Здравейте, колеги! Малко късно пускам темата, но нали знаете... По-добре късно, от колкото никога!
Преди година, на 5-ти февруари се сдобих с втората ми кола - Passat B3! Най-после сбъднах една своя мечта, макар и частично. Като цяло, мечтаех за Golf-че, но какво пък, пак си е VW!
Когато отидох във Враца, за да "огледам" колата, направих доооста новаторски грешки. Първото беше, че колата дойде от път, което изключва проверка на антифриз, масло и т.н. Не тествах дали всичко работи по таблото и не погледнах праговете добре..
Но, както и да е! Почувствах си го, че това си е моето Passat-че и го взех, напук на всичко. Ето и малко снимчици от този ден:
Първият ми Volkswagen - Passat B3 Variant ABS (Баковия)
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Първият ми Volkswagen - Passat B3 Variant ABS (Баковия)
Последна промяна от Иван.В. на Съб 31 авг 2019 1:04, променено общо 5 пъти.
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
И така.. Да продължим разказа.
Собственика ми сподели, че колата има нужда от накладки (с това оправда ниското ниво на спирачна течност) и ляв преден амортисьор, който беше тотал щета. Даде ми ангренажен ремък и две джанти с гуми. Уж други проблеми нямало...
Вече всичко е платено, документите са в мен и бегом към един сервиз във Враца, да ми "капнат" малко гърнето, защото боботеше. Е, да.. ама не. Зает беше човека, но все пак отдели една минута, да хвърли едно око на колата. Забеляза теч на спирачна течност и тубичка мушната при чистачките. Според него беше казанчето, но се оказаха горната и долната помпа на съединителя... Като цяло каза, че не съм сбъркал и колата е стабиляга.
И така, закарахме колата вкъщи и най-после в гаража си имах Volkswagen!
Вече на собствен терен, започна проверка на бисера..
Собственика ми сподели, че колата има нужда от накладки (с това оправда ниското ниво на спирачна течност) и ляв преден амортисьор, който беше тотал щета. Даде ми ангренажен ремък и две джанти с гуми. Уж други проблеми нямало...
Вече всичко е платено, документите са в мен и бегом към един сервиз във Враца, да ми "капнат" малко гърнето, защото боботеше. Е, да.. ама не. Зает беше човека, но все пак отдели една минута, да хвърли едно око на колата. Забеляза теч на спирачна течност и тубичка мушната при чистачките. Според него беше казанчето, но се оказаха горната и долната помпа на съединителя... Като цяло каза, че не съм сбъркал и колата е стабиляга.
И така, закарахме колата вкъщи и най-после в гаража си имах Volkswagen!
Вече на собствен терен, започна проверка на бисера..
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Да ти е честит!
Най-хубавото е, че му се радваш истински. Постегни го малко, можеш далеч да промениш сегашната му визия.
Най-хубавото е, че му се радваш истински. Постегни го малко, можеш далеч да промениш сегашната му визия.
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
След първата баня, дойде ред и да се изфукам пред приятели и роднини с новата придобивка.
Не след дълго, започнах да препипвам по колата, като първият "mod", така да се каже, бяха прозрачни мигачи, за да направим каляската малко по-модерна.
Време беше да обслужим звяра и да погледнем какво е положението долу..
Освен смачканите и изгнили прагове, всичко долу беше очудващо здраво. Все пак е "италиянка", както казваше бако.
Не след дълго, започнах да препипвам по колата, като първият "mod", така да се каже, бяха прозрачни мигачи, за да направим каляската малко по-модерна.
Време беше да обслужим звяра и да погледнем какво е положението долу..
Освен смачканите и изгнили прагове, всичко долу беше очудващо здраво. Все пак е "италиянка", както казваше бако.
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Mishonti написа:Да ти е честит!
Най-хубавото е, че му се радваш истински. Постегни го малко, можеш далеч да промениш сегашната му визия.
Благодаря! Разказа едва сега започва, колега. Иска ми се колкото се може, повече да споделя и покажа материала, събиран вече година. Пооправил съм леко визията, но ще стигнем и до там.
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Сложихме чисто нова газова система BRC, сменихме врачанската регистрация и вече беше готова за първото пътешествие до Боровец.
Дойде време да сменя и маслото, което в последствие се оказа 15W 40, което значеше само едно... Пасатко пипа масълцето.
Само вижте старото масло.. Черно, като катран...
Изкъпах "детето" и бяхме готови за път. Повозихме абсолвентката (приятелката ми) в Пловдив, където следва. Щом се прибрах, се заех с друга задача - фолио за прозорците. Спрях се на 20% и да.. От евтиното е, но толкова ми бяха възможностите, а и не съм тръгнал да правя изложбен експонат. Малко грубо стана на места, но на мен си ми хареса.
Направих си и малко тестче с фолиото, като затъмних с него и стоповете. Доста се набръчка, но визията като цяло ми допадна.
Следващите стъпки бяха нови свещи (оказа се, че бако си е правил яко гаргари с Пасата.. две от свещите бяха с един електрод, а другите две с три...), LED крушки на габаритните светлини, номера и километража.
Дойде време да сменя и маслото, което в последствие се оказа 15W 40, което значеше само едно... Пасатко пипа масълцето.
Само вижте старото масло.. Черно, като катран...
Изкъпах "детето" и бяхме готови за път. Повозихме абсолвентката (приятелката ми) в Пловдив, където следва. Щом се прибрах, се заех с друга задача - фолио за прозорците. Спрях се на 20% и да.. От евтиното е, но толкова ми бяха възможностите, а и не съм тръгнал да правя изложбен експонат. Малко грубо стана на места, но на мен си ми хареса.
Направих си и малко тестче с фолиото, като затъмних с него и стоповете. Доста се набръчка, но визията като цяло ми допадна.
Следващите стъпки бяха нови свещи (оказа се, че бако си е правил яко гаргари с Пасата.. две от свещите бяха с един електрод, а другите две с три...), LED крушки на габаритните светлини, номера и километража.
Последна промяна от Иван.В. на Пет 30 авг 2019 15:04, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Течовете на спирачна течност оправи ли? Смени ли амортисьорите?
Визията не е най-важна, ами си купи и сложи в жабката резервна бобина с комутатор, за да не викаш неволята на път.
Визията не е най-важна, ами си купи и сложи в жабката резервна бобина с комутатор, за да не викаш неволята на път.
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Както горе споменах, опитвам се да разкажа, колкото се може по-сбито, какво съм правил за една година, от както имам Пасатчето. Относно теча, сменихме първо долната помпа на съединителя и след месец някъде, издаде багажа и горната, ще разкажа и за това след малко. За бобината, добре е да го направя това нещо, благодаря за съвета!
Обратно към историята..
Тук във форума видях тема за фарчетата и бързо грабнах един перманентен маркер, разглобих фаровете и за няколко минути, вече бяха готови.
Все повече и повече ме дразнеше обаче изкуството на бако с черния спрей върху калника, капака и багажника.. Нямах финансите да я пратя на бояджия, затова взех нещата в свои ръце и забърках свой цвят, който максимално да се доближава до този на колата. Заредих пейнтзуума, подготвих панелите и се развихрих.. Много от вас сега ще почнат да скачат, но за мен е 300 пъти по-добре, от вида, който имаше с този гаден черен спрей...
Когато погледнеш колата от далечко, дори не се забелязва толкова. Както и да е.. Нагласих Пасатчето, подготвих го за поредното пътуване до Пловдив, за да присъствам на защитата на момата. Станах рано, натоварих багажа и оп... Натискам педала на съединителя и той пропада... Викам си, е стига, бе... Опитах с обезвъздушаване, доливане.. Нищо. Качих се горе, пуснах лаптопа и започна търсенето.. Слезнах пак при колата, направих няколко теста и се заслушах. Чуваше се горната помпа как изпуска, когато препомпам съединителя. Събудих приятелката, съобщих ѝ гадната новина и изчаках сервиза да отвори. След няколко дни, Пасатчо беше пак в строя.
Реших отново да пробвам с фолиото върху стоповете и се развихрих. Също така, най-после събрах парици за две гуми, с което Пасата вече беше с четири еднакви джанти (най-после).
Обратно към историята..
Тук във форума видях тема за фарчетата и бързо грабнах един перманентен маркер, разглобих фаровете и за няколко минути, вече бяха готови.
Все повече и повече ме дразнеше обаче изкуството на бако с черния спрей върху калника, капака и багажника.. Нямах финансите да я пратя на бояджия, затова взех нещата в свои ръце и забърках свой цвят, който максимално да се доближава до този на колата. Заредих пейнтзуума, подготвих панелите и се развихрих.. Много от вас сега ще почнат да скачат, но за мен е 300 пъти по-добре, от вида, който имаше с този гаден черен спрей...
Когато погледнеш колата от далечко, дори не се забелязва толкова. Както и да е.. Нагласих Пасатчето, подготвих го за поредното пътуване до Пловдив, за да присъствам на защитата на момата. Станах рано, натоварих багажа и оп... Натискам педала на съединителя и той пропада... Викам си, е стига, бе... Опитах с обезвъздушаване, доливане.. Нищо. Качих се горе, пуснах лаптопа и започна търсенето.. Слезнах пак при колата, направих няколко теста и се заслушах. Чуваше се горната помпа как изпуска, когато препомпам съединителя. Събудих приятелката, съобщих ѝ гадната новина и изчаках сервиза да отвори. След няколко дни, Пасатчо беше пак в строя.
Реших отново да пробвам с фолиото върху стоповете и се развихрих. Също така, най-после събрах парици за две гуми, с което Пасата вече беше с четири еднакви джанти (най-после).
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Забравих да кажа за амортисьорите.. Да, смених предните два с нови газови Monroe.
За съжаление, бако беше си играл с черния спрей и върху броните.. След множеството бани, спрея започна да пада и беше време да освежа броните. Видях доста бисери и крепежи с тел, когато свалих предната броня.. Както при повечето Пасати от този модел, и моят беше с изкорубена маска, която дори липсва. Ножа беше захванат с телове и стоеше супер грозно.. Махнах всичките телчища и захванах ножа с малко наличен материал. Боядисах всичко и заспа. (Отново, знам, че може и по-добре, но пак казвам... Средствата!)
Дойде Август месец и беше време за един друг подарък - салон от GL, плюс нов надпис на багажната врата, защото при посещението на феста в Експо център, ми гепиха стария...
Корите на вратите обаче не бяха в много добро състояние, имаше и счупено по тях, затова си оставих моите на вратите.
И така, месеците се нижеха, колицата си ме слушаше.
С есента, дойде и време за местенето... Озовахме се в Пловдив, далеч от гаража, инструментите и градинския маркуч.
Доста ми беше кофти, защото повечето неща, които бях запланувал да правя по колата, нямаше как да ги направя в Пловдив...
Декември месец вече имах заделени парички и реших да взема джантички за топлите сезони. Изпаднаха ми тези BBS 15-ки, от Golf Mk3 GT и реших да ги взема. Естествено, нямаше начин да останат в този цвят. И така, тествах ги, паснаха. Единственото проблемче беше стойката на задните.. Трябваше си фланчета, които взех, но се оказаха с по-малък централен отвор. Продадох фланците и се спрях на други глезотийки, които ще покажа по-напред в темата.
Февруари месец ей така реших да сложа пак оранжевите мигачи отпред.
За съжаление, бако беше си играл с черния спрей и върху броните.. След множеството бани, спрея започна да пада и беше време да освежа броните. Видях доста бисери и крепежи с тел, когато свалих предната броня.. Както при повечето Пасати от този модел, и моят беше с изкорубена маска, която дори липсва. Ножа беше захванат с телове и стоеше супер грозно.. Махнах всичките телчища и захванах ножа с малко наличен материал. Боядисах всичко и заспа. (Отново, знам, че може и по-добре, но пак казвам... Средствата!)
Дойде Август месец и беше време за един друг подарък - салон от GL, плюс нов надпис на багажната врата, защото при посещението на феста в Експо център, ми гепиха стария...
Корите на вратите обаче не бяха в много добро състояние, имаше и счупено по тях, затова си оставих моите на вратите.
И така, месеците се нижеха, колицата си ме слушаше.
С есента, дойде и време за местенето... Озовахме се в Пловдив, далеч от гаража, инструментите и градинския маркуч.
Доста ми беше кофти, защото повечето неща, които бях запланувал да правя по колата, нямаше как да ги направя в Пловдив...
Декември месец вече имах заделени парички и реших да взема джантички за топлите сезони. Изпаднаха ми тези BBS 15-ки, от Golf Mk3 GT и реших да ги взема. Естествено, нямаше начин да останат в този цвят. И така, тествах ги, паснаха. Единственото проблемче беше стойката на задните.. Трябваше си фланчета, които взех, но се оказаха с по-малък централен отвор. Продадох фланците и се спрях на други глезотийки, които ще покажа по-напред в темата.
Февруари месец ей така реших да сложа пак оранжевите мигачи отпред.
Последна промяна от Иван.В. на Пет 30 авг 2019 15:09, променено общо 2 пъти.
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Ей, забравих да споделя за първата ми VAG сбирка! Тя се проведе през Октомври месец, миналата 2018-та година, на Гребната база в Пловдив!
Обратно към 2019-та година!
Март месец беше доста пълноценен. Взех си ново плейърче с bluetooth и две говорителчета Pioneer за задните врати. Преди това, бях забил две колони от уредба в багажника и само заемаха излишно място, а и не се чуваха много, ако не си седнал на задната седалка. Свалих корите, изрязах дупки и монтирах Pioneer-ките. Всичко заспа, както се казва.
И както се вижда на снимките, времето в Пловдив беше доста... Хахаво. Един ден е кучи студ, на другия почти пролет..
Присетих се за един трик и изтичах до "левчето" за флуоресцентни маркери, след което свалих километража и махнах стъклото. Тъй като бях сложил сини LED крушки за подсветки, на теория трябваше да се получи доста добре.
Лявата крушка постоянно ми прекъсваше и реших да запоя проклетиите и да приключа с този проблем. Пожънах успех на 60-тина процента, защото прекъснах захранващата лента точно при проклетата лява крушка... Закърпих някак положението и опитах пак. След два съсипани диода и сума ти псувни, лявата част остана БЕЗ крушка. Една кака щеше да ми продаде LED лента, с която да разкарам всичките крушки, но така и не ми отговори, а уж предлагаше лично предаване за района на Пловдив.. Писна ми да я карам да даде адрес и оставих нещата така.
Един друг наболял проблем ми беше топката на скоростния лост. Не знам бако какво е правил с нея, но половината ѝ липсваше, беше я увил в черно тиксо и постоянно се въртеше. Писах из групите във Facebook, но никой не отговаряше. Реших пак да пробвам и РАЗГЕЛЕ! Най-после един пич от Видин ми прати топка и маншон, за което има едно огромно БЛАГОДАРСКО от мен!
С месеците каране, задницата започна много да подскача, колата стана нестабилна и на магистралата повече от 90-100км/ч не смеех да вдигна. Още, когато газаджията ми монтираше уредбата преди година, ме предупреди, че и задните амове са сдали багажа, но нямах финанса да ги оправям. Е, вече бях събрал достатъчно, за да оправя и тях и да стегна предницата. Прибрах се в родния град и започнах да свалям багажи и пластмаси от багажника. Предпочитах сам да го направя, за да не липсват половината винтове, след като си взема колата от сервиза. Докато чаках зелена светлина от сервиза, реших да поработя малко с BBS-ките, за да са готови след месец, когато вече зимните гуми се свалят. Изшкурих, изчистих и боядисах. Отново, знам че съм претупал нещата и даааа, знам че няма да издържи спрея много време.. От сервиза се обадиха, че мога да закарам колата и ремонта започна - нови Monroe задни амортесьорчета, заден десен лагер (левия го смених миналата година по това време), тампони на носачите, шарнири, външно ляво каре, десен накрайник на рейката, реглаж (при който се оказа, че задния мост е разчекнат.. бако здраво е товарил Пасата и скоро ще издиря друг мост, но с дискове, защото имам лоши спомени с тия барабани от първата кола) и празен джоб.
Както се вижда на последната снимчица, на 30-ти Март присъствах на сбирката на феновете и собственици на PASSAT B3 и B4. Това беше втората сбирка, на която присъствах и ми беше много яко, нищо че беше леееко студено и ветровито.
Обратно към 2019-та година!
Март месец беше доста пълноценен. Взех си ново плейърче с bluetooth и две говорителчета Pioneer за задните врати. Преди това, бях забил две колони от уредба в багажника и само заемаха излишно място, а и не се чуваха много, ако не си седнал на задната седалка. Свалих корите, изрязах дупки и монтирах Pioneer-ките. Всичко заспа, както се казва.
И както се вижда на снимките, времето в Пловдив беше доста... Хахаво. Един ден е кучи студ, на другия почти пролет..
Присетих се за един трик и изтичах до "левчето" за флуоресцентни маркери, след което свалих километража и махнах стъклото. Тъй като бях сложил сини LED крушки за подсветки, на теория трябваше да се получи доста добре.
Лявата крушка постоянно ми прекъсваше и реших да запоя проклетиите и да приключа с този проблем. Пожънах успех на 60-тина процента, защото прекъснах захранващата лента точно при проклетата лява крушка... Закърпих някак положението и опитах пак. След два съсипани диода и сума ти псувни, лявата част остана БЕЗ крушка. Една кака щеше да ми продаде LED лента, с която да разкарам всичките крушки, но така и не ми отговори, а уж предлагаше лично предаване за района на Пловдив.. Писна ми да я карам да даде адрес и оставих нещата така.
Един друг наболял проблем ми беше топката на скоростния лост. Не знам бако какво е правил с нея, но половината ѝ липсваше, беше я увил в черно тиксо и постоянно се въртеше. Писах из групите във Facebook, но никой не отговаряше. Реших пак да пробвам и РАЗГЕЛЕ! Най-после един пич от Видин ми прати топка и маншон, за което има едно огромно БЛАГОДАРСКО от мен!
С месеците каране, задницата започна много да подскача, колата стана нестабилна и на магистралата повече от 90-100км/ч не смеех да вдигна. Още, когато газаджията ми монтираше уредбата преди година, ме предупреди, че и задните амове са сдали багажа, но нямах финанса да ги оправям. Е, вече бях събрал достатъчно, за да оправя и тях и да стегна предницата. Прибрах се в родния град и започнах да свалям багажи и пластмаси от багажника. Предпочитах сам да го направя, за да не липсват половината винтове, след като си взема колата от сервиза. Докато чаках зелена светлина от сервиза, реших да поработя малко с BBS-ките, за да са готови след месец, когато вече зимните гуми се свалят. Изшкурих, изчистих и боядисах. Отново, знам че съм претупал нещата и даааа, знам че няма да издържи спрея много време.. От сервиза се обадиха, че мога да закарам колата и ремонта започна - нови Monroe задни амортесьорчета, заден десен лагер (левия го смених миналата година по това време), тампони на носачите, шарнири, външно ляво каре, десен накрайник на рейката, реглаж (при който се оказа, че задния мост е разчекнат.. бако здраво е товарил Пасата и скоро ще издиря друг мост, но с дискове, защото имам лоши спомени с тия барабани от първата кола) и празен джоб.
Както се вижда на последната снимчица, на 30-ти Март присъствах на сбирката на феновете и собственици на PASSAT B3 и B4. Това беше втората сбирка, на която присъствах и ми беше много яко, нищо че беше леееко студено и ветровито.
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Стигнахме до Април месец и вече беше време да качим BBS-ките и да видим как ще стоят с новата боя. Скимна ми, да сваля багажника от тавана и се заех със задачата. Зимата вече бях пробвал, но не успях. За съжаление, нямах ключето от патроните, с което се сваля. Поразгледах още и открих, че всъщност не ми е нужно въпросното ключе, а само един шестограм и доста търпение. Някак си проврях шестограма отдолу и леееко по леееко отвих проклетиите.
Реших отново да сложа прозрачните мигачи, но за целта трябваше да си взема и странични такива (тези в калниците), защото не се връзваха. Набавих си ги, но се оказа, че буксата с фасунгата е като тази на Golf Mk3 и няма да стане с тази на Пасата. Веднага издирих някой, който продава Голфче на части в Пловдив и след ден-два, вече си имах и буксите. С малко свръзки и "жичкаджийство", мигачите бяха готови.
По закон, всеки път, когато си измия колицата, нещо или някой я прави на г*з.. В случая, "сахарския" дъжд...
Нямах търпение тая пумия да отмине, за да си измия пак колицата.. И ето, че дойде този ден!
Тук още не бях сложил страничните прозрачни мигачи. Сложих ги, когато заминахме за Доспат, за първата сватба, на която щях да водя Пасатко.
Много баири в тоя Доспат, много нещо.. И ето последната снимка на колицата, веднага след като се върнахме в Пловдив. Понеже се справи брилянтно, за подарък получи една хубава баня!
Реших отново да сложа прозрачните мигачи, но за целта трябваше да си взема и странични такива (тези в калниците), защото не се връзваха. Набавих си ги, но се оказа, че буксата с фасунгата е като тази на Golf Mk3 и няма да стане с тази на Пасата. Веднага издирих някой, който продава Голфче на части в Пловдив и след ден-два, вече си имах и буксите. С малко свръзки и "жичкаджийство", мигачите бяха готови.
По закон, всеки път, когато си измия колицата, нещо или някой я прави на г*з.. В случая, "сахарския" дъжд...
Нямах търпение тая пумия да отмине, за да си измия пак колицата.. И ето, че дойде този ден!
Тук още не бях сложил страничните прозрачни мигачи. Сложих ги, когато заминахме за Доспат, за първата сватба, на която щях да водя Пасатко.
Много баири в тоя Доспат, много нещо.. И ето последната снимка на колицата, веднага след като се върнахме в Пловдив. Понеже се справи брилянтно, за подарък получи една хубава баня!
Последна промяна от Иван.В. на Пет 30 авг 2019 15:15, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Браво,с много голям ентусиазъм разказваш за колата си.Много безаварийни километри ти пожелавам
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
muns61 написа:Течовете на спирачна течност оправи ли? Смени ли амортисьорите?
Визията не е най-важна, ами си купи и сложи в жабката резервна бобина с комутатор, за да не викаш неволята на път.
Аз още докато карах дъртия си возех и резервно делко освен бобина. Иначе браво на колегата за пасатчето.
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Bai Sando написа:Браво,с много голям ентусиазъм разказваш за колата си.Много безаварийни километри ти пожелавам
Благодаря, колега!
Знам, че реално не съм направил почти нищо, но за мен лично е много.
Онзи ден си взех нова щека за маслото и гърловина, защото моята беше счупена.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Моят първи Volkswagen - Passat B3 ABS 90hp
Екстра е Пасата.
Щом Бако го не е усмъртил.
Щом Бако го не е усмъртил.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: edition и 86 госта