички предпазители "О " резултат , после изведнъж утечката скочи на 0. 200 шах с пешка, тръгнах назад да видя какво съм пипнал и опа ключа газ /бенгал в положение бенц утечка . Друго което съм спретнал в миналото е копчето за ел.стъклата с постоянно светещи, един волт метър дигитален на които резнах кабелите и утечката падна на 0.060. Въпроса ми е да търся ли под вола теле или както казва Стойчков......мамата?
П.П. проба със същия уред на вектра Б отчита 0.025 твърдо без да премърдва за разлика на моя котор където варира 0.050 до 0.062
П.П. да споделя решението на проблема който се оказа в една моя недоизмислена екстра и по точно да се включват халогените при отключване само през нощта.
П.П. проба със същия уред на вектра Б отчита 0.025 твърдо без да премърдва за разлика на моя котор където варира 0.050 до 0.062
П.П. да споделя решението на проблема който се оказа в една моя недоизмислена екстра и по точно да се включват халогените при отключване само през нощта.
Последна промяна от vladtod® на Нед 13 яну 2019 14:11, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: maniac_55 и 36 госта