Двигател TSI
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: Двигател TSI
Предполагам CMBA - EA211
- dobromir.vasilev
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 25 окт 2017 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Здравейте колеги. Пиша относно един проблем който се появи скоро и остава неразгадан от майсторите. А именно загряване на двигателя до 130 гр. което се случи два пъти. Колата Голф 5 1,4tsi 122к.с. се кара ежедневно като изминава 50-60км. След първото загряване беше сменена водната помпа с идеята, че превърта работното колело в оста. Оказа се, че проблема не е в помпата,защото на поредното пътуване Бургас-София колата отново започна да вдига градуси. Загряването се получава само при шофиране на дълги разстояния като не е зависимо от натоварването на мотора. Първият път се получи при магистрално каране с 4000об/м., а вторият път при по-малко от 2800об/М. Тези загрявания са в период на 2 месеца при две пътувания до столицата. През останалото време колата си държи 90 гр. и няма никакъв проблем със температурите. Въпросът ми е дали някой се е сблъсквал с такъв проблем и на какво може да се дължи. Четох, че този двигател е с два термостата, и незнам дали някой от тях не прави проблеми. Благодаря.
Re: Двигател TSI
Здравейте! 1.8 TSI, 180 hp, на Пасат B8 - при студено палене, дори и в жегите, в началото 20-30 секунди държи към 1000 оборота, и работи по-шумно, малко като дизел, след това сваля оборотите на 800 и утихва. Това като че ли не го правеше първия месец, след като я купих, през февруари т.г., но може и в началото да не ми е правело впечатление. В Порше ми казаха, че си чистел катализатора, както дизелът си чисти DPF-а, но не знам доколко да им вярвам, затова ми е интересно да чуя и други мнения.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Така работят, не се притеснявай. Не чисти катализатора, а го подгрява, за да влезе възможно най-бързо в ефективен работен режим.
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: Двигател TSI
Каква хубава работа ми донесе китаеца Али и то само за 20 долара.
Най странното е, че блъска на оригинално, и качеството е такова.
Става на всички 1,2 и 1,4 tsi EA211
Едит: така беше:
Най странното е, че блъска на оригинално, и качеството е такова.
Става на всички 1,2 и 1,4 tsi EA211
Едит: така беше:
Последна промяна от bahyr на Нед 14 юли 2019 19:05, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Двигател TSI
Имаш ли снимка без този капак?
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 18:26
- Автомобил: Jetta
- Двигател: CABD
- Местоположение: София
Проблем--забива е на 3000 оборота на 1.4 TSI. Оправен!
До колегите с този проблем и двигател- 1.4TSI,118kw, 2009г. Колата започна да забива на всяка скорост, като стигна 3000об. Започнах от турбото, разкачих пневматичния клапан актуатора и видях, че лостче то на турбото се движи с лекота. Лоста на актуатора пораздвижих, макар, че беше наред. Стигнах до клапан N75, почисти, видимо работеше, но го смених и колата литна. Ако турбото не ви е задръстено, не бързайте, да го правите. На мен ми даваше грешка от дросела, свалих тръбите и огледах, беше си чисто и затова извърши горните неща.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 22:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Колеги някой има ли схема къде се намира филтъра за картерни газове при Пасат б7 1.4 екофуел? И как изглежда нещо не мога намеря в интернет
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател TSI
Някой да е сменял съединител на Пасат Б7 1.4 ТСИ CTHD - стария му се разтракаха пружините на феродовия диск на 70 000км. При някой четох се разтракват още на 10 000км, предполагам защото маховика е обикновен, а не двумасов и всичките вибрации се поемат от тия 4 малки пружинки на феродовия диск. Смених съединителя с такъв на валео, както го дават на повечето търсачки. Голям грешка, този валео съединител не е за тази кола категорично. Голяма лъжа правят, че навсякъде го сочат като първа алтернатива.
Порше ми казаха цена 1400лв със замяна на моя комплект съединител. Но заменят със същия бъгав с тракащите пружинки. Майсторът ми намери феродов диск на LUK визуално приличащ на моя, със същите мерки. Смени го и заспаха нещата. Този на LUK го дават за Трнспортер 1.9 тди 2002 75 к.с..
Оригиналният ми е диск е със щампа на SACHS, но им писах и казаха, че са преустановили производството и подобрен наследник няма. От LUK също отговориха, че за моя пасат с ръчни скорости съединител не предлагат.
Всичко това е много съмнително, двете водещи фирми не предлагат афтърмаркет.
Притискателния диск оригинално е SACHS performance и може да се ресетне - има клипчета в ютюб - натиска се на преса и се превърта в начална позиция.
Сега съм на 109 000км и при потегляне започва да се чува едно пристъргване, когато тъкмо отпускам на върха педала на съединителя. Опасявам се, че феродовия диск на LUK, който е предназначен за 75 к.с двигател на ФВ Транспортер сдава багажа.
И така след това дълго предисловие, някой да знае какъв феродов диск на съединителя да си взема за да издържи поне едни 100 000км, че не ми се сменя на всеки 40 000 (диаметърът е 228см, 28 зъба). Притискателният диск съм сигурен, че ще се ресетне отново и ше е като нов.
Порше ми казаха цена 1400лв със замяна на моя комплект съединител. Но заменят със същия бъгав с тракащите пружинки. Майсторът ми намери феродов диск на LUK визуално приличащ на моя, със същите мерки. Смени го и заспаха нещата. Този на LUK го дават за Трнспортер 1.9 тди 2002 75 к.с..
Оригиналният ми е диск е със щампа на SACHS, но им писах и казаха, че са преустановили производството и подобрен наследник няма. От LUK също отговориха, че за моя пасат с ръчни скорости съединител не предлагат.
Всичко това е много съмнително, двете водещи фирми не предлагат афтърмаркет.
Притискателния диск оригинално е SACHS performance и може да се ресетне - има клипчета в ютюб - натиска се на преса и се превърта в начална позиция.
Сега съм на 109 000км и при потегляне започва да се чува едно пристъргване, когато тъкмо отпускам на върха педала на съединителя. Опасявам се, че феродовия диск на LUK, който е предназначен за 75 к.с двигател на ФВ Транспортер сдава багажа.
И така след това дълго предисловие, някой да знае какъв феродов диск на съединителя да си взема за да издържи поне едни 100 000км, че не ми се сменя на всеки 40 000 (диаметърът е 228см, 28 зъба). Притискателният диск съм сигурен, че ще се ресетне отново и ше е като нов.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Двигател TSI
beboyan написа: Опасявам се, че феродовия диск на LUK, който е предназначен за 75 к.с двигател на ФВ Транспортер сдава багажа.
Тук се гледат не конски сили, а нютон метри.
2002 transporter 75кс всъщност е 2.4 литра мотор със 160нм.
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател TSI
Благодаря, явно затова сдава багажа, защото 1.4 тси е с 240 нн.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
виж този колега как го е решил https://www.skodaclub.bg/forum/index.ph ... ent-440011 неговата е 1.8 tsi но пак е с 228мм и нютоните са доста повече 311 с ремап е
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Двигател TSI
beboyan написа:
Притискателния диск оригинално е SACHS performance и може да се ресетне - има клипчета в ютюб - натиска се на преса и се превърта в начална позиция.
Би ли пуснал някое клипче?
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател TSI
ето как се рисетва на преса: https://www.youtube.com/watch?v=Ben__NrsBwU
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 257 госта