kris11 написа:petko5 написа:kris11 написа:
Пяната гние със скоростта на светлината, ако е изложена на атмосферни условия !
Пяната гние от UV лъчи. Вътре в гредите няма слънце, а в 2 та края са затапени с пл. капачки.
Оф /напарвил съм си греи от CrNi 20х20 мм и вътре съм напълнил пяна,малко силикон и капачки.Това беше някъде 2014г/.
В гредите от ЛиДЛ има 10мм процеп разположен надлъжно (близо 900мм) по гредите, по която се движат захващачите, защото са универсални и са предвидени за много автомобили имащи греди на тавана.
Пяната гние при пряк достъп на дневна светлина, няма значение дали е облачно, слънчево или студени...просто...дневна светлина
Когато напълниш гредите от ЛиДЛ с пяна:
Първо - Трябва да стабилизираш декоративните тапи в края на щеките, защото пяната се разширява, а тапите си изваждат на ръка
Второ - Трябва да намериш начин да изолираш тази пяна в този процеп от 10мм. до светлина, в противен случай започва да гние и така до основи...
Трето - Единственото за което се сещам за изолация на пяната от гниене, е профил, който е огънат по профила на гредите и занитен, при което се оскъпява цялата операция, тоест, по добре да си вземеш оригинални напречни греди или сам да си ги направиш
Четвърто - Захващачите от разширението на пяната се блокират и не могат да се регулират, но при начина приложен от мен могат
Ще оспоря мнението на колегата
Ronin , защото минах близо 700км за 3дни и гредите не свиреха уплътнени по моя начин
В крайна сметка, акцента ми е върху изолирането на шум и свирене на греди закупени от ЛиДЛ , а не собствено производство или греди от други вериги
,
Весели и незабравими празници на всички