Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги дайте мнение за фланци за задните джанти , стругар съм и мисля да правя фланци 7мм и болтове по-дълги от моите с 5мм какви са + и - совете
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
плюсове освен визуални други няма, 7мм по-добре ползвай стари дискове, минусите са че няма да имаш водещата опашка и най-вероятно ще се появи радиално биене.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:плюсове освен визуални други няма, 7мм по-добре ползвай стари дискове, минусите са че няма да имаш водещата опашка и най-вероятно ще се появи радиално биене.
Може ли по подробно за минуса че не можах да те разбера
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Джантата има централен отвор 57.1мм с фаска в началото , който ляга на опашка 57.1мм външен диаметър с дължина около 10мм с фаска на края. Като сложиш фланец 7 мм изнасяш джантата навън и водещата опашка вече няма да контактува с джантата. Съответно губиш осовото водене на джантата. При стягане на болтовете никога не можеш да я центрираш перфектно. Винаги някой болт ще "дръпне" джантата радиално. За да стане като хората се прави фланеж с вътрешен отвор 57.1мм който се води по опашката на главината, фланеца отделно си има опашка която води джантата. Обаче на 7мм фланец щом си стругар предполагам се сещаш че това много трудно ще го реализираш. Минималната дебелина за подобен фланец е около 15мм
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
15мм не са ли много
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:47
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: 2.0 AZM 2001
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Зависи от ЕТ-то, аз с летните съм с ЕТ 47 съм с 25мм фланци, и може още малко, със зимните феникси слагах 15мм отпред и 20мм отзад, и пак има място за още малко
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
С феникс с 235/45/17 с фланец 12мм отпред и 18мм отзад и с пружини айбах гумата е на ръба на калника(поне при мен).
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
С феникс с 225/45 с 22мм отзад и 17мм отпред е перфектно, не закача нито отвън, нито отвътре.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Курт Деликуртев написа:
Мнения за проблема?
Не ти работи линка, как да чуем?
Според мен ще ти замине катализатора ...
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 02 авг 2017 0:55
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AWT 2004
- Местоположение: гр.София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте колеги,имам следния проблем.Спукал ми се е маркуча за високото налягане на климатроника м/у компресора и радиатора на пасат 1.8т Някой имал ли е този проблем и как го е решил.Чудя се дали да търся втора употреба или да ми изработят и запреснат нов такъв че жегите идват.За оригинален не се и замислям защото цената е...
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
И аз от вчера имам същият проблем с маркуча за високо налягане, но изпуска много малко. Оригинален е 500 лв, като в сервиза ми казаха че само той си заслужава. Моля някой минал по този път с рециклаж да даде мнение и съответно контакти на читав сервиз.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Търсете сервиз за хидравлични маркучи.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
На мен подобен ремонт ми излезе около 20-30лв. не помня с точност, миналото лято. Парче маркуч и две кербовки. Използвах момента да сменим и о-пръстените по системата.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 02 авг 2017 0:55
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AWT 2004
- Местоположение: гр.София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Питах на две места за изработка и кербоване на маркуча,цените са около 70-80 лв. Притесненията са ми дали ще издържи самият маркуч,защото налягането е доста голямо, а има и висока температура и масло там все пак,а дават гаранция само за кербоването.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
iliqn_d написа: Притесненията са ми дали ще издържи самият маркуч,защото налягането е доста голямо, а има и висока температура и масло там все пак,а дават гаранция само за кербоването.
То при хидравликите въобще няма налягане и масло . Налягането е много по-високо.
Търси реномиран сервиз за ремонт на хидравлични уредби.
П.П. Попълни от кой град си в профила за да те насочи човек към с-з.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта