1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7650
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Нед 24 фев 2019 17:16


Центровай я! Не е трудно





Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Пет 21 юни 2019 20:52


Здравейте колата е малко мудна афн с чип след смяна ангренаж. Проверих доста неща като вакуми и др. Само ме съмнява че помпата не е там където трябва. Валовете на снимката са колянов на 0 и разпределителния на белег. Възможно ли това да е причината и как се намества помпата ако е възможноИзображение


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7650
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 21 юни 2019 21:05


Къде видя белег на разпределителния вал?


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Пет 21 юни 2019 21:06


От зад процеп или както е по-правилно да се каже


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7650
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 21 юни 2019 21:11


ОК. Центровкара на помпата се проверява с vcds. А самата црнтровка става със завъртане на корпуса на помпата при работещ мотор и включена диагностика.


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Пет 21 юни 2019 21:15


Минахме и от там . Помпата едвам стига на максимален аванс до зелената линия . Аз я купих с чип и беше на голямо предварение и вървеше и гореше супер. Сега се налага да я тъпча за да върви нормално и респективно разхода е висок . И колата е мудна и няма ряз

Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7650
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 21 юни 2019 21:25


Май не е проблема в помпата.. Направи логове в движение на 4, 10 и 11ти канал!


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Пет 21 юни 2019 21:26


Това вече е проблем понеже батерията на лаптопа държи 1 мин. Какво трябва да проверя?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7650
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 21 юни 2019 21:32


На моя и 1минута не държи. В колата ползвам китайско зарядно за лаптоп включено в запалката. Направи лог с пълна газ на 4та предавка , от 1800 до 4000 оборота, на следните канали. 4ти за да се види предварението дали е точно, 11ти за да се види как надува турбото, и 10ти или 3ти за да се види какво отчита дебитомера.


Потребителски аватар
DUNGO
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 21:49
Автомобил: volswagen passat
Двигател: AEB 1998
Местоположение: ямбол

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот DUNGO » Пет 21 юни 2019 21:34


Благодаря ще пробвам и ще кача


tihiafen
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 13 юли 2014 16:35
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот tihiafen » Сря 13 ное 2019 20:46


Здравейте, прочетох цялата тема и още дозина други. Има доста мнения по въпроса за 110ките, но не открих точно какви са правилните настройки за 90кс по специално за AGR. Колко да е дозата на горивото и колко да е предварението. Моята към момента е в отлично здраве, освен трудното палене топла, но ми предстои смяна на ангренаж.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот stefarata » Сря 13 ное 2019 21:22


Първо си ревизирай стартера и може да се отървеш от проблема с топлото палене


artyom
Мнения: 120
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 21:57
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот artyom » Сря 13 ное 2019 22:32


Колеги тези стойности нормални ли са? Колата е B5 AFN.
sadasda.png
sadasda.png (26.36 KиБ) Видяна 3888 пъти


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Чет 14 ное 2019 8:16


На 4-ти канал последната колона процентите трябва да са под 10


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1053
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mshbul » Чет 14 ное 2019 19:44


И в същото време на 4.2 да е пак толкова.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: radotom, tonchev и 74 госта