Вчера за втори път ми светна лампата за DPF за две години. Да споделя как го постигнах, че бая се постарах
Първия път не разбирах какво се случва и докато светне викам си айде гадния дизел иска разходка до северната тангента, ама леко изнервен, че не ми се обикаляше безцелно го посритах няколко преки и тя взе , че угасна и не разбрах много много какво и как се случваше...
Вчера обаче схванах, от 3-4 дни по стечение на обстоятелствата, се налагаше да карам доста пъти на къси разстояния, регенерацията започваше да се подготвя и тъкмо стигне някакви средни 350-400 градуса и аз гася , после паля, пак почва да се подготвя и пак я прекъсвам, та така постигнах рекордните 540 минути и 170км от последната регенерация и около 7-8 прекъсвания на същата. При светването на лампата оставаха 9 грама и реших, че ще дам шанс да се довърши, защото лампата явно е второ ниво на предупреждение, че трябва да се случи. При достигане на 5.6 грама регенерацията приключи , VAG dpf издаде звука за прекратяване и успоредно с това лампата си угасна. Кюнците почнаха да се охлаждат и всичко продължи по старо му.
Накратко, нищо притеснително няма в лампата, явно е настроена да светва на някакъв по-голям от зададения за регенерация интервал, като допълнително подсещане да покараш повечеко и да угасне, когато всичко приключи.