Passat B8 - обща информация
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Пътува вече от немско насам.
- Kapon4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Какво пътува от немско насам?
Може ли линк и сигурен ли си, че е ок за коли с Ад Блу?
Аз за сега слагам само Бардал на всяко зареждане 1 към 2 лятото и 1 към 1 зимата. Казаха ми че е ок
Може ли линк и сигурен ли си, че е ок за коли с Ад Блу?
Аз за сега слагам само Бардал на всяко зареждане 1 към 2 лятото и 1 към 1 зимата. Казаха ми че е ок
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Това за което Кайзен писа.
https://www.ebay.de/itm/ERC-CatClean-3-11-100ml-250ml-Dieselpartikelfilter-Reiniger-DPF-Schutz/251227801992?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20170511121231%26meid%3Dc82eca1086bb42cda61cc1d10a6dc902%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26mehot%3Dag%26sd%3D251227801992%26itm%3D251227801992%26pg%3D2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A561b6289-a3a4-11e9-8415-74dbd1801d8a%7Cparentrq%3Adfb30f8f16b0aa66955c699fff856ba8%7Ciid%3A1
Инак не съм любител на тези чорби дето се сипват в горивото, но в случая взех да се изнервям от тези чести регенерации.
https://www.ebay.de/itm/ERC-CatClean-3-11-100ml-250ml-Dieselpartikelfilter-Reiniger-DPF-Schutz/251227801992?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20170511121231%26meid%3Dc82eca1086bb42cda61cc1d10a6dc902%26pid%3D100675%26rk%3D1%26rkt%3D15%26mehot%3Dag%26sd%3D251227801992%26itm%3D251227801992%26pg%3D2481888&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A561b6289-a3a4-11e9-8415-74dbd1801d8a%7Cparentrq%3Adfb30f8f16b0aa66955c699fff856ba8%7Ciid%3A1
Инак не съм любител на тези чорби дето се сипват в горивото, но в случая взех да се изнервям от тези чести регенерации.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
hooligan_sk написа:hooligan_sk написа:Не съм, ей сега я сипах. При мойто каране в града, правеше цикли на около 200км, ще проследя сега на колко се включва.hooligan_sk написа:Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така.
Това беше пълен провал. Заредих един цял резервоар с добавката, след което изхабих половината с 500км по магистралите за 1 ден. Прибрах се, нулирах временния пробег и "зачаках". Точно 110км градско каране за 4 дни и отново регенериране. Градското ми не е на много къси разстояния освен това, 8-10км на палене + скоростните булеварди в СФ.
Тук явно ще се коригирам, продължих да си карам и засичам, докато си доизхабя добавките. Вече подминах 400км само градско, без никаква регенерация. Преди това максимума да ми е бил към 200км, по-често 100-150км между регенерациите.
440км градско измина преди да направи регенерация. На този Валволин, не пише дали съдържа FERROCENE, но предписанието и при него е да се сипва един флакон от 300мл на всяко 3то зареждане. Опитах се да си пиша със инджикитайския съпорт на Валволин, но са пълни олигофрени, не успях да получа пълния product sheet..
На флакона пише, че не е подходящ за коли с OEM integrated additive systems. Под това разбирам SCR cat с адблу.
Re: RE: Re: Passat B8 - първи впечатления
hooligan_sk написа:hooligan_sk написа:hooligan_sk написа:Не съм, ей сега я сипах. При мойто каране в града, правеше цикли на около 200км, ще проследя сега на колко се включва.hooligan_sk написа:Междудругото започвам експеримент с дизелова добавка понижаваща темп. на изгаряне на саждите. Би трябвало да поддържа ДПФ-а по-чист и да разреди регенерациите. Че нещо не ми харесва как регенерира на всеки 200км градско каране, рано или късно ще почне да разрежда маслото така.
Това беше пълен провал. Заредих един цял резервоар с добавката, след което изхабих половината с 500км по магистралите за 1 ден. Прибрах се, нулирах временния пробег и "зачаках". Точно 110км градско каране за 4 дни и отново регенериране. Градското ми не е на много къси разстояния освен това, 8-10км на палене + скоростните булеварди в СФ.
Тук явно ще се коригирам, продължих да си карам и засичам, докато си доизхабя добавките. Вече подминах 400км само градско, без никаква регенерация. Преди това максимума да ми е бил към 200км, по-често 100-150км между регенерациите.
440км градско измина преди да направи регенерация. На този Валволин, не пише дали съдържа FERROCENE, но предписанието и при него е да се сипва един флакон от 300мл на всяко 3то зареждане. Опитах се да си пиша със инджикитайския съпорт на Валволин, но са пълни олигофрени, не успях да получа пълния product sheet..
На флакона пише, че не е подходящ за коли с OEM integrated additive systems. Под това разбирам SCR cat с адблу.
По скоро става въпрос за ДПФ със добавка, както всички модели на Пежо допреди 1 -2 години. При VW са само единични модели. Исторически Пежо са тествали фероцен, но поради различни причини е бил отхвърлен. Основно е заради повишаване на частиците със свръх малък размер, които не се филтрират и достигат дълбоко в белодробните алвеоли. Интересно ми е как този препарат е получил одобрение.
От друга страна, той функционира подобно на церин, това е в добавката на Пежо. Тези добавки намаляват температурата на окисление на саждите (въглерода) от нормалните 600 до 450 градуса. Това е и причината Пежо да нямат проблеми с регенерациите. Тези добавки действат като химически катализатор и обикновено се задържат в ДПФ във вид на негорима субстанция- пепел.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 - първи впечатления
И аз турях Валволина сега като напълних резервоара. Да видим.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Не е зле да си направите един скрийншот с VagDPF преди/след , или да си запишете стойностите от VCDS.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте.Понеже съм пълен дилетант и откровено нищо не разбирам,чета за добавки в нафтата,аз моя б8 го карам в Германия, съответно с немска нафта,та въпроса ми е:трябва ли му добавка на немския дизел или си е достатъчно добър за каране и без добавка?
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Някой знае ли къде има достоверна информация за сервизните интервали? В моята книжка няма нищо по темата, нито в нета намирам (освен за САЩ). Интересува ме конкретно за смяна на ангренаж. От Порше София Изток ми казаха 210,000 км или 10г. Вижда ми се твърде много, някой от вас сменял ли е?
Тук също пише 210,000: https://www.car.info/en-se/volkswagen/p ... 0995/specs
Тук също пише 210,000: https://www.car.info/en-se/volkswagen/p ... 0995/specs
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
При В7 беше 210хил. км или 5 години. И на мен ми казаха 210хил. км или 10 години за В8-цата
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Мерси. Хм, 10 години ми се вижда твърде много. Как така при едни и същи км, в единия случай е 5г., в другия 10г.? Мисля да го сменя моя на 5г въпреки всичко. Може би са прави в един форум, където обясняваха, че тези интервали се удължават нарочно - заради фирмите, които купуват по цели паркинги с нови автомобили и ги карат по 5-6г. За тях няма да е изгодно ако знаят, че на 5-тата година трябва да вкарат по 1000 лева на кола.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
За ремъците не мога нищо да кажа, нито за ролките, но наблюденията ми са, че на 5-тата година протичат водните помпи. Без значение дали е на 80хил или на 180хил км колата. Та поне помпа ще сменя на 5-тата година.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Варианти за различния интервал има бол. В Б7 работи EA189, при Б8 е вече ЕА288. Не съм гледал водните помпи какви са, но между отделните генерации на ЕА888 например, нямат нищо общо.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Passat B8 - първи впечатления
lyubohar написа:Някой знае ли къде има достоверна информация за сервизните интервали? В моята книжка няма нищо по темата, нито в нета намирам (освен за САЩ). Интересува ме конкретно за смяна на ангренаж. От Порше София Изток ми казаха 210,000 км или 10г. Вижда ми се твърде много, някой от вас сменял ли е?
Тук също пише 210,000: https://www.car.info/en-se/volkswagen/p ... 0995/specs
При мен смяната на ангренажа беше на 210 000 км или 2,5 год. , Но при мен първо настъпват километрите
Re: Passat B8 - първи впечатления
Такива интервали ако се спазват по нашите прашни пътища и хубаво гориво, "съчувствам " на колата.