Моят Б8 е блумоушън технолоджи и няма адблу. Всичко на ФВ от няколко години е BMT(блумоушън технолоджи), и бензин и дизел. Маркетингов трик основно.
Аз лично проблем с горивата никога не съм имал. На първия ми AHF смених горивния на 50 000км и си беше съвсем чист. А това беше преди 6-7г., контрола е по-добър сега. Като резултати на дино стенд, всичките ми коли са се представяли чудесно - и дизелови и бензинови. Това не става с лошо гориво. Обаче масово се сипва нафта от разни баничарки по 1.80лв и ми се струва че от там идват проблеми...
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
По добре късно, отколкото никога. :D
Седяха захвърлени в багажника, защото мислех че няма да ми потрябват. Пасатора е с тонирани стъкла.
Швабата а.к.а предишния собственик явно си ги е купувал.. Climair.
Е... затрябваха ми. След като ги сложих съм много хепи. Видимостта отвътре навън е супер. Отвън на вътре е нулева в комбинация със тъмни стъкла.
Плюсове: може да возите Вампири и деца абсолютно необезпокоявани от слънчевите лъчи. Само на тонирани стъкла имаше мръщене и мятане на солети из цялата кола от страна на детето. Вампира.. ми той си изгоря.. знаете как е :D
И са страхотни комарници.
Минус: само един досега. Огледалата не се затъмняват нощно време, когато някой ми е застанал с китайския ксИнон отзад и свети в космоса. Може би ако махна сенника от вратата на багажника ще реша този минус. Ама нИща.
Седяха захвърлени в багажника, защото мислех че няма да ми потрябват. Пасатора е с тонирани стъкла.
Швабата а.к.а предишния собственик явно си ги е купувал.. Climair.
Е... затрябваха ми. След като ги сложих съм много хепи. Видимостта отвътре навън е супер. Отвън на вътре е нулева в комбинация със тъмни стъкла.
Плюсове: може да возите Вампири и деца абсолютно необезпокоявани от слънчевите лъчи. Само на тонирани стъкла имаше мръщене и мятане на солети из цялата кола от страна на детето. Вампира.. ми той си изгоря.. знаете как е :D
И са страхотни комарници.
Минус: само един досега. Огледалата не се затъмняват нощно време, когато някой ми е застанал с китайския ксИнон отзад и свети в космоса. Може би ако махна сенника от вратата на багажника ще реша този минус. Ама нИща.
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 16:01
- Автомобил: Passat b7 2013 DSG 140ps
- Двигател:
- Местоположение: Свети Влас
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Поръчал съм си комплект такива за всички стъкла, включително и за предни. Чакам да ми ги донесе един руснак, че в Алито ги няма за комби, а в бг искат 380лв. Обаче по светлия вариант, твоите са по плътния вариант ми се вижда, и понеже съм с тонирани стъкла отзад ще е добре за малчо, а на предните където ми трябва видимост мисля също ще е добре.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
По повод на обслужването на 120к км., за което отворих тема преди няколко дни. Направих го вчера при доверен майстор.
Предисторията е, че преди 29к км. (когато автомобилът бе на 90к км.) обслужих колата в Порше София Изток - филтри и масло.
След обслужването, получих съвети да сменя заден амортисьор, да оставя колата за преглед на предницата, понеже имало нещо притеснително и да сменя пистовия ремък. За пистовия ремък не трябвало да отлагам, а в рамките на месец-два да отида, за да не стане някакъв проблем.
Интересен факт №1: След тези съвети отидох при доверения ми майстор за пълен преглед - такива проблеми той не установи. Повече от година и половина карам по този начин и оттогава съм карал колата няколко пъти на периодични профилактични прегледи - до момента нямам никакви проблеми.
Интересен факт №2: Моторът ми е 2.0 TDI (2013) и по думи на майстора ми, събира 4,3л. масло.
При смяната вчера от мотора и масления филтър общо излязоха НАД 6л. масло!
Не соча с пръст, не обвинявам. Казвам фактология. И не желая да убеждавам никого в нищо.
Както каза колегата netizen преди няколко дни - Всеки си има глава на раменете. Всеки сам да си прави изводите. Аз своите вече ги направих.
Предисторията е, че преди 29к км. (когато автомобилът бе на 90к км.) обслужих колата в Порше София Изток - филтри и масло.
След обслужването, получих съвети да сменя заден амортисьор, да оставя колата за преглед на предницата, понеже имало нещо притеснително и да сменя пистовия ремък. За пистовия ремък не трябвало да отлагам, а в рамките на месец-два да отида, за да не стане някакъв проблем.
Интересен факт №1: След тези съвети отидох при доверения ми майстор за пълен преглед - такива проблеми той не установи. Повече от година и половина карам по този начин и оттогава съм карал колата няколко пъти на периодични профилактични прегледи - до момента нямам никакви проблеми.
Интересен факт №2: Моторът ми е 2.0 TDI (2013) и по думи на майстора ми, събира 4,3л. масло.
При смяната вчера от мотора и масления филтър общо излязоха НАД 6л. масло!
Не соча с пръст, не обвинявам. Казвам фактология. И не желая да убеждавам никого в нищо.
Както каза колегата netizen преди няколко дни - Всеки си има глава на раменете. Всеки сам да си прави изводите. Аз своите вече ги направих.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Има една не-малка вероятност, да сте източили 4.3 литра масло и 1.7 литра нафта.
- angel.angelov13
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 17 яну 2019 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Това с Бг представителствата почва да звучи още по плашещо.
Аз също писах, че първия преглед на колата при пристигането ми с нея в Бг беше в оторизиран представител на марката за Варна. След това последва вторичен при доверен механик и нещата бяха доста различни:
1. Преглед на спирачна система
*Аутотрейд - без дори да свалят джантите установиха че всичко е 6.
*механика - предни накладки за смяна и спирачна течност(също и според серв. Книжка)
2. Подгревна свещ, която я видяхме още в Германия на диагностиката че е за смяна.
*Аутотрейд - всичко е 6. То така си излиза грешка ама всъщност е здрава.
*механика - след като му казах какво за ми казали в Аутотрейд, човека я изкара и й подаде ток да се посмеем.
... и така нататък...
Колата имаше проблем с термостатите като я докарах. Казах на приемчика в Аутотрейд, че не вдига температура по табло, но духа топло и той ми обясни че първо ще сменим малкия за 300лв горе доло по спомен, ако не се оправи ще сменим и големия за незнам си колко пари. Това още преди да са видели колата. Въобще преди колата да влезе за оглед бях с оферта на стойност 1500лв.+ за масло, филтри, предни тампони на носачите и комплект ангренаж.
Аз също писах, че първия преглед на колата при пристигането ми с нея в Бг беше в оторизиран представител на марката за Варна. След това последва вторичен при доверен механик и нещата бяха доста различни:
1. Преглед на спирачна система
*Аутотрейд - без дори да свалят джантите установиха че всичко е 6.
*механика - предни накладки за смяна и спирачна течност(също и според серв. Книжка)
2. Подгревна свещ, която я видяхме още в Германия на диагностиката че е за смяна.
*Аутотрейд - всичко е 6. То така си излиза грешка ама всъщност е здрава.
*механика - след като му казах какво за ми казали в Аутотрейд, човека я изкара и й подаде ток да се посмеем.
... и така нататък...
Колата имаше проблем с термостатите като я докарах. Казах на приемчика в Аутотрейд, че не вдига температура по табло, но духа топло и той ми обясни че първо ще сменим малкия за 300лв горе доло по спомен, ако не се оправи ще сменим и големия за незнам си колко пари. Това още преди да са видели колата. Въобще преди колата да влезе за оглед бях с оферта на стойност 1500лв.+ за масло, филтри, предни тампони на носачите и комплект ангренаж.
- miroslav.markov
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 13 юни 2019 13:46
- Автомобил: Passat Variant B7 DSG
- Двигател: TDI 140Hp 2012
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Забелязали ли сте какъв знак има на капачката за резервоара отвътре ?
ето и една статия по въпроса за Bio Diesel , всеки да си сменя филтъра както му е кеф. Аз предпочитан на 10хил с останалите, свалям си и чашата на филтъра и си я измивам до сухо, до сега съм изхвърял само чисти филтри и не съм имал утайки. Зареждам само на лук ойл , чат пат сипвам бардал bdc но предпочитам да не сипвам добавки , че и това е записано в книгата на колата "да не се добавят каквито и да било добавки в горивото"
https://news.bg/economics/zapochva-smesvane-na-dizelovo-gorivo-s-biogoriva.html
За въпросния стикер, има и размера на гумите, които може да се ползват. Кой е оптималния за Б7 ? Имам по два комплекта гуми зимни и летни, едните са 205/55/16 а другите 215/55/16 и се чудя кои да оставя? Може би има значение зимни/летни?
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 20 дек 2018 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
airmalta написа:По повод на обслужването на 120к км., за което отворих тема преди няколко дни. Направих го вчера при доверен майстор.
Предисторията е, че преди 29к км. (когато автомобилът бе на 90к км.) обслужих колата в Порше София Изток - филтри и масло.
След обслужването, получих съвети да сменя заден амортисьор, да оставя колата за преглед на предницата, понеже имало нещо притеснително и да сменя пистовия ремък. За пистовия ремък не трябвало да отлагам, а в рамките на месец-два да отида, за да не стане някакъв проблем.
Интересен факт №1: След тези съвети отидох при доверения ми майстор за пълен преглед - такива проблеми той не установи. Повече от година и половина карам по този начин и оттогава съм карал колата няколко пъти на периодични профилактични прегледи - до момента нямам никакви проблеми.
Интересен факт №2: Моторът ми е 2.0 TDI (2013) и по думи на майстора ми, събира 4,3л. масло.
При смяната вчера от мотора и масления филтър общо излязоха НАД 6л. масло!
Не соча с пръст, не обвинявам. Казвам фактология. И не желая да убеждавам никого в нищо.
Както каза колегата netizen преди няколко дни - Всеки си има глава на раменете. Всеки сам да си прави изводите. Аз своите вече ги направих.
Колега ,ако найстина сте източили 6 литра масло.Има голяма вероятност 1.7-2л. Да е нафта.Най-вероятно си с еко софтуера и има чести регенарции
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Истина е, че софтуерът е сменен.
Благодаря за информацията, Lubomir98765 и netizen
Благодаря за информацията, Lubomir98765 и netizen
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
А защо влиза това масло там, аз съм с 1.6тди с мноооого честите регенерации но повишаване на масло нямам , колкото сипя толкова източвам при смяната ?
За гумите избери по хубавите ... аз съм с 205/55 16" от завода заложени по рама, с такива дойде автомобила от германия също така и такива си взех, но летните си ползвам от предишния пасат 225/45 17" заедно с джантите че са ет37 и повече ми харесват как стоят малко по - изнесени.
За гумите избери по хубавите ... аз съм с 205/55 16" от завода заложени по рама, с такива дойде автомобила от германия също така и такива си взех, но летните си ползвам от предишния пасат 225/45 17" заедно с джантите че са ет37 и повече ми харесват как стоят малко по - изнесени.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
[quote= За въпросния стикер, има и размера на гумите, които може да се ползват. Кой е оптималния за Б7 ? Имам по два комплекта гуми зимни и летни, едните са 205/55/16 а другите 215/55/16 и се чудя кои да оставя? Може би има значение зимни/летни?[/quote]
Моите са абсолютно същите размери- зимни/летни. Така си ги оставих, изхвърлих зимните (бяха заминали) и си купих нови точно същия размер, да не стават грешки.
Моите са абсолютно същите размери- зимни/летни. Така си ги оставих, изхвърлих зимните (бяха заминали) и си купих нови точно същия размер, да не стават грешки.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:...https://news.bg/economics/zapochva-smesvane-na-dizelovo-gorivo-s-biogoriva.html..
Тази статия от 2009г.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
angel.angelov13 написа:Това с Бг представителствата почва да звучи още по плашещо.
Въобще преди колата да влезе за оглед бях с оферта на стойност 1500лв.+ за масло, филтри, предни тампони на носачите и комплект ангренаж.
Всъщност това е една доста добра оферта! Оригинални части и консумативи, гаранция от 2 години, като прибавим и факта, че в официалният сервиз ще сменят много неща за които в кварталните сервизи дори не са и чували, но завода производител ги дава за подмяна при техническо обслужване.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, автомобилът, който ще закупя е на почти 190к км. Живо ме интересува какво се "обслужва." Масла и филтри е ясно. Колата преди 20к км е със сменено масло в Германия на кутията и не ми се иска тук да го сменям с българско ? Маслена и водна помпа сменят ли се? Ориентираха ме , че частите като масла, филтри и ангренаж като части са около 700лв и трудът е около 300лв. И също така до попитам 225/50/17 ли е размера на Аллтрак за гуми?
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Vasseto написа:DoH_KuXoT написа:...https://news.bg/economics/zapochva-smesvane-na-dizelovo-gorivo-s-biogoriva.html..
Тази статия от 2009г.
Да и като гледам доста добре се спазва. На Лукойл вчера зарадих обикновен дизел и на колонката си пише биодизел 6%