VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги. Като нов във форума искам да попитам нещо, защото след дълго четене на темата не намерих отговор на моя въпрос. А той е следния, колата е пасат Б 7 2012 г 2.0 тди 140 к.с., като я закача с кабел vag-2v 18.9, в подменюто на "engine " не ми засветява менюто на "Meas. Blocks", защо така, нещо в кабела ли е или има специфична последователност на включване на кабела? Благодаря ви предварително и дано някой ме просветли по темата. С уважение Найден.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
При някой коли този бутон не е активен..... За гледане на живи данни се ползва друг ADV.Мeas VAlues нещо си --- пак там :)
- m0nsterkill
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пон 07 сеп 2009 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора / Варна
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,
излиза ми тази грешка ....
00740- Cylinder 1 Recognition Sensor (G145)
03-10 No Signal - Intermittent
автомобила е Vw Multivan 2.5I 1995г..
Благодаря Предварително!!
излиза ми тази грешка ....
00740- Cylinder 1 Recognition Sensor (G145)
03-10 No Signal - Intermittent
автомобила е Vw Multivan 2.5I 1995г..
Благодаря Предварително!!
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
october написа:lubo007 написа:Момчета, дайте съвет.
Кабелчето ми се бъзика. Немога да променям настройки. единствено грешки трие. Преди вдичко беше наред а сега неиска VCDS12.12
виж си лиценза дали е активен
активен е. Ако някои за Пловдив може да го погледне, ще съм благодарен много
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,
бихте ли погледнали прикаченият LOG (малко е дълъг поради ред причини) и да дадете мнения относно дебитомера и турбото как се държат?
бихте ли погледнали прикаченият LOG (малко е дълъг поради ред причини) и да дадете мнения относно дебитомера и турбото как се държат?
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-003-011-xxx readable.xlsx
- (80.78 KиБ) Свален 237 пъти
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Турбото пренадува със сигурност.
Направи лога както трябва и включи 10-ти канал.
Направи лога както трябва и включи 10-ти канал.
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ще пусна нов по баир на трета и пълна газ. 10 и 11 канали. Колата не върви повече. Преди пренадуваше и влизаше в авариен. Не го е правила от доста време. Да се надявам, че не върви на отваряне.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, искам да попитам... Днес се опитах да направя диагностика на Passat B7 - исках да видя живи данни, но когато влязох в engine, живите данни не можеше да се натисне, другото което ми направи впечатление, че също така не можа да ми отвори и сектора за Airbags. Възможно ли е проблема да е при мен, стар кабел?
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Пробвай с Adv. measure за живите данни
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
- Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
- Двигател: AFN 1998
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте
Имам проблем със VCDS 12.12. Колата е Б5 АФН 98 г., с чип. ECU BOSCH номер 038906018P.
Преди това бях с KKL 409.1, но се прецака и го смених с HEX USB. Имах възможност да променям в адаптация оборотите (idle speed). В момента е фиксирана стойността, и не може да се променя. Въпреки с 12233, промяна няма. Функцията security access не може да се натисне. Лошото е, че когато имаше опцията да ги променям, нямам спомен дали колата вече беше с новия чип, защото стария кабел (KKL) се прецака долу-горе по едно и също време, със чипването. Въпроса ми е, дали от ЕКУ-то идва проблема или от кабела?
Имам проблем със VCDS 12.12. Колата е Б5 АФН 98 г., с чип. ECU BOSCH номер 038906018P.
Преди това бях с KKL 409.1, но се прецака и го смених с HEX USB. Имах възможност да променям в адаптация оборотите (idle speed). В момента е фиксирана стойността, и не може да се променя. Въпреки с 12233, промяна няма. Функцията security access не може да се натисне. Лошото е, че когато имаше опцията да ги променям, нямам спомен дали колата вече беше с новия чип, защото стария кабел (KKL) се прецака долу-горе по едно и също време, със чипването. Въпроса ми е, дали от ЕКУ-то идва проблема или от кабела?
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
а дали след чипосването тази фукция не е забранена ?
имам познат с Туран и той така като теб неможе да влиза там вече :)
имам познат с Туран и той така като теб неможе да влиза там вече :)
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
i.stojanov написа:Пробвай с Adv. measure за живите данни
Благодаря!
Достъп до Instruments - VCDS
Колеги, някакви идеи как да разбера кода за достъпа на фукциите за адаптация в Instruments? Това е номера на модула: 3AA920870A
Благодаря за помоща!
Благодаря за помоща!
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта