Утечка на кадито. В шах и мат съм.
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Банда помагайте какво да го правя.. Аз ли нещо бъркам или системата ме прецаква. Акумулатора ми пада за 2 дни.. вчера за 200 кл. преход не можа дори и да възбуди батерията. Двата акумулатора работят перфектно на пасата на жената. Надявам се видиото да каже повече неща..
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Откачи кабела на динамото, който продължава към акумулатора и ще изчезне консумацията. Извадил си всички бушони и пак имаш консумация, това означава само едно - проблемно динамо (диодна плочка).
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Благодаря за насоката.. Тези дни ще легна от долу да проверя.
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Алтернаторът на колко V зарежда?
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
14+ зарежда. Току що откачих кабела на динамото"алтернатора" но не се промени нищо. Чудя се дали правилно меря утечката? Разкачам минус клемата и закачам мултицета между клемата и батерията.. Четох за евентуално време да се изключат разни процеси по колата.. Но при условие че изкарах всички бушони. Освен да има на друго място още за които не знам.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Газ ли е,метан ли е?
Компютъра на уредбата откъде е захранен?
Има ли реле по системата?
Такова с 5 крака?
Компютъра на уредбата откъде е захранен?
Има ли реле по системата?
Такова с 5 крака?
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Май аз съм в грешка за меренето.. Почвам от начало и ще докладвам. :) viewtopic.php?t=447783
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Zdravko На газ е, двата кабела са вързани директно на акумулатора. Не е от нея. Повече от седмица карах със разкачени кабели на уредбата..
Меренето ми е грешно за сега. Отивам пак да меря.
Меренето ми е грешно за сега. Отивам пак да меря.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Абе пич не си много на ясно с мултицета , не виждаш ли че е на V волт. Мериш ток А ампери . Търси специалист.
И вратата ти е отворена малии. И аз съм шах и мат
И вратата ти е отворена малии. И аз съм шах и мат
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Аз ако бях нямаше да питам.. Но благодаря че ми напомни. Да гледах клипове четох тук таме не можах да се справя и реших да пиша. Извинявам се .
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Е нали за това е форума,нещо като не ти е ясно,да попиташ.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
последно колко е консумацията в цифри ?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
Откача се минуса на акумулатора. На мултицета се премества кабела(+) на място за измерване на Ампери(А), защото иначе е в гнездо за измерване на V(Волт). Масата на мултицета си остава в гнездо маса. Превключва се уреда на измерване на ампери за прав ток. Минуса на мултицета се закача на минуса на акумулатора, а плюса му за откачената клема на акумулатора (и да се обърнат няма абсолютно никакво значение, ще измерва с минус отпред числото). Преди всичко това, трябва автомобила да е затворен и заключен. Закачаш и мериш, на някои коли модула изключва тока след 30 секунди, на други до 1 минута, на трети веднага, зависи от модел, година и оборудване. За нормална консумация се приема до 30 милиампера (0.030А), макар, че аз бих казал максимум за тези коли до 10-15 милиампера с изключен радиокасетофон, който не дърпа ток за паметта си на режим на изчакване в готовност. Повечето евтини уреди не могат да хванат нормална консумация до 10-15 милиампера и показват 0. Тоест ако ти показва уреда 0, е перфектно. Бушони има не само под таблото, а и отпред при двигателя. Проверява се навсякъде, но според мен ти не си измерил нещата, както трябва и това, което ти показва са волтове.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Утечка на кадито. В шах и мат съм.
@ megatronS за консумажия вярвам само на стрелкови / аналогов уред с огледална скала - Ц 4313, 4353 и подобни./Като са на обхват 1,5А още докато тръгне стрелката и е ясно без да се чака да удари в ограничителя.
За 2 дена да му пада акумулатора консумацията е твърдо над 300мА
Клоня към комфорт модул неизправен, незаспиващ/ Ако е от диодна плочка там консумацията е голяма и акумулатора е бързо долу. Освен, ако няма пукнал малък диод в изправителя за подмагнитването.
За 2 дена да му пада акумулатора консумацията е твърдо над 300мА
Клоня към комфорт модул неизправен, незаспиващ/ Ако е от диодна плочка там консумацията е голяма и акумулатора е бързо долу. Освен, ако няма пукнал малък диод в изправителя за подмагнитването.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 129 госта