Здравеите на всички
От скоро съм собственик на Volkswagen Golf IV Variant (1J5) - 1.9 TDI (101 Hp)
Четох доста из форума ,но съвсем се обърках и не прочетох никъде конкретно за моя проблем
Значи проблема е следния :Като заключа колата с ключа (нямам дистанционно) заключва и диодчето почва да мига както си трябва,но като искам да отключа колата отключва нормално но ключа застава в позиция в която неможе да бъде изваден. Като го мръдна лекичко тя заключва отново Ако отворя вратата и тогава извадя ключа пак се заключва но без шофьорската врата.После давам контакт и от бутона на вратата отключвам наново,но в момента в който врътна ключа се чува едно стържене от вратата за няколко секунди Нямам идея какво може да е .От дясната врата заключва и отключва нормално и няма проблеми.
След четене по форума се загледах и видях ,че плафона на вратата не свети и не се чува зумер за забравени светлини.Много рядко светва и плафона при отваряне на вратата.Със другите врати и багажника няма проблем,работят адекватно и плафоните светват при отваряне.
Със задържане на ключа сваля и вдига и четерите стъкла,ако съм отворил един прозорец ,като заключа го вдига
Напръсках обилно със спрей и започна на десет пъти един да отваря нормално и плафона на вратата светна няколко пъти Но забелязах,че като се загледам във светещи плафон премигва сякаш ще загасне всеки момент Дали е кабел,брава микроключе
Ясно ,че ще се разглобява,но темите вече нямат снимки и трудно се орентира човек.За това Моля за помощ,линкове със снимки, съвети .
Извинявам се дългия пост
Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
Колега ,благодаря.
Аз клиповете ги гледах и доста теми четох,но се чудя как да разбера дали микретата е за смяна или има спукани спойки,или кабел нещо е прекъснат .Ако са изкъртени спойки ,то задължително трябва да се разглобява.
Но ако само микретата е блокирала,може да се пусне външен бутон (четох в една тема как става) и мисля е добро решение.
Може ли без разглобяване да се установи какво е дефектирало?
До края на седмицата ще чета и събирам информация,почивните дни ще действам.
Аз клиповете ги гледах и доста теми четох,но се чудя как да разбера дали микретата е за смяна или има спукани спойки,или кабел нещо е прекъснат .Ако са изкъртени спойки ,то задължително трябва да се разглобява.
Но ако само микретата е блокирала,може да се пусне външен бутон (четох в една тема как става) и мисля е добро решение.
Може ли без разглобяване да се установи какво е дефектирало?
До края на седмицата ще чета и събирам информация,почивните дни ще действам.
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
Без разглобяване-диагностика с компютър(VAG kom)-около 20 лева.
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
За сега миля да да започна със сваляне и ремонт на патрона,като на клипа
https://www.youtube.com/watch?v=rQK-w7TPel4
Дано се оправи проблема със задържане на патрона.
Микретата като се стопли
п.п.Направих процедурата от клипа ,сега патрона е почистен и смазан перфектно.Но проблема си остана Вече съм сигурен,че бравата е с броблем.Там където контактува езичето на патрона е много чуствително и се заключва сама колата в момента който отключа и пусна ключа,който вече е смазан и се връща перфектно.Явно ще се сваля бравата и ще се пробвам да я отремонтирам,ако не сатане ще я сменя с нова
След няколко опита установих и ,че нямам аларма Така ,че поставянето на аларма също е на дневен ред
https://www.youtube.com/watch?v=rQK-w7TPel4
Дано се оправи проблема със задържане на патрона.
Микретата като се стопли
п.п.Направих процедурата от клипа ,сега патрона е почистен и смазан перфектно.Но проблема си остана Вече съм сигурен,че бравата е с броблем.Там където контактува езичето на патрона е много чуствително и се заключва сама колата в момента който отключа и пусна ключа,който вече е смазан и се връща перфектно.Явно ще се сваля бравата и ще се пробвам да я отремонтирам,ако не сатане ще я сменя с нова
След няколко опита установих и ,че нямам аларма Така ,че поставянето на аларма също е на дневен ред
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
Разглобявай смело, всичко се ремонтира, /презапояваш ,смазваш/ и си ти.
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
Разглобих шофьорската врата и успях да сваля бравата и да я отремонтирам успешно Микретата вече работи и плафона на вратата светна.Вече няма и проблем с отключването и заключване,патрона е смазан и работи перфектно Плафоните светят адекватно от всяка врата при отваряне и затваряне.Само зумера не заработи при отворена врата на габарит .Централното работи добре,и при задържане на ключа се свалят и вдигат стъклата.
До тук добре ,но пълно щастие няма Записах номера на комфорт модула (1jo 959 799 q ) и доколкото успях да разбера от прочетеното,не поддържа дистанционно управление на централното Така идеята за сгъваем ключ с бутони отпада.Като се има на предвид и ,че няма и заводска аларма,ще търся подходяща аларма с която ще мога да отключвам и заключвам дистанционно.Да мигат мигачите и да издава звук като отключвам и заключвам
Ако някой предложи изпитана аларма,която работи добре с модула на голф 4 и заводския имобилайзер ,ще съм благодарен да сподели
Нещо такова ми се върти в главата
Надявам се ключар да може да нареже перата и да сложи вътре ампула за имобилайзера и да си паля с новия ключ.
До тук добре ,но пълно щастие няма Записах номера на комфорт модула (1jo 959 799 q ) и доколкото успях да разбера от прочетеното,не поддържа дистанционно управление на централното Така идеята за сгъваем ключ с бутони отпада.Като се има на предвид и ,че няма и заводска аларма,ще търся подходяща аларма с която ще мога да отключвам и заключвам дистанционно.Да мигат мигачите и да издава звук като отключвам и заключвам
Ако някой предложи изпитана аларма,която работи добре с модула на голф 4 и заводския имобилайзер ,ще съм благодарен да сподели
Нещо такова ми се върти в главата
Надявам се ключар да може да нареже перата и да сложи вътре ампула за имобилайзера и да си паля с новия ключ.
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
Така да допълня развитието по темата:
Поръчах този ремонтен комплект
Получи се перфектно и работата заспа,вече отключва и заключва като нова
След поправка на бравата и микро ключето всички плафони по колата си светят както трябва,то всъщност само плафона на шофьорската врата правеше проблем.
Така до тук добре,но зумера за забравени светлини пак не издава звук.Вчера светна лампа за горивото и гонг не се чу
Сега вече ми изникна и още един въпрос.Той е свързан с идикацията за отворена врата
Значи при мен работи само при отворен багажник При положение,че брави и плафони работят -Трябва ли да показва на таблото при отворена врата?
Къде ли не търсих и нищо не открих.Бушоните са проверени един по един
Поръчах този ремонтен комплект
Получи се перфектно и работата заспа,вече отключва и заключва като нова
След поправка на бравата и микро ключето всички плафони по колата си светят както трябва,то всъщност само плафона на шофьорската врата правеше проблем.
Така до тук добре,но зумера за забравени светлини пак не издава звук.Вчера светна лампа за горивото и гонг не се чу
Сега вече ми изникна и още един въпрос.Той е свързан с идикацията за отворена врата
Значи при мен работи само при отворен багажник При положение,че брави и плафони работят -Трябва ли да показва на таблото при отворена врата?
Къде ли не търсих и нищо не открих.Бушоните са проверени един по един
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
На таблото показва само за багажника. Зумерчето ти сигурно е изгоряло, зад таблото е. С ваг-ком мисля, че мижеше да се тества.
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
vanesto написа:На таблото показва само за багажника. Зумерчето ти сигурно е изгоряло, зад таблото е. С ваг-ком мисля, че мижеше да се тества.
Мерси колега ,спести ми доста ровичкане.То по плафона се разбира дали има отворена врата,лошото е ,че незнаеш коя е
А зумера -По лесно ще ми е да си сложа един обикновен зумер за фаровете,не ми се сваля пак табло скоро го свалях да му видим пин кода.
Сложих си допълнително модул като по горе посоченият и заради ампулата ,която трябваше да се запише да мога да паля с новите ключове.Сега всичко е както трябва,отключвам и заключвам дистанционно,вдигам стъклата дистанционно,имам сигнализация при отключване и заключване мигат мигачи...
Ето ги китайците
Най вероятно няма да се занимавам със зумера за сега,може би няма да ми трябва
Подготвил съм модул ,който ще пали фарове и габарити автоматично,и зумера няма да ми трябва
Ето това мисля да слагам
Като го монтирам ще пиша и за резултата
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
След два месеца вече мога да дам отзив за модула за фаровете.Претърпя малко промени и реално плзвам само двете релета без платката.Едното пали фаровете на къси,другото габарит и интериорно осветление. Захранил съм ги от генератора(син кабел)става + след като завърти мотора стабилно и подава команда на релетата и тръгват заедно.Всичко тръгва така все едно съм врътнал кчюча на къси.Направен е байпас на ключа реално .Е няма дълги и стоп мъгла,но пък те ежедневно не се ползват.Мога да врътна ключа при работеща система няма проблем,всичко е защитено с диоди които пускат тока само в едната посока и не окъсява,ако трябва да се включи стопа за мъгла(халогени нямам).
На захранващия кабел съм сложил бушон 10А и прекъсвач:
Когато оставям колата в сервиз го изключвам,да не им светкат фаровете на всяко палене
Може да се сложи и още едно реле,когато завъртиш ключа на габарит и да изключва системата,но на мен така ми е екстра.Вече два месеца каране всеки ден нямам никакви ядове.Паля колата тръгват фаровете,гася колата и всичко гасне
Да споделя и за другото решение с ключа,за тези които модула им не подържа радио ключ
Китаеца си работи перфектно,вече си отключвам/заключвам дистанционно.Имам си сигнализация, мигат мигачи ,стъклата се вдигат като заключа Има опция да я търсиш на паркинг,третото копче е за изключване на сирената.
Има и варианти само модул за централно без шокови датчици и сирена с две модулни дистанциони и излиза малко по евтино.
На мен майстора който ми монтира всичко,наряза заготовката, сложи вътре ампула и я обучи към имобилайзера и си имам два ключа с който мога да паля колата.Хубавото е ,че там от където купих всичко си имат и резервни части.Примерно нова кутийка с перо заготовка е 6 лв. и местиш само платката, ампулата и перото.Ако ти е захабено перото новото го нарязват за 5 лв и така за малко пари си имаш нов ключ
Е и емблемката е 2 лева
На захранващия кабел съм сложил бушон 10А и прекъсвач:
Когато оставям колата в сервиз го изключвам,да не им светкат фаровете на всяко палене
Може да се сложи и още едно реле,когато завъртиш ключа на габарит и да изключва системата,но на мен така ми е екстра.Вече два месеца каране всеки ден нямам никакви ядове.Паля колата тръгват фаровете,гася колата и всичко гасне
Да споделя и за другото решение с ключа,за тези които модула им не подържа радио ключ
Китаеца си работи перфектно,вече си отключвам/заключвам дистанционно.Имам си сигнализация, мигат мигачи ,стъклата се вдигат като заключа Има опция да я търсиш на паркинг,третото копче е за изключване на сирената.
Има и варианти само модул за централно без шокови датчици и сирена с две модулни дистанциони и излиза малко по евтино.
На мен майстора който ми монтира всичко,наряза заготовката, сложи вътре ампула и я обучи към имобилайзера и си имам два ключа с който мога да паля колата.Хубавото е ,че там от където купих всичко си имат и резервни части.Примерно нова кутийка с перо заготовка е 6 лв. и местиш само платката, ампулата и перото.Ако ти е захабено перото новото го нарязват за 5 лв и така за малко пари си имаш нов ключ
Е и емблемката е 2 лева
- stoqng76
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 10 фев 2019 15:22
- Автомобил: Passat B6 bluemotion TDI 77kw
- Двигател: BLS 105ps
- Местоположение: България
Re: Golf 4 проблем при отключване от лявата врата
vanesto написа:На таблото показва само за багажника. Зумерчето ти сигурно е изгоряло, зад таблото е. С ваг-ком мисля, че мижеше да се тества.
Зумерчето в таблото(по скоро колонката )е смених с чисто нова и пак не издава звук като светне лампа или за забравени фарове Плафоните работят адекватно,микроключетата са наред Като загася колата и извадя ключа светка плафона,на вратата плафона също работи но проклетия зумер неще
Планирам смяна на табло с фис и се надявам там да се случат нещата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта