Здравейте колеги. Имам питане относно моментния разход. Когато колата е студена по борд показва 0.7, а когато загрее се качва на 0.9. Защо е така и има ли проблем при тези стойности? Колата има чип.
Добавям две снимки:
Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Моментен разход
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Моментен разход
Едната причина е синхронозацията. При мене като направех синхронизация на 0 разхода беше като твоя 0.9-1.0л/ч, като я направя на +2.2 ставаше 0.6-0.7л/ч, докато мотора не се разчука. Смених разпределителния вал и повдигачите, извадих дюзите нови о-пръстени, дихтунги, болтове, регулировки и сега моментния разход на място ми е 0.7л/ч при синхронизация -0.6 -1.1. Ако я бутна да стане нула разхода още ще падне.
Със стария вал при същата синхронизациа разхода стигаше 1.1л/ч на место.
Като за начало отвори капака на вала и въртете гумата на 6-та скорост и огледай как е вала особенно на първа гърбица
Със стария вал при същата синхронизациа разхода стигаше 1.1л/ч на место.
Като за начало отвори капака на вала и въртете гумата на 6-та скорост и огледай как е вала особенно на първа гърбица
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Моментен разход
Вала и повдигачите са нови от преди около 30к км заедно с рециклирана средна част на турбото. На пролет съм обслужил дюзите, защото пушеше доста при студен старт и палеше трудно.
Един ден си играх със синхронизацията и на " - " вървеше повече отколко при " + ", но не съм обръщал внимание на разхода. Сега синхронизацията играе около "0" - "-0.6"
Един ден си играх със синхронизацията и на " - " вървеше повече отколко при " + ", но не съм обръщал внимание на разхода. Сега синхронизацията играе около "0" - "-0.6"
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Моментен разход
Сигурен ли си, че и при двете положения си с еднакви консуматори на мощност, например фарове, парно, климатик(то е студено сега, ама климатроника пуска компресора при определени условия, примерно като духа на стъклото)?
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Моментен разход
Да, винаги гледам на всичко изключено. Чудя се дали не е въпрос на настройка от мапера? Като се замисля и преди чипа на загряла е била 0.9
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Моментен разход
Какво си им обслужил на дюзите, да не са ги разбазикали? Показанията им как са? Чип тунинга няма връзка с празния ход. И моя АРЛ е чипнат и показва 0.7л/ч при 924об/мин.
Синхронизацията има значение за моментния разход, както и стойности на дюзи, също и някоя ролка ако го товари. Друга причина е температурния датчик
Синхронизацията има значение за моментния разход, както и стойности на дюзи, също и някоя ролка ако го товари. Друга причина е температурния датчик
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Моментен разход
Ремонтен комплект на всяка една дюза(о-пръстени болтове и т.н), не са ги разбазикали, показанията са добре, 2рата последно беше на +1, другите са под 1, скоро не съм ги гледал тъй като ми се прецака кабела. Грешки не показва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: loopci, plamen__st и 172 госта