Passat B8 - подобрения
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Превъзходен автомобил, но реших да мина на нещо по-удачно за мен. Нито карам много, нито товаря много.
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Струва ми се безмислено да се ремапва BiTDi. Ефектът ще бъде малък, а и този мотор си върви прилично. Ако искаш да направиш нещо, от което наистина има смисъл за тази кола - смени си стаб щангите и си купи спортни гуми (а ако не те е страх от дупките + леки джанти). Но това е само ако наистина даваш газ, защото ако не даваш не знам за какво ти е ремап:)
И без това са изцедили достатъчно от тези 2 литра, за мен това е мексимумът и всичко друго ще докара повече проблеми от ползите при този двигател. Иначе, както знаем, кутията държи до 600Nm.
И без това са изцедили достатъчно от тези 2 литра, за мен това е мексимумът и всичко друго ще докара повече проблеми от ползите при този двигател. Иначе, както знаем, кутията държи до 600Nm.
KGL написа:Някой до сега правил ли е чип тунинг на 240 коньовия дизел? Може ли да сподели мнение и впечатления?
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
hooligan_sk написа:IvanMan написа:Това недоразумение само в Порше ли могат да го оправят?
Да, срещу 800лв за програмката + труда. Текущия собственик на Б8цата ми прерови света, не намери смислена алтернатива.
Цената е по-ниска от 800 лв., но пак не ме устройва.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
HarvesteR написа:Струва ми се безмислено да се ремапва BiTDi. Ефектът ще бъде малък, а и този мотор си върви прилично. Ако искаш да направиш нещо, от което наистина има смисъл за тази кола - смени си стаб щангите и си купи спортни гуми (а ако не те е страх от дупките + леки джанти). Но това е само ако наистина даваш газ, защото ако не даваш не знам за какво ти е ремап:)
И без това са изцедили достатъчно от тези 2 литра, за мен това е мексимумът и всичко друго ще докара повече проблеми от ползите при този двигател. Иначе, както знаем, кутията държи до 600Nm.KGL написа:Някой до сега правил ли е чип тунинг на 240 коньовия дизел? Може ли да сподели мнение и впечатления?
Скоро постнаха в една голяма Б8 ФБ група такъв, 300кс +/- 5кс беше. Ще тръгне повече, спор няма, но си прав иначе. Не се усеща сравнително скучен за динамично каране, поради липсата на вървеж направо.
IvanMan написа:hooligan_sk написа:IvanMan написа:Това недоразумение само в Порше ли могат да го оправят?
Да, срещу 800лв за програмката + труда. Текущия собственик на Б8цата ми прерови света, не намери смислена алтернатива.
Цената е по-ниска от 800 лв., но пак не ме устройва.
Знам, знам 500 и нещо лв е пакета... ама после има installation fee и някакви часове труд, та става 800 без малко.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 23 окт 2019 10:18
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TDI 150hp - EA288 2016
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
А някой remap-вал ли 2.0 TDI, 150hp с DSG 6 скорости? Гледах че го докарват до около 190 коня като се чудя дали за DSG - то ще е ок, защото четох че е проектирана до 400nm, а с remap-а ги достигат, даже малко ги надхвърля (до около 420nm).
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Моят Пасат Б7 беше оригинално 177 к.с. След ремап отиде на около 210, а нютоните по спомен бяха около 430. Не съм имал проблеми, а кутията е мисля същата (DQ250).
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Не е точно същата, но не мисля, че ще е проблем. И моя стария пасат беше 177 и стана подобни коне и нютони. Абсолютно никакви проблеми с нищо, но пък беше много много приятна за каране.
240 ремапната е съвсем друго нещо... но за съжаление не можах да си намеря читава 240-ка и взех 190. Като направи 100хил км ще ремапвам и тази, но само на S и М режими - т.е. да се ползва при нужда само.
240 ремапната е съвсем друго нещо... но за съжаление не можах да си намеря читава 240-ка и взех 190. Като направи 100хил км ще ремапвам и тази, но само на S и М режими - т.е. да се ползва при нужда само.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Няма ядове да се ремапне 150ката. Става идентична с по-силната версия, като нютоните реалистично не са повече от 400. Маперите дават повече, защото дино стендовете не ги мерят точно. Вече 190-ката как се ремапва когато е с DQ250... трудна работа, колегата netizen е дал възможно решение.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Кутията се ремапва задължително. На В7-цата също правих и кутия.
- astragt
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
hooligan_sk написа:Няма ядове да се ремапне 150ката. Става идентична с по-силната версия, като нютоните реалистично не са повече от 400. Маперите дават повече, защото дино стендовете не ги мерят точно. Вече 190-ката как се ремапва когато е с DQ250... трудна работа, колегата netizen е дал възможно решение.
Мда, освен това за 190к.с гледам, че масово дават макс 20-30 коня повишение, вероятно този мотор заводски си е поизцеден. За сега се въздържам от рамап аз. Приятел с ремапнат б7 с 177коня, казва, че сега му е малко нервна кутията, при малко натискане на газта и веднага сваля предавки и в моменти когато не му се иска. Това също ме възспира, при вас наблюдавал ли се е този ефект? Аз на б7-цата изобщо не съм изпитвал нужда от ремап (170коня беше), може би заради предното предаване. Но сега с 4х4 доста честно се замислям :) Даже пак си цъкнах Driving profila на direct.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 23 окт 2019 10:18
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TDI 150hp - EA288 2016
Re: RE: Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Това при ремап от 150 на 190 или в случай, че се ремапва от 2.0 190 нагоре?netizen написа:Кутията се ремапва задължително. На В7-цата също правих и кутия.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Според мен е добре да се направи и в двата случая.
- enis.ismail
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 25 окт 2019 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
А някой да има опит или да знае нещо за ремап на 1.4 TSI ръчка? Казаха ми, че става към 170-180 коня без проблем и се чудя дали да се мятам догодина. Според вас би ли имало осезаема разлика за човек, който до сега е карал само атмосферен бензин? В момента не ми идва слаба колата и съм доволен от динамиката, но ме "сърби" дето се казва. :)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Ремапа винаги се усеща осезаемо при турбо мотор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта