Аз колкото повече експерименти си правя толкоз повече започвам да мисля, че тези плочки "копия на италианските" не струват

Колата ми върви добре само и единствено като й запуша тръбата за въздуха и оставя само 1/4 от нея да "диша". Това в комбинация с развити кранове 1.5 оборота на 1-ва и 0.5 оборота на 2ра камера я прави една малка ракета

Вчера бях недоволен от постигнатата максимална скорост на магистралата имах малко време и реших да опитам с други настройки - махнах тиксото от тръбата и отвих крановете на тройника. В резултат топ спийдът не се промени много, да не кажа, че пак остана същият като за сметка на това колата стана видимо по-мудна в оборотите до 4000. Започвам да си мисля, че плочката не би трябвало да се определя само според мощността, а и според характеристиката на двигателя при какви обороти постига макс.мощност и върт.момент (т.е. си мисля, че ако един мотор е 1.4 с 90 к.с. да кажем неговата плочка и в частност дифузьорът й трябва да е с по-голям диаметър от на 1.8 90 к.с.). Пък може и проблемът да се крие другаде (най-много накрая да взема да сложа 13ките и да опитам с тях как ще е)

Нямам излишни едни 100 лева да си купя една италианска плочка и да си реша проблемите. Ама накрая може и това да стане като ми писне
