Здвавете имтересува ме т5 2.5 131коня 4х4 дали е с зъбни колела или е с ремачно задвижване и освен валове страдат ли от други проблеми. Чух и че страсали от скорости.
И т4ките има ли 4х4 има ли 140 коня фабрично видях че имат някакъв пласмасов капак и е с червени букви тди пред двигателя, различно е от моя 102 коня на външен вид затова ми направи впечатление.
И кое е за предпочитане старото или на по ново.
Т4vsТ5
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Т4vsТ5
Coocker написа:Здвавете имтересува ме т5 2.5 131коня 4х4 дали е с зъбни колела или е с ремачно задвижване и освен валове страдат ли от други проблеми.
Със зъбни колела е. Има 2 гумени муфи, от материал като на ангренажа, които се подменят - за алтернатор и компресор клима.
Ако вземеш Т5 с този мотор, задължително си предвиждаш ревизия на главата и след това си караш 200 000 км без проблеми. За скоростите не знам да са проблемни, има си съединител с демпферен маховик, като при повечето дизели.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Т4vsТ5
Coocker написа:И т4ките има ли 4х4 има ли 140 коня фабрично видях че имат някакъв пласмасов капак и е с червени букви тди пред двигателя, различно е от моя 102 коня на външен вид затова ми направи впечатление.
И кое е за предпочитане старото или на по ново.
151к.с. е, а не 140. Кодове на мотора AHY(до 2001г) и AXG(от 2000г до 2003г). От първия са произведени 18 990 броя, а от втория 28 950 броя. Само в Каравеле, Мултиван и Калифорния се е слагал, включително има 4х4 с него. Но е сравнително скъп на вторичния пазар, иначе е хубав.
А с 4х4 е и доста рядък за намиране с тоя мотор.
Дали е за предпочитане...ммм, може би цените са показателни. https://m.mobile.de/auto-inserat/volkswagen-t4-multivan-highline-tdi-2-5l-klimat-standheiz-wolfsburg-vorsfelde/303019716.html?ref=srp
- panchod
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 29 авг 2015 14:00
- Автомобил: VW T5
- Двигател: BRS BNZ
- Местоположение: София
Re: Т4vsТ5
Здрасти, Т5 2.5 131 коня е само със зъбни колела, няма никакви ремъци. За счупена 6 степенна ск.кутия, с която са тези модели не съм чувал.
За Т4, 140 коня до колкото знам е само VR6 мотора. Сигурно има и 4х4 вариянт. За съпоставка между синхро на Т4 и 4motion на Т5 има изписани много теми. Потърси и си направи заключение. Поздрави.
За Т4, 140 коня до колкото знам е само VR6 мотора. Сигурно има и 4х4 вариянт. За съпоставка между синхро на Т4 и 4motion на Т5 има изписани много теми. Потърси и си направи заключение. Поздрави.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Т4vsТ5
Т4 VR6 са само на предно за съжаление :)
- vwt4ahy
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 31 окт 2021 16:08
- Автомобил: VW CARAVELLE
- Двигател: AHY 2001
- Местоположение: Велинград
Re: Т4vsТ5
Здравейте има Т4 151к.с.само на предно внос от Италия имам го от три години ремонтирал съм всичко по него освен двигатела.
Като казвам всичко значи всичко на обща стойност над 4000лв.като в тази цена влизат 4 нови летни и 4нови зимни гуми.
Дори докато пиша е в сервиза за лагер помпа и превантивно отваряне на кутията и смяна на лагерите.
Чстите за 151к.с.се намират трудно почти всички движещи се части се различават от 102к.с.и не само те.
Скоростите са други по голями са и с по дълги предавки макса на моя бус е 200км/ч.
Полуоските също са различни по дебели са дисковете са 313мм предни и 298мм.задни.ВЪРВИ И СПИРА!
Относно колко са здрави тези бусове.Очаквах да са по здрави.
Изминал съм 80 000км.мъжката 90% от километрите са с еденична платформа натоварена с кола,бус,джип по дефилета и магистрали.
Бусчето се справя,особено с вървежа доста хора съм изумил със тези 151к.с.и най вече колеги с други бусове Sprinteri.
ГОНИЛ СЪМ И СА МЕ ГОНИЛИ ДОСТА БУСОВЕ докато съм с 2тона на ремарке.НЕ го карам леко и бавно.ПО ПРИНЦИП.
Платформата му тежи но се справя.Всичко сменям по интервал и както е посочено от VW.Компромис не правя.
При семейни пътувания е повече от страхотен с два климатика е и не ги усеща когато работят.С тях пълни 5та скорост до край 200км/ч
Разхода е от 7л. до 12л. на 100км.
Карам го всеки ден хода на работа с него,на море,на риба и къде ли не.
Обиколил съм България няколко пъти.
Купих го на 269000км.сега е на 349000км.
Като мимус мога да посоча.
1.ШУМЕН
2.СКЪП И ТРУДЕН ЗА РЕМОН-кое ли е евтино
3.СТАР-и ние ще остареем
4.СКЪПИ ЧАСТИ
5.ТРУДНО ЗАГРЯВА
Моя извод е,че са здрави доста автомобили не биха издържали.
Все пак голям минус остава достъпа на авточасти и нежеланието за ремонт от сервизите.Доста от направените ремонти са заради негодни майстори.
ПОЗДРАВИ И ДАНО СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН
Като казвам всичко значи всичко на обща стойност над 4000лв.като в тази цена влизат 4 нови летни и 4нови зимни гуми.
Дори докато пиша е в сервиза за лагер помпа и превантивно отваряне на кутията и смяна на лагерите.
Чстите за 151к.с.се намират трудно почти всички движещи се части се различават от 102к.с.и не само те.
Скоростите са други по голями са и с по дълги предавки макса на моя бус е 200км/ч.
Полуоските също са различни по дебели са дисковете са 313мм предни и 298мм.задни.ВЪРВИ И СПИРА!
Относно колко са здрави тези бусове.Очаквах да са по здрави.
Изминал съм 80 000км.мъжката 90% от километрите са с еденична платформа натоварена с кола,бус,джип по дефилета и магистрали.
Бусчето се справя,особено с вървежа доста хора съм изумил със тези 151к.с.и най вече колеги с други бусове Sprinteri.
ГОНИЛ СЪМ И СА МЕ ГОНИЛИ ДОСТА БУСОВЕ докато съм с 2тона на ремарке.НЕ го карам леко и бавно.ПО ПРИНЦИП.
Платформата му тежи но се справя.Всичко сменям по интервал и както е посочено от VW.Компромис не правя.
При семейни пътувания е повече от страхотен с два климатика е и не ги усеща когато работят.С тях пълни 5та скорост до край 200км/ч
Разхода е от 7л. до 12л. на 100км.
Карам го всеки ден хода на работа с него,на море,на риба и къде ли не.
Обиколил съм България няколко пъти.
Купих го на 269000км.сега е на 349000км.
Като мимус мога да посоча.
1.ШУМЕН
2.СКЪП И ТРУДЕН ЗА РЕМОН-кое ли е евтино
3.СТАР-и ние ще остареем
4.СКЪПИ ЧАСТИ
5.ТРУДНО ЗАГРЯВА
Моя извод е,че са здрави доста автомобили не биха издържали.
Все пак голям минус остава достъпа на авточасти и нежеланието за ремонт от сервизите.Доста от направените ремонти са заради негодни майстори.
ПОЗДРАВИ И ДАНО СЪМ БИЛ ПОЛЕЗЕН
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта