Жигулата се получи екстра
Топлият сезон свършва и текат последните дни за работа навън по-колата, вече имам основа по която да работя зимата и това беше основната цел която си бях поставил.
Всичко стана VW LA1X както беше и плана, с изключение на вратите които ми бъркаха в нервната система.
Беше ясно какво следва и на следващата почивка отново останах без отпечатъци на пръстите..
[/URL[URL=http://habibis.snimka.bg/automobiles/my-mk2-v-w.519308.39174550]
]
Малко сухо, малко водно и още малко игра на следващият ден.
До тук с боята последва изолация, за нея реших:виброизолация 3мм. задължително черна не мога да гледам лъскавите неща повече..
Цената не е малка, но е качествена и си заслужава, все пак един път се прави.
Май май е това за момента, равносметката е 37листа изолация, остана още малко която ще положа и се захващам с монтажи.
Търся някой който може да ми помогне с изчистването на маркировките от застрахователите по-стъклата, ако някой се заминава с такъв мазохизъм ще съм благодарен да съдейства.
Бежовия голф мк2 GTI - TDI
- stefan4o
- Мнения: 19207
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Сам ли си я боядисваш, колега?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Евалла за мерака и нервите,които имаш колега. Много добър автомобил ще стане.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Вътрешното тяло на климатика плачеше за пълно разглобяване и подмяна на клапите, като исках да се получи хем красиво, хем здраво. Възстанових ги и се получи много приятно местенето им, плавно и меко.
Последна промяна от habibis на Нед 24 яну 2021 20:56, променено общо 1 път.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Отвътре беше голям тест за нервите ми цялата изолация, напасване, рязане оформяне, но се получи много приятно,
Започна се оборудване на врати, окабеляване, добавих си една външна маса директно на стойката на бушониерата понеже имах голями драми в миналото с нея, но мисля, че е решен проблема.
Бавно стават нещата, но с още няколко 2ки си играя покрай нея и няма как.
Започна се оборудване на врати, окабеляване, добавих си една външна маса директно на стойката на бушониерата понеже имах голями драми в миналото с нея, но мисля, че е решен проблема.
Бавно стават нещата, но с още няколко 2ки си играя покрай нея и няма как.
- kazakstaneca
- Мнения: 183
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Красота! Какъв е материала, който си използвал за клапите ?
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
kazakstaneca написа:Красота! Какъв е материала, който си използвал за клапите ?
Самозалепваща лента за въздуховоди 50мм. широка, 3мм. дебела, хубавото е, че няма разлепване направо се къса, получи се много здраво и дебелината на клапата стана като оригиналната.
- stefan4o
- Мнения: 19207
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Много добре ти се получават нещата. Правиш всичко като хората.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Май месец най-обичам да работя, продължих етапно с пода на колата, както и бях планувал.
Още март месец свалих всичко от задницата и започнах да оглеждам и да мисля кое как.
Като цяло състоянието на пода, бомбетата и престилката е супер запазено, но имаше оголено на места от вдигането през години, смяната на гърнетата и т.н.
Още март месец свалих всичко от задницата и започнах да оглеждам и да мисля кое как.
Като цяло състоянието на пода, бомбетата и престилката е супер запазено, но имаше оголено на места от вдигането през години, смяната на гърнетата и т.н.
Последна промяна от habibis на Пон 24 май 2021 20:58, променено общо 1 път.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Днес успях да ударя и шегрето на задната част от купето, просто в гаражни условия ми е много по-удобно да правя пода на 2етапа.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Моста и всички останали части са минати на пясък и освежени, сега остава болтовете да се върнат от цинк и да освежа малко предпазните ламарини около ауспусите, като цяло ми харесва за момента, просто бавно стават нещата, надявам се до края на сезона да съм напреднал.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Намерих малко време покрай Великден и успях да чопля малко по-колата.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Бежовия голф мк2 GTI - TDI
Много е удовлетворяващо сглобяването, но близо 1 месец се изкривих в канала да пипна всеки сантиметър по пода.
Разглобих сума ти коли докато събера здрави щипки за горивопроводите и спирачните тръбички, задна лява съм готов, тези дни ще видя да пипна и дясната и да приключа с досадния под.
Разглобих сума ти коли докато събера здрави щипки за горивопроводите и спирачните тръбички, задна лява съм готов, тези дни ще видя да пипна и дясната и да приключа с досадния под.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта