Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот galyaradeva » Нед 23 юни 2019 17:01


Банда помагайте какво да го правя.. Аз ли нещо бъркам или системата ме прецаква. Акумулатора ми пада за 2 дни.. вчера за 200 кл. преход не можа дори и да възбуди батерията. Двата акумулатора работят перфектно на пасата на жената. Надявам се видиото да каже повече неща..




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот megatronS » Пон 24 юни 2019 9:56


Откачи кабела на динамото, който продължава към акумулатора и ще изчезне консумацията. Извадил си всички бушони и пак имаш консумация, това означава само едно - проблемно динамо (диодна плочка).


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот galyaradeva » Пон 24 юни 2019 17:34


Благодаря за насоката.. Тези дни ще легна от долу да проверя.


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот ssssl » Пон 24 юни 2019 18:04


Алтернаторът на колко V зарежда?


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот galyaradeva » Пон 24 юни 2019 19:25


14+ зарежда. Току що откачих кабела на динамото"алтернатора" но не се промени нищо. Чудя се дали правилно меря утечката? Разкачам минус клемата и закачам мултицета между клемата и батерията.. Четох за евентуално време да се изключат разни процеси по колата.. Но при условие че изкарах всички бушони. Освен да има на друго място още за които не знам.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 24 юни 2019 19:34


Газ ли е,метан ли е?
Компютъра на уредбата откъде е захранен?
Има ли реле по системата?
Такова с 5 крака?


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот galyaradeva » Пон 24 юни 2019 19:57


Май аз съм в грешка за меренето.. Почвам от начало и ще докладвам. :) viewtopic.php?t=447783


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот galyaradeva » Пон 24 юни 2019 20:03


Zdravko На газ е, двата кабела са вързани директно на акумулатора. Не е от нея. Повече от седмица карах със разкачени кабели на уредбата..
Меренето ми е грешно за сега. Отивам пак да меря.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот ivuchev » Пон 24 юни 2019 21:26


Абе пич не си много на ясно с мултицета , не виждаш ли че е на V волт. Мериш ток А ампери . Търси специалист.
И вратата ти е отворена малии. И аз съм шах и мат


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот galyaradeva » Пон 24 юни 2019 23:16


Аз ако бях нямаше да питам.. Но благодаря че ми напомни. Да гледах клипове четох тук таме не можах да се справя и реших да пиша. Извинявам се .


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 25 юни 2019 5:42


Е нали за това е форума,нещо като не ти е ясно,да попиташ.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот kris11 » Вто 25 юни 2019 7:49


последно колко е консумацията в цифри ?


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот megatronS » Вто 25 юни 2019 8:42


Откача се минуса на акумулатора. На мултицета се премества кабела(+) на място за измерване на Ампери(А), защото иначе е в гнездо за измерване на V(Волт). Масата на мултицета си остава в гнездо маса. Превключва се уреда на измерване на ампери за прав ток. Минуса на мултицета се закача на минуса на акумулатора, а плюса му за откачената клема на акумулатора (и да се обърнат няма абсолютно никакво значение, ще измерва с минус отпред числото). Преди всичко това, трябва автомобила да е затворен и заключен. Закачаш и мериш, на някои коли модула изключва тока след 30 секунди, на други до 1 минута, на трети веднага, зависи от модел, година и оборудване. За нормална консумация се приема до 30 милиампера (0.030А), макар, че аз бих казал максимум за тези коли до 10-15 милиампера с изключен радиокасетофон, който не дърпа ток за паметта си на режим на изчакване в готовност. Повечето евтини уреди не могат да хванат нормална консумация до 10-15 милиампера и показват 0. Тоест ако ти показва уреда 0, е перфектно. Бушони има не само под таблото, а и отпред при двигателя. Проверява се навсякъде, но според мен ти не си измерил нещата, както трябва и това, което ти показва са волтове.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.

Мнениеот kris11 » Вто 25 юни 2019 18:11


@ megatronS за консумажия вярвам само на стрелкови / аналогов уред с огледална скала - Ц 4313, 4353 и подобни./Като са на обхват 1,5А още докато тръгне стрелката и е ясно без да се чака да удари в ограничителя.
За 2 дена да му пада акумулатора консумацията е твърдо над 300мА
Клоня към комфорт модул неизправен, незаспиващ/ Ако е от диодна плочка там консумацията е голяма и акумулатора е бързо долу. Освен, ако няма пукнал малък диод в изправителя за подмагнитването.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 129 госта