Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
Здравейте момчета.След няколко годишно прекъсване пак съм във ВАГ СЕКТАТА с въпросния модел от заглавието.Колата я взех от познат,но май се предоверих и не я закарах на майстор(ма аз съм си виновен).............та на въпросите.Взе да губи антифриз(500 грама за 300 километра),а майстора на когото се доверявам ми каза,че или е ЕГР охладителя или главата(за която четох,че се пукали).Няма бял пушек(като при горене на вода),но има едно странно притрисане през определн период и сутрин при първо палене,просто за секунда се получава(майстора каза,че може да е от течност в цилиндъра).КАК мога бъда сигурен от кое е точно(надявам се да е от ЕГР-а) и откъде да си търся такъв ЕГР(втора употреба,че съм най-обикновен дистрибутор на лютеница ).Предварително се извинявам,ако не се изразявам правилно,но съм ЛАИК на тема коли.Ако се окаже ГЛАВА сменя ли се или се заварява,и ако може някакъв ценови ориентира за цялата процедура-ЧАСТИ и РЕМОНТ(напълно осъзнавам,че това е индивидуално за всеки случай).От БУРГАС съм(ако това има значение).
- vankat-2
- Мнения: 267
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
Направи байпас на ЕГР охладителя. Моя от там губеше втора употреба е около 50-60 само радиатора на охладителя нов около 700лв.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
Първата ми мисъл бе точно за БАЙПАС,но майстора ми каза,че се повишавала температурата(не запомних къде и на кое).Та в този ред на мисли(ако се окаже ЕГР-а)кое е за предпочитане-БАЙПАС или ЕГР втора радост?А не е ли най-добре да се направи БАЙПАС и ако загубата спре(токава ще е ясен ВИНОВНИКА) да си купя от някоя морга или колега.Но не съм наясно с процедурата за байпаса-време и средства.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
по принцип azv не е с проблемните глави ,ако е главата сутрин ,като запалиш изкарва бял дим за минута две
- vankat-2
- Мнения: 267
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
dundurma написа:Първата ми мисъл бе точно за БАЙПАС,но майстора ми каза,че се повишавала температурата(не запомних къде и на кое).Та в този ред на мисли(ако се окаже ЕГР-а)кое е за предпочитане-БАЙПАС или ЕГР втора радост?А не е ли най-добре да се направи БАЙПАС и ако загубата спре(токава ще е ясен ВИНОВНИКА) да си купя от някоя морга или колега.Но не съм наясно с процедурата за байпаса-време и средства.
Няма проблем с температурата.Аз карах половин година така
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
tdi fen написа:по принцип azv не е с проблемните глави ,ако е главата сутрин ,като запалиш изкарва бял дим за минута две
ми не пуши бяло изобщо(малко се успокоих)значи идва момента за байпас на ЕГР-а или друг ракъв.ако някой има за продажба читав,моля да пише.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
Първо го направи, виж дали ще лапа антифриз и тогава търси.
- Jelezniq
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 01 ное 2010 22:36
- Автомобил: Vw Tuaran
- Двигател: 2003
- Местоположение: Първомай
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
И аз имах такъв проблем като смених главата и се оправи излезе около 1000 лв ремонта.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
dundurma написа:tdi fen написа:по принцип azv не е с проблемните глави ,ако е главата сутрин ,като запалиш изкарва бял дим за минута две
ми не пуши бяло изобщо(малко се успокоих)значи идва момента за байпас на ЕГР-а или друг ракъв.ако някой има за продажба читав,моля да пише.
То ако е пара ще се вижда ли лятно време?
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
малко развитие по темата.сменям съеденителя и се оказа,че единия маркуч на парното е нацепен и има дупчица от която тече антифриз.снощи майстора е надул системата и е оставена под налягане(каквото и да значи)за да е сигурен дали теча е само от маркуча.за мен това ще е най-добрия вариант,ма да не се радвам предварително.
- vankat-2
- Мнения: 267
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Туран 2003-a AZV 2.0 TDI (136 к.с.)
А дано това да е
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта